"מעריב" : שלח , סגל ואורנן מדברים על מכבי.

BeN ShaDe

New member
"מעריב" : שלח , סגל ואורנן מדברים על מכבי.

"רכבת חילופים , הגנה רעה , אינטליגנציה מינימלית ותלות מוגזמת בארויו - והפעם אפילו אי אפשר להאשים את אפי" (אבי אורנן). "גרשון רוצה להחזיר את הביטחון , אבל קיבל אתמול שיעור מזוז בכל החוליים של קבוצתו. ולצערו , יש עכשיו מעט מאוד כסף כדי לקנות שחקנים חכמים" (עופר שלח). "פיני נפל למלכודת הדבש של אפי בירנבוים , נכשל בשיתופו של רודני וויט ודרש מהשחקנים דברים שלא יבינו גם בעוד חודשיים" (חגי סגל). כל אחד פה צודק בדבריו. לפיני יש מלא עבודה ולא בטוח שהיא תעזור. כפי שנאמר אין למכבי הרבה כסף מיותר לזרוק עכשיו על שחקנים טובים וחכמים ואולי יהיה אפשר לקנות שחקן או שניים (בתקווה לבאסטון או אוסטין). את כל הבעיות שאורנן ציין צריך לפתור במהרה , אבל שוב , תדרש פה הרבה עבודה קשה.
 

waviram

New member
כסף לשחקנים

אתה צודק מאוד כשאתה אומר שלמכבי אין כסף לזרוק על שחקנים טובים וחכמים, אבל לדעתי בהנהלה של מכבי מבינים שאם לא יביאו לפחות עוד שחקן אחד טוב, המשמעות תהיה שהם זרקו את כל הכסף שהם השקיעו עד עכשיו... הנהלת מכבי השקיע העונה כמה עשרות מיליונים של דולרים בקבוצה היקרה ביותר שהייתה בתולדותיה. היא רכשה ספינה שלצערנו עלתה על שרטון ונמצאת כרגע תקועה בלב ים. השאלה כרגע היא האם להשאיר את הספינה תקועה על שרטון, או האם להשקיע עוד 1.5 עד 3 מיליון דולר לצורך חילוץ ותיקון הספינה... ההשקעה המינימלית הדרושה כרגע היא ברכז איכותי שיוכל להוות מחליף ראוי לארויו. מכבי צריכה רכז מחליף עם יכולת הגנתית טובה, ששיחק בעבר (והצליח) באירופה, מסוגל להתמודד עם לחץ, ובעל ראיית משחק טובה ויכולת מסירה טובה. רכז כזה יוריד משמעותית את הלחץ סביב ארויו ויוכל להרים את יכולת המשחק שלו לרמות שאנחנו מייחלים לקבל ממנו מתחילת העונה... בהנחה שהשקעה כזו אכן תמומש, אני מאמין שנוכל להגיע עד לשלב ההצלבה. בשלב ההצלבה כבר נצטרך שחקן פנים משמעותי כדי שנוכל לנצח בסדרה של הטוב מ- 5 משחקים ולעלות לפיינל פור. הנהלת מכבי יכולה להמר שעד לשלב ההצלבה פייזר יחזור לכושר המשחק שאיפיין אותו לפני הפציעה, או להתנהל בצורה יותר בטוחה ולהשקיע עוד כ- 1.5 מיליון דולר בהחתמת סנטר נוסף (דראגן לאבוביץ' לדוגמא) שגם אולי יאפשר לנו להגיע לשלב ההצלבה מהמקום הראשון בבית ולהתמודד עם יריבה חלשה יותר. לאור הצעדים של ההנהלה עד כה, אני מאמין שיחליטו בכל זאת להכניס שוב את היד לכיס (גם אם זה הכיסים הפרטיים) ולהוציא משם עוד 3 מיליון דולר. אחרי שזה יקרה, אני מאמין שיעשו את המקסימום כדי לקבל קצת כסף בחזרה מהשחרור של השחקנים שיהפכו מיותרים... אני מאמין גם שכל החתמה שתעשה מעתה והלאה תהיה החתמה ארוכת טווח, שתהיה בהחלטתו המקצועית של פיני גרשון ותלווה אותו לאורך המשך הקריירה במכבי.
 
``אי אפשר להאשים את אפי ``

יכול להיות שמישהו אחר בנה את הקבוצה הזו ואני לא מודע לכך ?
 

Raz Amir

New member
היחיד שאמר דברים נכונים, וגם הם ב75% הוא שלח.

