מעלילות הרב קו

מצב
הנושא נעול.

עדירמר

New member
כרטיס "רב טיפש"

אם אתה רוצה לזרוק כסף זו זכותך...
כרטיס "רב טיפש"
1) המעבר לחתיכת הפלסטיק הטפשית הזו נעשה בבת אחת ולא בהדרגה.
2) ביום בהיר אחד חברות האוטובוסים הודיעו שהם מפסיקות למכור כרטיסי נסיעה מניר והכריחו את הציבור להשתמש בחתיכת פלסטיק חסרת ערך זו.
3) משרד התחבורה לא עושה די כדי למנוע תקלות ומראה באמת כמה חשוב שתחבורה ציבורית תהיה אמינה 24/7.
4) ועקב הנסיבות האלו לא נותר אלא להשתמש בכסף מזומן כדי לנסוע באוטובוס.
 

olli3

New member
מנהל
ממש לא ביום בהיר אלא בהדרגה.

כרטיס "רב טיפש"
1) המעבר לחתיכת הפלסטיק הטפשית הזו נעשה בבת אחת ולא בהדרגה.
2) ביום בהיר אחד חברות האוטובוסים הודיעו שהם מפסיקות למכור כרטיסי נסיעה מניר והכריחו את הציבור להשתמש בחתיכת פלסטיק חסרת ערך זו.
3) משרד התחבורה לא עושה די כדי למנוע תקלות ומראה באמת כמה חשוב שתחבורה ציבורית תהיה אמינה 24/7.
4) ועקב הנסיבות האלו לא נותר אלא להשתמש בכסף מזומן כדי לנסוע באוטובוס.
ממש לא ביום בהיר אלא בהדרגה.
הרב קו היה לצד כרטיסי חופשי חודשי וכרטיסיות מנייר זמן רב ביחד וניתן היה לרכוש כרטיסיות וחופשי חודשי מנייר או על גבי הרב קו.

עוד לפני הרב קו, היו כרטיסים כאלו גם בחברות קונקס ומטרופולין. בחברת מטרופולין הכרטיס הזה נקרא "מטרופס" ולצידו נמכרו גם כרטיסיות רגילות מנייר וכו'.

גם ברכבת ישראל המעבר לרב קו היה הדרגתי והשימוש בכרטיסיות, חופשי חודשי, חופשי שבוע מנייר המשיך להתקיים יחד עם טעינת כרטיסיות, חופשי חודשי וחופשי שבועי על גבי הרב קו.

עוד דיבורי סרק שאין להם חצי אחיזה במציאות.
 
זה שאתה כותב כותרת, לא עושה אותה נכונה

כרטיס "רב טיפש"
1) המעבר לחתיכת הפלסטיק הטפשית הזו נעשה בבת אחת ולא בהדרגה.
2) ביום בהיר אחד חברות האוטובוסים הודיעו שהם מפסיקות למכור כרטיסי נסיעה מניר והכריחו את הציבור להשתמש בחתיכת פלסטיק חסרת ערך זו.
3) משרד התחבורה לא עושה די כדי למנוע תקלות ומראה באמת כמה חשוב שתחבורה ציבורית תהיה אמינה 24/7.
4) ועקב הנסיבות האלו לא נותר אלא להשתמש בכסף מזומן כדי לנסוע באוטובוס.
זה שאתה כותב כותרת, לא עושה אותה נכונה
ואני רואה שאתה ממשיך לכתוב רק כותרת הזאת, מעניין מה זה אומר...
 

עדירמר

New member
כרטיס "רב טיפש"

זה שאתה כותב כותרת, לא עושה אותה נכונה
ואני רואה שאתה ממשיך לכתוב רק כותרת הזאת, מעניין מה זה אומר...
כרטיס "רב טיפש"
זו זכותי המלאה לכתוב את אותה הכותרת פעם אחר פעם.
ואין זה עניינו של אף אחד.
 

down under

New member
נכון, זכותו של כל אדם להיות טיפש ולקשקש

כרטיס "רב טיפש"
זו זכותי המלאה לכתוב את אותה הכותרת פעם אחר פעם.
ואין זה עניינו של אף אחד.
נכון, זכותו של כל אדם להיות טיפש ולקשקש
שטויות חסרות כיסוי במציאות. באמת שזכותו.
 

25306yosef

New member
זה דווקא כן !!!

לא, זה לא....
זה דווקא כן !!!
עדירמר צודק בהחלט !!!

בשני המקרים יש צורך להשתמש בכסף מזומן, לכן עדיף שלא להשתמש עם הכרטיס הזה שאיננו חוקי כלל. טוב היה אם משתמשי התח"צ היו מחרימים לחלוטין את הכרטיס הבלתי חוקי הזה עד להסדרת פעילותו בחוק ובחקיקת המשנה ועד לאחר כניסתן של התקנות לתוקף.
 

olli3

New member
מנהל
בולשיט, אפשר לטעון גם באשראי ולא רק באגד

זה דווקא כן !!!
עדירמר צודק בהחלט !!!

