מעלילות הרב קו

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
במיקרים מסויימים המכשיר של דן "פותח" ארנק שני

לסטודנט יש הנחה בכל סוגי הכרטיסיות
אם ניתן להטעין ערך צבור רגיל על כרטיס עם פרופיל סטודנט אז איך זה שלא ניתן להשתמש בו?
במיקרים מסויימים המכשיר של דן "פותח" ארנק שני
על אותו רב קו ולא מצרף את הכסף החדש לארנק הישן. זהו באג במערכת. במיקרה כזה קורא הכרטיסים של האוטובוס הבא ( או של אגד למשל ) מתבלבל ולא מזהה את הארנק.
 

nitsansh

New member
זה בדיוק מה שקרה!

במיקרים מסויימים המכשיר של דן "פותח" ארנק שני
על אותו רב קו ולא מצרף את הכסף החדש לארנק הישן. זהו באג במערכת. במיקרה כזה קורא הכרטיסים של האוטובוס הבא ( או של אגד למשל ) מתבלבל ולא מזהה את הארנק.
זה בדיוק מה שקרה!
אחרי שהנהג הטעין ערך צבור רגיל הוא לא הצליח לבטל אותו וגם לא לחייב את הערך שנטען....
וגם באוטובוס אגד שנסעתי אח"כ אי אפשר היה לחייב את הערך הצבור...
מה אני יכול לעשות כדי שלא תקרה תקלה כזו?
 

846

Active member
זה באג בתוכנה של דן, הם צריכים לטפל

זה בדיוק מה שקרה!
אחרי שהנהג הטעין ערך צבור רגיל הוא לא הצליח לבטל אותו וגם לא לחייב את הערך שנטען....
וגם באוטובוס אגד שנסעתי אח"כ אי אפשר היה לחייב את הערך הצבור...
מה אני יכול לעשות כדי שלא תקרה תקלה כזו?
זה באג בתוכנה של דן, הם צריכים לטפל
במכשיר שלהם
 

olli3

New member
מנהל
לטעון ערך צבור בחברה שהיא לא דן.

זה בדיוק מה שקרה!
אחרי שהנהג הטעין ערך צבור רגיל הוא לא הצליח לבטל אותו וגם לא לחייב את הערך שנטען....
וגם באוטובוס אגד שנסעתי אח"כ אי אפשר היה לחייב את הערך הצבור...
מה אני יכול לעשות כדי שלא תקרה תקלה כזו?
לטעון ערך צבור בחברה שהיא לא דן.
כי להוכיח שמדובר בבאג במערכת של דן אתה לא ממש יכול (גם אם נכתב לך כאן על ידי יודע דבר).

אני חייב לציין שמעולם לא שמעתי על כך. מעניין שלא פתרו את הבאג הזה, כבר הרבה זמן שיש ערך צבור ואני מניח שעלו על הבאג הזה לפני זמן לא קצר.
 

846

Active member
לא שמעת על הבאג אבל אני ניתקל

לטעון ערך צבור בחברה שהיא לא דן.
כי להוכיח שמדובר בבאג במערכת של דן אתה לא ממש יכול (גם אם נכתב לך כאן על ידי יודע דבר).

אני חייב לציין שמעולם לא שמעתי על כך. מעניין שלא פתרו את הבאג הזה, כבר הרבה זמן שיש ערך צבור ואני מניח שעלו על הבאג הזה לפני זמן לא קצר.
לא שמעת על הבאג אבל אני ניתקל
בו מידי פעם.
 

olli3

New member
מנהל
יש מצב שדן לא מודעים לבאג הזה?

לא שמעת על הבאג אבל אני ניתקל
בו מידי פעם.
יש מצב שדן לא מודעים לבאג הזה?
או שפשוט מכיוון שהוא באג לא כל כך נפוץ (ביחס לכמות הנסיעות המבוצעות), אז סוג של מתעלמים מזה.

דר"א, זה קורה רק בטעינת ערך צבור של חברת דן או שנתקלת גם במקרים של ערך צבור אשר נטען במטרופולין או קווים וגרם לכך?
 
הבאג הזה אכן קיים

לטעון ערך צבור בחברה שהיא לא דן.
כי להוכיח שמדובר בבאג במערכת של דן אתה לא ממש יכול (גם אם נכתב לך כאן על ידי יודע דבר).