אורנן מבלבל ת'מוח. אם אפי לא אשם - אז מי כן? גם הרצון של אפי להביא את סולומון , ברגע שהוא היה מצוות אותו עם אותם השחקנים שום דבר לא היה משתנה. אפי לא השקיע אפילו את הימנימום הנדרש בהבאת שחקן אחד עם אינטליגנציה. יש לו את אליהו שהתקפית הוא נכס. אבל הוא לא מספיק. ליד ארויו היה צריך להביא שחקן חכם ולא בורשטיין שכרגע סוג של סוס גמור או בראון ששכל לא היה הדבר החזק שלו מעולם. ובהגנה? שלא נדע..פישר היחיד שעוד עושה מעט הגנה. גם היא לא משובחת. אפי נכשל כשלון חרוץ. להגיד שהוא לא אשם זה להצהיר שאתה עיתונאי חצר של אפי. שלח כמו שאמרתי , צדק. אבל המשפט האחרון לא. פיני באמת רצה להחזיר בטחון וברבע השלישי עושה רושם הצליח חלקית. אבל הוא כן קיבל את סיפור הכשלון של אפי ב40 דקות . זה שאין כסף זה לא נכון. מכבי תמיד תמצא את הכסף. וסגל? לפניי כן אמרו שאפי לא דורש מהשחקנים שלו דברים מסובכים ובכדורסל פשוט מידי ואפור הוא מנסה לעורר הצלחה. עכשיו פיני מבקש דברים חכמים והוא טועה? אני לא ראיתי את פיני מבקש גם יותר מידי..הוא ביקש כדורסל בסיסי וקיבל אותו בחלקים מסויימים מאוד. ואיפה היה הכשלון בשיתוף רודני וויט? הגנתית הוא היה טוב יותר מפישר. התקפית הבנאדם חסר בטחון לחלוטין וזו אשמתו של אפי בלבד. פיני לא טעה. להפך, אולי זה בדיוק מה שוויט היה צריך, לראות שפיני כן מאמין בו. לשחק את כל הרבע הרביעי כגבוה היחיד - מבחינת הבטחון זה דבר עצום. עכשיו נראה אם יהיה לקרדיט המשך. וההערה לך, מספיק כבר עם באסטון ואוסטין. מה קרה לנו שהפכנו לקבוצה שלא יכולה לחפש שחקנים שהם לא אקסים של מכבי או הפועל? צאו מהסרט הזה כבר..יש טובים יותר משניהם. באסטון כרגע סוס מת. על אוסטין לא שמעתי שנתיים.
 

bobich1

New member
אם סלומון זה היה שונה

סלומון הרבה יותר רכז מארויו והוא כבר הוביל הרבה קבוצות להצלחה רק במכבי הקהל המפגר כל הזמן צעק שאראס סלומון הרבה יותר טוב הגנתית היה משאראס ומארויו וטגם התקפית הוא ברמה גבוהה. והוא בהחלט יותר רכז ועושה משחק מארויו...
 

lb22

New member
סולומון יותר רכז מארויו?

על ההגנה של ארויו אפשר להתווכח על ההתקפה של ארויו אפשר להתווכח אבל על היותו רכז? תגיד ראית אותו משחק לפני מכבי? אני אגיד ואומר עוד לפני שאני חסיד של סלומון לדעתי הוא שחקן מעולה שלא הצליח במכבי כי חלק מהאנשים דרשו ממנו להיות משהו שהוא לא. אבל לבוא ולהגיד שסולומון יותר טוב מארויו? זה חסר ביסוס , לך תראה את ארויו משחק בפורטו ריקו , בNBA .... זה לא שהקהל עושה לארויו איזה נחת או משהו כזה הקהל של מכבי בהיכל כרגע מוצץ לו את הדם בצורה מגעילה לדעתי כל הזמן מזכירים לו 2.5 מיליון דולר לא ראיתי שאמרו משהו לשחקנים אחרים במכבי שהרוויחו הרבה מאוד כסף ולא עשו כלום (ע"ע פייזר בזמן שהוא שיחק בעונה שעברה.....) ואני מציע לך לחזור לאותה עונה שמכבי הפסידו בפארג ולך תראה את התגובות של אוהדים על זה שסולומון רכז ... אתה תתפוצץ מצחוק ותקבל שוק אבל אף אחד לא קרא לו רכז וזו הייתה הסיבה המרכזית שלא רצו אותו בחזרה (אוהדים) כי לדעתם הוא לא רכז. לדעתי הוא שחקן מעולה חבל שהוא לא במכבי.
 

bobich1

New member
עדיין

אם סולמון היה לפחות התקםפה והוא הרבה יותר רכז מארויו. הוא היה הרבה יותר רכזי מארויו אבל אולי לא כמו שאראס אבל בטח שיותר מארויו לכל הרוחות עם סלומון הגנעו לפיינל פור זה שרוב האוהדים מפגרים והיו אידיוטים זה הבעיה שלהם.
 

lb22

New member
בוא נעשה הסכם סבבה?

בוא לא נשפוט שחקן על פי 4 משחקים באירופה ו3 בארץ סבבה? ניתן לו הזדמנות להוכיח לנו שהוא הרכז הטוב ביותר שהיה אי פעם פה.... שאראס היה הכי טוב בזמן האחרון , אבל שמר כמו חרא סולומון אולי לא היה רכז כמו שאראס אבל שמר הרבה יותר טוב ממנו. וארויו? יותר סוקרר משניהם ביחד ולגבי השאר נחיה ונראה... ונכון עם סולומון הגענו לפיינל פור ובזכותו הגענו לגמר ונשארנו שם בחיים...
 
למעלה