דנה דנונה1
New member
מעקב זקיקים
שלום לכולן,
אני נמצאת ממש בתחילת הדרך, עדיין לא עשיתי שום טיפול,
אני אמורה לעשות הזרעה החודש הזה.
עשיתי היום אולטרסאונד ביום ה-5 למחזור וזה מה שיצא:
שחלה ימנית: 2 זקיקים קטנים.
שחלה שמאלית: זקיק בגודל 13 מ"מ + 2 זקיקים קטנים.
רירית: 4.
מה המשמעות?
האם זה בסדר?
תודה רבה.
שלום לכולן,
אני נמצאת ממש בתחילת הדרך, עדיין לא עשיתי שום טיפול,
אני אמורה לעשות הזרעה החודש הזה.
עשיתי היום אולטרסאונד ביום ה-5 למחזור וזה מה שיצא:
שחלה ימנית: 2 זקיקים קטנים.
שחלה שמאלית: זקיק בגודל 13 מ"מ + 2 זקיקים קטנים.
רירית: 4.
מה המשמעות?
האם זה בסדר?
תודה רבה.