הנה מה ששלחתי לאגד
תגובה לגבי מערכת המידע החדשה ראשית, בהחלט הגיע הזמן שאגד תספק באינטרנט מידע על קוויה העירוניים. גם פירוט מלא של המסלול על כל תחנותיו וסוג התחנות (עלייה/ירידה) הוא בהחלט דבר שהיה חסר עד היום. שנית, היוזמה לערב בפרוייקט גם מפעילים אחרים בהחלט ברוכה, אך לדעתי יש לשלב גם מפעילים נוספים כמו סופרבוס, מרגלית, ונתיב אקספרס. אני מודע לקושי לשלב את דן בגלל היקף הפעילות שלה, אך את יתר המפעילים בהחלט ניתן לשלב כבר בשלב זה. שלישית, המינוח הטכני במערכת החדשה די מבלבל. "מס נסיעות", "קווים" "ס.שרות" לא אומרים מספיק לאדם הממוצע. לדעתי יש צורך לכתוב במפורש "מספר נסיעות ביום", "מספר קווים אפשריים" ו"סוג שירות" (מאסף ולא מאס) גם פירוט הצבעים של השעות לא מספיק ברור. רביעית, והחשובה מכל. נראה שמאוד לא נוח להדפיס מידע במערכת החדשה (שלא כמו בישנה). כל המידע מחולק לעמודים (שעות היציאה, פירוט התחנות, ואולי עוד דברים שלא נתקלתי בהם). אני חושב שצריכה להיות אופציה להציג את כל המידע ללא חלוקה לעמודים (ומבלי שיהיה צורך לבחור זאת בכל חיפוש מחדש) אגב, לפני כמה שבועות פניתי אליכם בקשר לאי-הצגת עברית באתר הסלולארי ב-Nokia 3100. מאכזב לגלות שאגד טרם טרחה להקדיש כמה שניות לתיקון התקלה, במיוחד בהתחשב בעובדה שהטלפון המדובר הוא כנראה הנפוץ ביותר בארץ כיום.