פינוקיו מפונק
New member
מעניין
מעניין
ראיתי עכשיו את מיפרקית 390 עשתה קו 5 פנימי בבני ברק (מאוד נדיר שיהיה מיפרקת על הקו הזה יותר סיכוי על קו 2)
מעניין
ראיתי עכשיו את מיפרקית 390 עשתה קו 5 פנימי בבני ברק (מאוד נדיר שיהיה מיפרקת על הקו הזה יותר סיכוי על קו 2)