noise factory
New member
מעניין
מעניין אם זה קורה רק לי או שגם לחבר'ה פה הכל נשמע אותו דבר לאחרונה.. אני מדבר על אוספים של קומפקט שיוצאים לדוגמה.. שלא תבינו לא נכון.. קומפקט אחלה לייבל... מקווה שאני לא נשמע פרובוקטור יותר מדי....
מעניין אם זה קורה רק לי או שגם לחבר'ה פה הכל נשמע אותו דבר לאחרונה.. אני מדבר על אוספים של קומפקט שיוצאים לדוגמה.. שלא תבינו לא נכון.. קומפקט אחלה לייבל... מקווה שאני לא נשמע פרובוקטור יותר מדי....