מעקב זקיקים

מעקב זקיקים

שלום לכולן,
אני נמצאת ממש בתחילת הדרך, עדיין לא עשיתי שום טיפול,
אני אמורה לעשות הזרעה החודש הזה.
עשיתי היום אולטרסאונד ביום ה-5 למחזור וזה מה שיצא:
שחלה ימנית: 2 זקיקים קטנים.
שחלה שמאלית: זקיק בגודל 13 מ"מ + 2 זקיקים קטנים.
רירית: 4.
מה המשמעות?
האם זה בסדר?
תודה רבה.
 

שירלי 666

New member
ביום החמישי כמות הזקיקים נראית תקינה להזרעה :)

זקיק בגודל 13 מ"מ ביום החמישי זה תקין. וגם הקטנים זה בסדר גמור, נראה שלא גירוי יתר בינתיים. (כשזקיק יגיע לסדר גודל של 18-20 בערך תהיה ההזרעה)
לגבי עובי הרירית, לא זוכרת מה תקין ביום החמישי, בד"כ צריכה להיות יותר עבה עד להזרעה עצמה.
בהצלחה
 
את נוטלת הורמונים או שזו הזרעה על בסיס טבעי?

ראשית ברוכה הבא לשהות קצרצרה

אם את נוטלת הורמונים, אני מקווה מאוד שאת עושה גם מעקב בדיקות דם במקביל.
בגדול אם על בסיס טבעי אז עוקבים אחר הזקיק המוביל עד שיבייץ (לרוב בגודל 18-20), ומתאמנים את ההזרעה בהתאם לביוץ.
אם על בסיס הורמונלי, מכוונים לכך שלא יהיו יותר משני זקיקים שעתידים לבייץ. הקטנים עוד יכולים לגדול כמובן וצריך חשים לב שאת לא מגיעה להזרעה עם יותר מידי זקיקים. בודקים כל מספר ימים בהתאם להנחיות הרופא דם ואולטרסאונד, עד שהזקיק המוביל מגיע ל18 (לרוב, ייתכן גם יותר), אז נוטלים מבייץ (אוביטרל בדרך כלל) ומתאמנים את ההזרעה בהתאם, כ36 שעות אחרי האוביטרל.
בהצלחה
 
למעלה