מעריב על ויסקי

marsala

New member
מעריב על ויסקי

אבל מאיפה לעזאזל השם "המשקה החום"???...
 

D r a m b u i e

New member
וכמה טעויות

אני באמצע וכבר אני שם לב שלג'וני יש כמובן חמישה סוגים ולא ארבעה (אדום, שחור, זהב, ירוק וכחול) שלא לדבר על גירסאות מיוחדות וכו. ג'יימיסון נקרא וויסקי הברמנים? הוא נקרא וויסקי הסטודנטים, וההבדל בין שתי ההגדרות מרחקו כמזרח ממערב. וד"א הבלנד הנמכר ביותר בארץ עד כמה שאני יודע הוא הג'י. אנד. בי.
 

MEIMIS

New member
נצל"ש... - איך קוראים לויסקי ה

יפאני?
שכחתי פשוט
 

D r a m b u i e

New member
יש כמה סוגים

המפורסם שבהם שמו בישראל, וביפן, יאמזקי, כמו לוחם הבושידו הידוע, למי שמכיר.
 
למעלה