אני חייב לציין שמעולם לא שמעתי על כך. מעניין שלא פתרו את הבאג הזה, כבר הרבה זמן שיש ערך צבור ואני מניח שעלו על הבאג הזה לפני זמן לא קצר.
הבאג הזה אכן קיים
בדן התוכנה לא מונעת טעינת ערך צבור רגיל גם כשמוגדר פרופיל סטודנט ולכן זה תלוי בתשומת לב של הנהג.
אם הנהג אוטומטית מטעין ערך צבור רגיל בכרטיס שמוגדר בו פרופיל סטודנט, זה מה שהמכשיר מטעין ואין חיווי על שגיאה.
לאגד אין את "הבעיה" הזו כי אגד לא מטעינה כלל ערך צבור.
אבל 846 כתב משהו אחר שגורם לי לחשוב שזה "באג מכוון" בדן. 846 כתב שניתן לטעון כרטיסיה רגילה בכל פרופיל. ויכול להיות שדן החילו את ההגיון הזה גם על ערך צבור ובכוונה לא מנעו את האפשרות.
בכל מקרה, בין אם זה באג בשוגג או באג מכוון, התוצאה בפועל תלויה בנהג ולכן כדאי שהנוסע יסב את תשומת לב הנהג לפרופיל הנכון לפני שהנהג מבצע את הפעולה.
 

nitsansh

New member
זאת פעם ראשונה שנתקלתי בבעיה הזו

הבאג הזה אכן קיים
בדן התוכנה לא מונעת טעינת ערך צבור רגיל גם כשמוגדר פרופיל סטודנט ולכן זה תלוי בתשומת לב של הנהג.
אם הנהג אוטומטית מטעין ערך צבור רגיל בכרטיס שמוגדר בו פרופיל סטודנט, זה מה שהמכשיר מטעין ואין חיווי על שגיאה.
לאגד אין את "הבעיה" הזו כי אגד לא מטעינה כלל ערך צבור.
אבל 846 כתב משהו אחר שגורם לי לחשוב שזה "באג מכוון" בדן. 846 כתב שניתן לטעון כרטיסיה רגילה בכל פרופיל. ויכול להיות שדן החילו את ההגיון הזה גם על ערך צבור ובכוונה לא מנעו את האפשרות.
בכל מקרה, בין אם זה באג בשוגג או באג מכוון, התוצאה בפועל תלויה בנהג ולכן כדאי שהנוסע יסב את תשומת לב הנהג לפרופיל הנכון לפני שהנהג מבצע את הפעולה.
זאת פעם ראשונה שנתקלתי בבעיה הזו
יש לי פרופיל סטודנט כבר יותר משנה וזו פעם ראשונה שקרתה הבעיה הזו.
מה שיותר מוזר הוא שלא ניתן להשתמש בערך צבור רגיל מכיוון שהפרופיל הוא של סטודנט...
 

nitsansh

New member
אי אפשר לתכנן כשלא יודעים שיש בעיה...

זאת פעם ראשונה שנתקלתי בבעיה הזו
יש לי פרופיל סטודנט כבר יותר משנה וזו פעם ראשונה שקרתה הבעיה הזו.
מה שיותר מוזר הוא שלא ניתן להשתמש בערך צבור רגיל מכיוון שהפרופיל הוא של סטודנט...
אי אפשר לתכנן כשלא יודעים שיש בעיה...
וגם אם הייתי יודע... לא תמיד אפשר לדעת מתי ובאיזה חברה תהיה הנסיעה הבאה...
הגעתי בנסיעה משפיים לתחנת תל אביב מרכז דרך צומת רעננה, הוד השרון, פתח תקווה, בני ברק ורמת גן ורציתי להגיע לאוניברסיטת תל אביב... איך יכולתי לדעת שנהג בקו 49 יטעין לי ערך צבור לא נכון?
וזה דווקא קו שנוסעים בו הרבה סטודנטים...
אתה חושב שכל דבר אפשר לתכנן מראש בהתאם לבאגים שצצים במכשירי הרב קו של החברות השונות?
אני לומד באוניברסיטה שיש לה עשרות סניפים בכל הארץ... בשבוע שעבר נסעתי ללטרון, תחנת תל אביב מרכז, יבנה ורמת אביב, וזה רק בארבעה ימים...
השבוע אני מתכנן לנסוע לקרית מלאכי, אשדוד, רמת אביב, ירושלים, תיכון חדש, רמת גן ואולי עוד מקומות...
בשבוע הבא תהיה לי נסיעה לרעננה...
בסמסטר הקודם נסעתי גם לרחובות, ראשון לציון; פתח תקווה ובאר שבע, וייתכן שבסמסטר הבא אני אסע לנס ציונה או רמלה...
וחוץ מזה אני משתמש ברב קו לכל הנסיעות האחרות... השתמשתי בו בשנה האחרונה לנסיעה מתל אביב לצומת המוביל ועדיין לא ניצלתי את הנסיעה השניה...
בכרטיסיה של אגד תעבורה באשקלון השתמשתי בפעם האחרונה לפני שנה בתקופה שנסעתי לשם פעם בשבוע וקניתי אותה לפני שהייתי סטודנט...
למה אני צריך בכל עיר לקנות כרטיסיה אחרת וברוב החברות לקנות כרטיסיה לכל קוד נסיעה?
 

olli3

New member
מנהל
שני דברים שלא הבנתי במה שפירטת.

