מערך 18 לאביתר

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
מערך 18 לאביתר

מערך 18 לאביתר
הנה הוא מגיח מתוך הצל הענק שמטילות ממגורות דגון.
 

Golf Bravo

New member
18 עומד לו בשמש הנפלאה שהיתה היום

מערך 18 לאביתר
הנה הוא מגיח מתוך הצל הענק שמטילות ממגורות דגון.
18 עומד לו בשמש הנפלאה שהיתה היום
בחיפה. התחנה היא חיפה-מרכז כמובן והכיוון צפונה.
 

Golf Bravo

New member
מערך 18

מערך 18 לאביתר
הנה הוא מגיח מתוך הצל הענק שמטילות ממגורות דגון.
מערך 18
שלושת הרציפים בחיפה מרכז תפוסים לרגע ברכבות נוסעים. ברציף 1 "דן" מגיע דרומה כפרברית. ברציף 2- 18 בדרכו צפונה כפרברית. ברציף 3 - הרכבת לנתב"ג רתומה ל-765, שעת יציאה 15:18.
 
תודה ענקית. זקוק לעוד צילומים של 18

מערך 18
שלושת הרציפים בחיפה מרכז תפוסים לרגע ברכבות נוסעים. ברציף 1 "דן" מגיע דרומה כפרברית. ברציף 2- 18 בדרכו צפונה כפרברית. ברציף 3 - הרכבת לנתב"ג רתומה ל-765, שעת יציאה 15:18.
תודה ענקית. זקוק לעוד צילומים של 18
 

Golf Bravo

New member
מערך 07 - שבט דן

מערך 18 לאביתר
הנה הוא מגיח מתוך הצל הענק שמטילות ממגורות דגון.
מערך 07 - שבט דן
מותח עד הקצה את היכולות הצנועות של המצלמה שבידי. המערך הזה מאיץ בצורה מדהימה (נראה לי שהנהג גם נתן רייס מיוחד בשבילי). לכן גם התמונה קצת מטושטשת. לחדי העין אתם יכולים להבחין מימין לידית האחיזה לדלת הנהג בשרטוט הנחש ומתחתיו בקצה הכיתוב "דן".
 

fireman

New member
אחלה תמונות! מתי אתה מגיע להתארח

764 הביא פרברית לבנימינה
אחה"צ. היה יום מדהים היום בצפון, חבל רק שהשמש שוקעת כל כך מוקדם.
אחלה תמונות! מתי אתה מגיע להתארח
בבאר שבע?
 

Golf Bravo

New member
ולסיום - שלט המבשר פני עתיד

מערך 18 לאביתר
הנה הוא מגיח מתוך הצל הענק שמטילות ממגורות דגון.
ולסיום - שלט המבשר פני עתיד
למרות שהגשר כבר עומד ופועל איש עדיין לא טורח לסלק את השלט. מהתבוננות בתכנית לא לגמרי ברור האם הגשר מתוכנן כבר להוספת שני רציפים נוסעים (רציפים 4,5).
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif עבור התמונות

ולסיום - שלט המבשר פני עתיד
למרות שהגשר כבר עומד ופועל איש עדיין לא טורח לסלק את השלט. מהתבוננות בתכנית לא לגמרי ברור האם הגשר מתוכנן כבר להוספת שני רציפים נוסעים (רציפים 4,5).
עבור התמונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה