מעניין

noise factory

New member
מעניין

מעניין אם זה קורה רק לי או שגם לחבר'ה פה הכל נשמע אותו דבר לאחרונה.. אני מדבר על אוספים של קומפקט שיוצאים לדוגמה.. שלא תבינו לא נכון.. קומפקט אחלה לייבל... מקווה שאני לא נשמע פרובוקטור יותר מדי....
 

SN o o P

New member
תשנה סגנון מידי פעם ידידי,

אל תשמע כל הזמן אותו דבר, זה לא ישמע אותו דבר..
 

Misha345

New member
צודק

אז תתחיל לשמוע Kino Oko זה לא דומה למה שיוצא לאחרונה ובכלל
 
למעלה