מעריב סקופ

  • פותח הנושא ET2k
  • פורסם בתאריך

ET2k

New member
מעריב סקופ

יש לי עיתון ישן של וויז,ויש שם פרסומת לתחרות של בנית משחק מחשב שמתאר את חייו של כתב מתוסכל. אני מניח שכמו כמעט כל דבר בארץ,בסוף לא יצא מזה כלום.יש לי את הפרסומת ואני יכול לסרוק אם זה מעניין מישהוא.
 

ET2k

New member
הנה

קצת קשה לקרוא,אבל הייתי חייב לרדת מ250KB.
 

freak2100

New member
אה../images/Emo70.gif זה ישן...

חשבתי שזה משהו חדש
סתם, זה לא רציני...
 

neko

New member
זוכר, זוכר...

שקלתי לעשות משהו בנידון, אבל לא חשבתי שמשחק ב-BASIC יתאים
 

IirionClaus

New member
וואו.......

זה כ"כ ישן... אני זוכר שראיתי את זה. היה לי את הגליון, אבל זרקתי את כל הגליונות שלי לפני שנים. מעניין אם *מישהו* בכלל שלח להם דוגמת גרפיקה וקול.
 

neko

New member
נו באמת... כאילו שזה שמישהו יודע

לצייר ולהקליט סאונד (מה שבקושי היה אפשרי אז
) אומר שהוא יודע להרים פרוייקט תוכנה...
 
למעלה