עשיתי את זה ומצאתי את מה שהראת לי, אבל לא לזה התכוונתי. התכוונתי למין משטח עץ ומתחת כרית(כמו לארוחה במיטה)... ומצאתי בגולף אנד קו מבחר... קניתי בסוף משם
אחח...איזה משחק היה היום,יאלהל בארסה !!!! בכל מקרה,הלוואי שהייתי יכול להרשות לעצמי שלושה מחשבים משלי. המחשב נייד שקניתי קרע לי את הכיס כהוגן. אבל אני לא מתחרט עליו.