מענק לידה- עידכונים

1טלינה

New member
מענק לידה- עידכונים

מענק לידה: תם עידן הצ'ק מיום ראשון: מענק הלידה יועבר לחשבון הבנק של היולדת עד חודש לאחר הלידה דוד רגב מיום ראשון הקרוב יקבלו היולדות בישראל את מענקי הלידה ישירות לחשבונות הבנק שלהם ולא בהמחאות כפי שהיה נהוג עד היום. בשנה שעברה קיבלו למעלה מ-70 אלף נשים בישראל מענקי לידה. באחרונה, במקביל לקיצוצים במענקי הלידה, הוחלט במוסד לביטוח לאומי לשכלל את שיטת התשלום מענקי הלידה ולהעביר אותן ישירות לחשבונות הבנק של היולדות. המענק לא יועבר לחשבון הבנק מיד אלא עד חודש מיום הלידה. איך זה עובד? אישה היולדת בפעם הראשונה תמסור בבית-החולים את מספר חשבון הבנק שלה והתשלום יועבר לחשבון. בלידה השנייה תקבל היולדת את הכסף לחשבון הבנק כפי שהוא מופיע בביטוח הלאומי במסגרת תשלום קיצבאות הילדים. גובה מענק הלידה: ילד ראשון - 1,354 שקל. ילד שני - 610 שקל. ילד שלישי - 406 שקל. תאומים - 6,770 שקל. שלישייה - 10,152 שקל מתוך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3025454,00.html
 

liat ליאת

New member
אז יאללה

תביאו אותה בשלישיות. הכי משתלם
 

א פ ר ת1

New member
זה אמור להיות הפוך.......

ככל שמס' הילדים גודל - המענק צריך להיות בהתאם , ולא פחות מלידה ראשונה. מי החליט על גובה סכום המענק ??? מישהו שאין לו ילדים ???
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא אמור להיות הפוך

המענק אמור לעזור לקניית הציוד הראשונה, ומניחים שבשביל הילד הראשון קנית הכל, ולכן המענקים הבאים הם קטנים יותר.
 
זה חלק מהרפורמה הכלכלית

אמור להבהיר לכמה מגזרים ואוכלוסיות במדינה שילדים עושים מאהבה או לא עושים בכלל- ילדים זה לא עסק!
 

ashlaya

New member
יש לך טעות בסכומים

ילד שני 406 זה מה שקיבלתי לפני מספר ימים
 

1טלינה

New member
רק ציטטתי את הכתבה../images/Emo13.gif

נראה שיש טעות בכתבה כי אכן אחת התגובות בה מדברת על כך שמענק הלידה של ילד שני נע סביב ה-400 ש"ח
 

gudat

New member
ashlaya!!!

לא ידעתי שילדת, לא הייתי פה כמה ימים! המון מזל טוב, ואני הולכת לחפש שירשור עם פרטים.
 

אור שלי

New member
לא אין לה טעות

החל מה-1/1 ילד שני יקבל 610 ש"ח. אשליה-פיספסת בכמה ימים..
 
למעלה