מעריצי שי חי

kashat8

New member
מעריצי שי חי

מישהוא מוכן להסביר לי מה יש להעריץ בבן אדם.. סליחה לא בן אדם, סתם חלאה, חולה נפש, אלים, בריון גס רוח, בהמה מהלכת על שתיים ?
 

kashat8

New member
שי חי

ראשית לא קיללתי רק הבעתי דעתי על האיש ההוא ...אני באמת לא מבין איך אדם שפוי מסוגל לחשוב עליו אפילו משהוא אחד טוב , חיפשתי הרבה ומצאתי רק רוע רוע רוע ...ומה זה אומר עליכם .....נשגב מבינתי .
 

Hadas23091976

New member
זה אומר עלינו שאנחנו רואים מעבר לתדמית.

זה אומר עלינו שאנחנו לא קונים את התדמית שהדביקו לשי חי אלא מסתכלים עליו לפי כל הנתונים - התנהגותו בכל העונה, התנהגות הדיירים כלפיו, מה שראינו מקטעים שלא שודרו בערוץ 2 ואת מה שיורם זק לא רצה שאנשים יראו (את הצד המצחיק שלו, הצד המשפחתי שלו, את הצד המקצועי ועוד ועוד) - כי הדביק לו תווית של "האלים", "הבריון" וזה שמנהל את פינת כל האמת בפרצוף.
מצטערת, אבל לשאר האנשים שהיו בבית האח הגדול העונה הזאת ממש לא התחברתי (לדעתי דווקא תמר היתה צריכה להישאר עד הסוף, יחד עם שי, תניה, איציק) ואת חלקם אפילו תיעבתי (אור, עומרי, סלים, ברק).
לדעתי שי חי בעל ראיה חדה של המציאות (כנראה בגלל החרמות שעבר כילד ונער ובשל הישרדותו ביפן, נאלץ לקרוא אופי של אנשים בצורה חדה ומהירה לפני שיפגע), חכם בצורה מבריקה, לעומת אור המתבוססת במיץ העדתיות, הכישופים והפמיניזם הוא קידם את עצמו בכוחות עצמו ונחשף לתרבויות ודתות אחרות, בעל מקצוע מכובד והתחברתי לכל נימוק שנימק בתוכנית וחבל שלא שמענו ממנו יותר (כי התוכנית עשתה לו עוול, ראיתי קליפים שבהם ניסה לספר על חייו וחבל שלא הראו יותר מזה ופחות מהצד שיורם זק התעקש להראות).
 

איציק3332

New member
שי חי נהנה לראות אנשים סובלים

והוא הודה בזה ,אז זה מפליא שלא רצו להיות בקירבתו?
שי חי היה צריך לעוף בפרק ה2, ואסור היה לתת במה לרוע שלו.
ההפקה פישלה בחרה אדם רע מאוד כשי חי וכל השאר תמימים וטובים אז אין עיניין בהם כי הם לא רבים.
איציק ותני לא שווים יחס כי אין להם אישיות משל עצמם והם היו זוג שפוטים של שי חי.
 
למעלה