מעניין מי ישלם את המחיר...

מעניין מי ישלם את המחיר... ../images/Emo192.gif

"בדיון שהתקיים בשבוע שעבר בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת, היה ברור כי לא משנה כיצד יסתיים ניסוי הפיילוט של מהל"ב, ולא חשוב כרגע אם יוארך או יורחב - הממשלה בכל מקרה העבירה חוק דרקוני, שאינו עומד בקנה אחד עם שמירה על זכויות האדם לקיום מינימלי; ברור גם כי המוסד לביטוח לאומי שגה כאשר הפנה לתוכנית מקבלי הבטחת הכנסה, אשר הסיכויים להשימם בעבודה נמוכים במיוחד (בניגוד לכל המלצה); וברור כי במהלך השנה ושלושת החודשים האחרונים, נכשלו מינהלת הפרויקט (בראשותה של דורית נובק), הרפרנטים במשרד האוצר והיועצים המשפטיים של התמ"ת, בפיקוח אמיתי ומתמיד על התנהלות מפעילי מרכזי התעסוקה." ובואו לא נשכח מי היה אבי אסון ויסקונסין, שפגע עד כה בכל כך הרבה אזרחים במדינת ישראל... נתניהו, הוא ולא אחר.
 

Fleddermaus

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

עם כל ההתנגדות שלי לתכנית וויסקונסין, מבחינתי ניצול השואה למטרות פוליטיות משול להכחשת השואה.
 

Fleddermaus

New member
,תגיד, אתה לא חושב...

שיש משהו מאוד מאוד מאוד מעוות בלהשוות בין תכנית ויסקונסין והשואה?
 

Fleddermaus

New member
ישנו חוק נגד הכחשת השואה

העונש עליו הוא מאסר. ד"א, אני לא אומר שצריך להכניס אותם לכלא. אני רק אומר שאם הם מסוגלים להשוות בין השואה לתכנית ויסקונסין אז הם או מטומטמים, או שטופי מוח, או לא יודעים כלום על השואה.
 
מה הקשר..

שאלתה אותם"?! הם אמרו לך במפורש שהם עושים אייזשהי השוואה בין זה לזה? הם אמרו לך במפורש שהשואה זה כמו תוכנית ויסקונסין או שפאילו התוכנית הזאת יותר גרועה מהשואה?!
 

Fleddermaus

New member
אל תיתמם, בבקשה.

אני בטוח שאתה לא עד כדי כך אידיוט. ענידת טלאי צהוב, שאותו חויבו יהודים ללבוש כאות קלון לפני שליחתם למוות במחנות השמדה, הוא ציון השואה בהקשר מסוים. במקרה זה-תכנית ויסקונסין.
 

Fleddermaus

New member
אתה ועוד איך מיתמם.

אתה יודע מה, בסדר, לא מיתמם. אתה עושה את עצמך אהבל.
 
למעלה