אי אפשר לתכנן כשלא יודעים שיש בעיה...
וגם אם הייתי יודע... לא תמיד אפשר לדעת מתי ובאיזה חברה תהיה הנסיעה הבאה...
הגעתי בנסיעה משפיים לתחנת תל אביב מרכז דרך צומת רעננה, הוד השרון, פתח תקווה, בני ברק ורמת גן ורציתי להגיע לאוניברסיטת תל אביב... איך יכולתי לדעת שנהג בקו 49 יטעין לי ערך צבור לא נכון?
וזה דווקא קו שנוסעים בו הרבה סטודנטים...
אתה חושב שכל דבר אפשר לתכנן מראש בהתאם לבאגים שצצים במכשירי הרב קו של החברות השונות?
אני לומד באוניברסיטה שיש לה עשרות סניפים בכל הארץ... בשבוע שעבר נסעתי ללטרון, תחנת תל אביב מרכז, יבנה ורמת אביב, וזה רק בארבעה ימים...
השבוע אני מתכנן לנסוע לקרית מלאכי, אשדוד, רמת אביב, ירושלים, תיכון חדש, רמת גן ואולי עוד מקומות...
בשבוע הבא תהיה לי נסיעה לרעננה...
בסמסטר הקודם נסעתי גם לרחובות, ראשון לציון; פתח תקווה ובאר שבע, וייתכן שבסמסטר הבא אני אסע לנס ציונה או רמלה...
וחוץ מזה אני משתמש ברב קו לכל הנסיעות האחרות... השתמשתי בו בשנה האחרונה לנסיעה מתל אביב לצומת המוביל ועדיין לא ניצלתי את הנסיעה השניה...
בכרטיסיה של אגד תעבורה באשקלון השתמשתי בפעם האחרונה לפני שנה בתקופה שנסעתי לשם פעם בשבוע וקניתי אותה לפני שהייתי סטודנט...
למה אני צריך בכל עיר לקנות כרטיסיה אחרת וברוב החברות לקנות כרטיסיה לכל קוד נסיעה?
שני דברים שלא הבנתי במה שפירטת.
1. באיזה קו נסעת משפיים דרך רעננה, הוד השרון ופתח תקווה לרכבת מרכז? אין שום קו שמקשר בין שפיים במסלול הזה אל תל אביב.

2. יתרה מכך, איפה עלית על קו 49 בכלל? בפתח תקווה? כי רשמת שנסעת ל"תחנת תל אביב מרכז", הכוונה לתחנת הרכבת סבידור מרכז? אם כן, איך קו 49 קשור לשם?

לגבי שפע הכרטיסיות, זו בדיוק הסיבה למעבר לערך צבור בכל רחבי הארץ. הדבר נעשה בהדרגה ונכנס לתוקף בכל מכרז חדש. במהלך שנת 2005 הערך הצבור צפוי להיכנס לעוד 3 אשכולות לפחות.
 

nitsansh

New member
נסעתי בהסעה פרטית לצורך הענין

שני דברים שלא הבנתי במה שפירטת.
1. באיזה קו נסעת משפיים דרך רעננה, הוד השרון ופתח תקווה לרכבת מרכז? אין שום קו שמקשר בין שפיים במסלול הזה אל תל אביב.

2. יתרה מכך, איפה עלית על קו 49 בכלל? בפתח תקווה? כי רשמת שנסעת ל"תחנת תל אביב מרכז", הכוונה לתחנת הרכבת סבידור מרכז? אם כן, איך קו 49 קשור לשם?

לגבי שפע הכרטיסיות, זו בדיוק הסיבה למעבר לערך צבור בכל רחבי הארץ. הדבר נעשה בהדרגה ונכנס לתוקף בכל מכרז חדש. במהלך שנת 2005 הערך הצבור צפוי להיכנס לעוד 3 אשכולות לפחות.
נסעתי בהסעה פרטית לצורך הענין
מסלול הנסיעה היה שפיים-כביש 4-צומת רעננה-הוד השרון-פתח תקווה-בני ברק-רמת גן-תחנת רכבת ת"א מרכז.
בקו 49 נסעתי ממחלף גהה לאוניברסיטת תל אביב.
זו רק דוגמה לכך שנסיעות הן לא מתוכננות מראש...
אני שמח לשמוע שבמכרזים הבאים יונהג ערך צבור אבל יש 2 בעיות:
1. ערך צבור הוא רק עד קוד 12.
2. לא יהיה ערך צבור בקוים שלא יוצעו למכרז ובעיקר בחברת אגד שלמיטב הבנתי מנועה מהתמודדות במכרזים.
אני לא אהיה מסופק עד שלא יהיה כרטוס משותף בכל החברות ובכל הארץ.
לידיעתך: בהולנד היה קיים כרטוס משותף כלל ארצי כבר לפני 26 שנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה