וכמה טעויות
אני באמצע וכבר אני שם לב שלג'וני יש כמובן חמישה סוגים ולא ארבעה (אדום, שחור, זהב, ירוק וכחול) שלא לדבר על גירסאות מיוחדות וכו. ג'יימיסון נקרא וויסקי הברמנים? הוא נקרא וויסקי הסטודנטים, וההבדל בין שתי ההגדרות מרחקו כמזרח ממערב. וד"א הבלנד הנמכר ביותר בארץ עד כמה שאני יודע הוא הג'י. אנד. בי.