מעקב הריון פרטי - שאלה

נטע 123

New member
מעקב הריון פרטי - שאלה ../images/Emo92.gif

אני כנראה עוברת למעקב הריון אצל רופאה פרטית, אבל הסתבר לי שיש בעיה עם ההפניות שהיא נותנת לבדיקות מעבדה (שתן, דם). האחות בקופת חולים אמרה לי שאני צריכה להמיר את ההפניה של הרופאה הפרטית להפניה של קופת חולים באמצעות רופאת המשפחה שלי על מנת שתוכל לקחת לי דם! כמה בירוקרטיה
עוד לא בררתי אבל אני חושבת שאם כך אז אולי גם תהיה בעיה עם הקבילות של ימי המחלה שהיא נתנה לי או עם מרשמים שהיא תיתן. בקיצור, למי שעושה מעקב אצל רופא פרטי: איך אתן מסתדרות עם בדיקות המעבדה ועם המרשמים
 

liza26

New member
גם לי יש בעיה כזאת

כל המרשמים וההפניות שקיבלתי בטיפת חלב אפילו שזה מרופאה- נתקלתי בבעיות בהתחלה הייתי הולכת למרפאה לקחת מרשמים והפניות חדשות בסוף נמאס לי והתעקשתי בקופת חולים שזה ההפניות היחידות שיש לי ולדברי הרופאה - זה מה שקופ"ח ביקשה ממנה וזה מה יש בסוף זה הסתדר- שווה להתעקש.
 

נתנאלה2

New member
אני במאוחדת ומטופלת

פרטי ולא ממירה בכלל לא את הבדיקות ולא את המרשמים
 

ילדונט

New member
לי לא היתה בעיה

עשיתי את הבדיקות בקופ"ח, במרפאה שלי. האח הוציא הפניה של הקופה על סמך ההפניה של הרופא הפרטי, ואח"כ נתן את שתי ההפניות לרופא המשפחה כדי שיחתום.
 

נטע 123

New member
אשמח לשמוע עוד תגובות ../images/Emo105.gif

אני בקופ"ח כללית, מה רק שם עושים עם זה בעיות?
 

liza26

New member
יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה

גם אני בכללית הקופה מבקשת מהטיפת חלב טפסים מסוימים שאחר הקופה עצמה לא מכבדת ממש סיפורי חלם! שוב אני אומרת לך- תתעקשי שיקבלו!!
 

יעלי ס

New member
קופת חולים כללית ידועה כבעייתית.

אני בקופת חולים מאוחדת והפניות של רופא הפרטי שלי מתקבלות ללא שום בעיה.
 

julb

New member
קופ"ח מאוחדת בנויה על קניית שרות

מרופאים פרטיים אפילו הרוב אצלה הם רופאים המשרתים מספר קופ"ח ולכן היא לא עושה בעיות כך גם מכבי, ואילו כללית בנויה על רופאים שלה!!! ולכן היא מעדיפה להקשות על "קליינטים" שהולכים לרופאים פרטיים - ובכך לא משתמשים בשרות הקיים של הרופאים של הקופה.
 

cookie1

New member
אותו כנ"ל לגבי הפניות מטיפת חלב

אין ברירה אלא להמירן אצל רופא המשפחה. אמנם זה טרטור, אך אם את סומכת על הרופאה זה שווה את זה.
 

TheSunshine

New member
אני מטופלת אצל רופאת נשים פרטית

וכן את צודקת. כל דבר שהיא נותנת לי צריך המרה למרשם של הקופה דרך רופאת המשפחה. מרשם הפניה לבדיקות מחלה זו הפרוצדורה ואין מה לעשות. לדעתי זה שווה את המאמץ. ברוב הפעמים המזכירה אצל רופאת המשפחה עושה את ההמרה ורק מחתימה את הרופאה שלי שמכירה את הסיפור.
 

נטע 123

New member
אוף...

מה שחשבתי לעשות זה להמשיך עם הרופאה הפרטית ובמקביל להמשיך ללכת למעקב של קופת החולים רק בשביל שלא יהיה לי בעיה עם הבדיקות הרוטיניות.
 

TheSunshine

New member
אז מה הטעם?

את לא מכירה את הפתגם "עשה לך רב"? אם את הולכת לשבע מאות מקומות תצאי בסוף מבולבלת. אני מקשיבה רק לרופאה שלי.
 

נטע 123

New member
נכון, את צודקת

ולכן אני עדיין מתלבטת. בעיקרון חשבתי על קופת החולים לא בשביל הדעה הנוספת אלא רק בשביל להקל על הקטע הבירוקרטי.
 

ravitdasa

New member
אוי - כמה מוכר

אז ככה אצלי זה קרה מס' פעמים שפניתי לבצע בדיקות לפי ההפנייה שנתן הרופא הפרטי. ואני או יותר נכון בעלי פשוט התנפל עליהם כי נמאס לי שמטרטרים אותי ממקום למקום בזמן שזהו רופא לכל דבר והם חייבים לקבל את ההפניות שלו ( זה הרי לא רופא מהונולולו אלא מנהל מחלקה בביה"ח בארץ ) הבירוקרטיה שלהם עלתה לנו על העצבים ועשינו קצת "בלאגן" וצעקות ופתאום הכל הסתדר במהרה - כמה מוזר !!! מסקנה- לא לפחד להרים את הקול כשצריך. זכותך לדרוש מה שמגיע לך וישאירו את הטרטורים לעצמם !!!
 
למעלה