מערכת הפורומים החדשה

goldy

New member
זה הרבה יותר נוח. להלן דרישות נוספות:

1) הכיתוב שבשורה שפותחת את השירשור יהיה בצבע בולט, רצוי ע"פי בחירת הגולש, ושאר הכותרות יהיו בצבע משלים. נגיד השורה הראשית בגוון כהה ושאר השורות בגוון בהיר. 2) "| הדגש|, | הלינק| ו- | הקוד|" חייבים לבוא במיקום של הסמן ולא בכל מיקרה בסוף ההודעה. 3) אפור זה צבע מדכא! לא אכפת לי מי אמר לכם שאפור זה "מקצועי": נא להחליף לצבע שמח
. 4) אפשר את הפירסומת משמאל לחלון הוספת ההודעה?
 

goldy

New member
כמו כן ישנה השהייה בפתיחת הודעות

וסגירתן: נא לבטל השהייה זו.
 

goldy

New member
בחלק ניכר מהמיקרים

עוברות בין שניה לשתי שניות עד שההודעה ניפתחת: טעינת הטקסט מימקום אחר משפיעה לרעה על המערכת
. כמו כן נא להגדיל פי שתיים את חלון הוספת התגובה המהירה.
 
כמה הערות

קודם כל, קבלו טפיחה על השכם על העיצוב הכי מכוער שראיתי בחיי. 1. אני גולשת בפיירפוקס (כמו רבים רבים אחרים) והמערכת החדשה עובדת ממש לאט. לאט זה אומר שאני יכולה לקרוא פרק בספר עד שנפתחת לי הודעה. 2. למה פרסומות בצד ימין? אנחנו כותבים מימין לשמאל, למקרה שמישהו שכח.. 3. החתימות נראות כמו חלק מהטקסט. אין הפרדה וכן קל מאד להתבלבל. 4. למה אתם הורסים את תפוז? לא מספיק שהרסתם את מערכת החיפוש? אני מאוכזבת לגמרי..
 
כמה תגובות

1. לפני ההשקה הרשמית כל הנושאים יטופלו ויוסדרו בצורה יסודית וכמובן שיהיה ניתן לגלוש במערכת דרך FireFox בצורה תקינה ונעימה. 2. רצינו להתאים את הממשק לממשק בעברית (בדומה לאתרים רבים אחרים) בו הכיתוב מתחיל מימין ולא משמאל. בעקבות הערותיכם, נבדקות אפשרויות לערוך שיניים. 3. אנו בוחנים אפשרויות להדגיש את ההפרדה בין תוכן ההודעה לחתימה. תודה לך על הערותיך. בימים הקרובים צפויים להערך מספר שינויים במערכת הניסיונית. אנו מאמינים וצופים כי בסופו של תהליך כולנו נוכל לחיות עם המערכת החדשה. אנו מודים לך מראש על האמון והאופטימיות.
 

siv30

New member
איך אפשר להפוך את התצוגה הזו

לברירת מחדל של הפורומים? אהבתי את השינויים שעשיתם כולל הרקע של תיבת ההודעה
 
תודה על המילים החמות

בשלב הזה לא ניתן להפוך את המערכת החדשה לברירת המחדל, משום שמדובר בגירסה ניסיונית.
 

Ping Poong

New member
שאלה לנעמה ולמחלקת הפרוייקטים

אני אשאל שוב - אתם קולטים מה אתם עושים?! אתם משנים מתכון מנצח !!!!! הפורומים של תפוז הם פאקינג מספר 1 ברשת !!! אתם פשוט הורסים לעצמכם את זה. הורסים! הולכת להיות שביתת הודעות ענקית.. המון פורומים הולכים לעבור ביחד, כפורום, לאתר אחר. אתם קולטים לאן אתם מכניסים את עצמכם?! בשביל מה?! בשביל עוד קצת כסף?! הרי גם ככה זה לא יעזור, כי אתם מורידים את כמות הגולשים!!!! אני מאוד מקווה שהמנכ"ל והבעלים של האתר קוראים פה בפורום.. ומודעים למה שהולך לקרות לאתר. אתם פשוט עושים טעות איומה!!!
 
דעת הגולשים חשובה לנו,

ומבחינתנו הם חלק אינטגרלי משינויים ותהליכים שעוברים על האתר. זו הסיבה שהובילה לכך שפרסמנו את הגירסה הניסיונית ואפשרנו לכם הגולשים לפרסם פידבקים בפורום מיוחד שנפתח למטרה זו. צפויים להערך שינויים במערכת החדשה בעקבות הערותיכם. אנו מאמינים וצופים כי עם התוצאה הסופית כולנו נרגיש יותר טוב והמערכת תהיה מהירה יותר, קלה יותר, נוחה יותר, נאה יותר. נמליץ לך להמשיך לעקוב אחרי פורום זה והשינויים בימים הקרובים.
 

