אולי עד מחר1
New member
מעניין אותי. . .
אם גם אחרי יום הכיפורים תמשיכו להיות צדיקים כאלה או שתחזרו לשגרה?! את ההרגשה והרגישות שיש לכם עכשיו צריך שיהיה לכם כווול השנה ולא רק עכשיו. נו נו... בע"ה הלוואי!
אם גם אחרי יום הכיפורים תמשיכו להיות צדיקים כאלה או שתחזרו לשגרה?! את ההרגשה והרגישות שיש לכם עכשיו צריך שיהיה לכם כווול השנה ולא רק עכשיו. נו נו... בע"ה הלוואי!