SUMMER8

New member
מאוד לא נוח לקרוא מאמצע המסך ../images/Emo70.gif

אמנם עוד לא נכנסתי הרבה לפורומים, אבל הדבר הראשון שצרם לי היה שהכל מתחיל מאמצע המסך. לדעתי, אתם חייבם להעביר את המסך של הפורום עצמו לצד ימים של המסך (בדיוק כמו שזה היום). בנוסף, האייקונים הזמניים (לדוגמה: אייקונים של פסח, חנוכה, קיץ וכדו') חייבים להיות בחלק העליון של החלונית. לא כולם יודעים שצריך לגלול את המסך עד הסוף בכדי לראות שהוספתם משהו חדש. הרבה יותר נוח שמשהו זמני נמצא בראש החלון וככה ניתן להתעדכן בכל פעם שנכנסים לאופציה הזו. מקווה שתקחו הערות אלו לתשומת לבכם.
 
תודה לך ../images/Emo20.gif

רצינו להתאים את הממשק לממשק בעברית (בדומה לאתרים רבים אחרים) בו הכיתוב מתחיל מימין ולא משמאל. בעקבות הערותיכם, נבדקת האפשרות לערוך שינוי. בנושא האייקונים, נחשוב על הערתך.
 
בדומה לאתרים אחרים ?

הסיבה שכולנו נמצאים בתפוז היא בגלל שתפוז הוא לא כמו אתרים אחרים. נקודה.
 

adaeast

New member
יש לי שאלה לגבי הגנה מפני וירוסים בתפוז

בפורום אחר (הורתנו) לא מזמן, נפגע ציבור הרוקדים בלחיצה לכניסה לאתר. דבר זה גרם לנזקים (גם אני נפגעתי) הן כספיים והן טכניים. אני גולשת בפורום ריקודי עם - כאן בתפוז מעל 5 שנים (עם הפסקות באמצע) ויכולה להעיד שמעולם לא קרה דבר כזה כאן. האם יש לכם הגנות חזקות נגד - חבלים ו/או וירוסים; כיוון שכאשר האמון נפגע, לא נראה לי שגולשים שהציצו ונפגעו ימשיכו לגלוש. אשמח לדעת מהן ההגנות שלכם. מדובר על הקשה על מנת להיכנס לכל פורום והידבקות בוירוסים -עד כדי פגיעה במערכת ההפעלה. הדבר לא קשור תמיד להגנות האישיות שלנו מפני זה. מה אתם עושים על מנת שתופעה מעין זו לא תתרחש בפורומים הקיימים אצלכם? חוצמיזה - ברכות על המערכת החדשה. מקווה שלא תהיה מסובכת מדי גם לאדם הפשוט (כאלה שלא מבינים או עוסקים לעומק - במחשבים). לתגובתכם אודה.
 
איני מכירה את פרטי המקרה

אם תוכל לשלוח מסר לכינוי "הנהלת הפורומים", הגורם המתאים ישמח לערוך בדיקה ולהשיב לך לגופו של נושא. תודה על הברכות. המערכת החדשה צפויה להיות פשוטה ונעימה לתפעול.
 

adaeast

New member
וירוסים

לא מדובר בפורומים של תפוז...מה שכתבתי בהודעתי. אך רציתי לדעת אם יש לכם הגנה מפני הידבקות בוירוסים כאשר נכנסים לאחד הפורומים שלכם?
 
האתר עצמו - אינו גורם לוירוסים

אך ייתכן כי גולשים ינצלו את הפלטפורמה על מנת להעלות קבצים ו/או קישורים פוגעניים. במידה ויובא לידיעתנו על תוכן שכזה נעשה את מירב המאמצים לטפל בנושא.
 

adaeast

New member
זה מה שחשבתי.../images/Emo51.gif

וכל הכבוד לכם, כאשר נדבקנו בוירוס הזה בפורום "הורתנו" (גם הוא בנושא ריקודי עם) היו כאלה שגם כתבו בתפוז שהם נפגעו שם! ומה עם כל אלה שנפגעו ולא דיברו? אלה שנכנסים ורק קוראים? האנונימיים... חושבתני שעל הציבור לדעת זאת. בינתיים לא קרה בתפוז...אך ישנם פורומים שאין להם ממש תקציבים על מנת לממן מנהלים המבינים עניין, מקצועיים...ולכן אישית אמנע מכניסה מפורומים שמנהליו ומנהלי אתריו לא ממש שמים דגש לגבי פגיעה של ציבור רחב הנכנס אליהם ואני רואה את האחריות לכך עליהם. נכון שאנו חייבים להגן על המחשב שלנו בכל דרך, אבל מה אנו אשמים אם ע"י לחיצה בפורום מסויים נדבקנו בוירוס שמנהלים מקצועיים היו יכולים לזהות, או לאתר ולמנוע את הפגיעה בנו. לגבי מי שמעלה קבצים ו/או קישורים פוגעניים, זה כבר עניין אחר, לשם כך אתם ממנים מנהלי פורומים שיוכלו תמיד להתערב, למחוק ולהעביר זאת לידיעתכם. במשך למעלה מ-5 שנים בפורום ריקודי עם בתפוז - אף אחד לא נדבק בוירוס שפגע לו במערכת ההפעלה ועל כך כל הכבוד. אני יודעת שאתם ממנים את האנשים המתאימים והמקצועיים. יישר כח.
 
למעלה