בשני המקרים יש צורך להשתמש בכסף מזומן, לכן עדיף שלא להשתמש עם הכרטיס הזה שאיננו חוקי כלל. טוב היה אם משתמשי התח"צ היו מחרימים לחלוטין את הכרטיס הבלתי חוקי הזה עד להסדרת פעילותו בחוק ובחקיקת המשנה ועד לאחר כניסתן של התקנות לתוקף.
בולשיט, אפשר לטעון גם באשראי ולא רק באגד
וברכבת ישראל.
 

25306yosef

New member
בולשיט, התשלום לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד

בולשיט, אפשר לטעון גם באשראי ולא רק באגד
וברכבת ישראל.
בולשיט, התשלום לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד
במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו שאינו חוקי, אין לנוסע כל אפשרות להוכיח דבר. לכן במקרה של תקלה שכזו עליו לשלם לנהג האוטובוס בלבד ובמזומן בלבד !!!
 
מוזר שמי שלא מחזיק בכרטיס רב-קו כותב כל כך

בולשיט, התשלום לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד
במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו שאינו חוקי, אין לנוסע כל אפשרות להוכיח דבר. לכן במקרה של תקלה שכזו עליו לשלם לנהג האוטובוס בלבד ובמזומן בלבד !!!
מוזר שמי שלא מחזיק בכרטיס רב-קו כותב כל כך
הרבה על תקלות בכרטיס.
אני משתמש כבר 4 שנים בכרטיס רב-קו (ברכבת, באגד, בדן, בקווים, במטרונית) ולא נתקלתי אפילו בתקלה אחת של הכרטיס.
 

25306yosef

New member
ומה בדיוק תעשה אם וכאשר תתרחש התקלה ?

מוזר שמי שלא מחזיק בכרטיס רב-קו כותב כל כך
הרבה על תקלות בכרטיס.
אני משתמש כבר 4 שנים בכרטיס רב-קו (ברכבת, באגד, בדן, בקווים, במטרונית) ולא נתקלתי אפילו בתקלה אחת של הכרטיס.
ומה בדיוק תעשה אם וכאשר תתרחש התקלה ?
מה בדיוק תעשה אם וכאשר תהיה לך תקלה בכרטיס והנהג ידרוש ממך לשלם עבור הנסיעה ובמזומן ?
 

olli3

New member
מנהל
הוא ייקח שטר של 20 ש"ח, ישתין עליו וימסור

ומה בדיוק תעשה אם וכאשר תתרחש התקלה ?
מה בדיוק תעשה אם וכאשר תהיה לך תקלה בכרטיס והנהג ידרוש ממך לשלם עבור הנסיעה ובמזומן ?
הוא ייקח שטר של 20 ש"ח, ישתין עליו וימסור
אותו לנהג, בסדר?
 

25306yosef

New member


הוא ייקח שטר של 20 ש"ח, ישתין עליו וימסור
אותו לנהג, בסדר?

 
תקלות הן חלק מהחיים. כשיש תקלה מתמודדים איתה

ומה בדיוק תעשה אם וכאשר תתרחש התקלה ?
מה בדיוק תעשה אם וכאשר תהיה לך תקלה בכרטיס והנהג ידרוש ממך לשלם עבור הנסיעה ובמזומן ?
תקלות הן חלק מהחיים. כשיש תקלה מתמודדים איתה
אם אצטרך לשלם במזומן - אשלם. ואם מגיע לי החזר - אטפל בקבלתו בזמן שיהיה לי נוח.
אתה מתאר כאילו מדובר בטרגדיה. הנהג ידרוש שאשלם במזומן - אשלם במזומן. ממש אסון...
 

nitsansh

New member
מי שמשלם במזומן לא זכאי להנחה

תקלות הן חלק מהחיים. כשיש תקלה מתמודדים איתה
אם אצטרך לשלם במזומן - אשלם. ואם מגיע לי החזר - אטפל בקבלתו בזמן שיהיה לי נוח.
אתה מתאר כאילו מדובר בטרגדיה. הנהג ידרוש שאשלם במזומן - אשלם במזומן. ממש אסון...
מי שמשלם במזומן לא זכאי להנחה
למה בעל כרטיס צריך לשלם על תקלה באשמת החברה ועובדיה?
 
אז מבקשים החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר

מי שמשלם במזומן לא זכאי להנחה
למה בעל כרטיס צריך לשלם על תקלה באשמת החברה ועובדיה?
אז מבקשים החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר
יותר.
שוב - תקלות הן חלק בלתי נפרד מהחיים. תקלה היא תקלה, היא לא אסון.
בגלל שלעיתים רחוקות מתרחשות תקלות, צריך לבטל את כרטיס הרב-קו?
 


אז מבקשים החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר
יותר.
שוב - תקלות הן חלק בלתי נפרד מהחיים. תקלה היא תקלה, היא לא אסון.
בגלל שלעיתים רחוקות מתרחשות תקלות, צריך לבטל את כרטיס הרב-קו?

וחוץ מזה הרב קו חדש יחסית בנוסף להעדר המסלקה המשותפת באופן כלל ארצי גורם לבעיות לעיתים.
מה שכן ברוב המוחלט של המקרים הסכום נמוך (<20 ש"ח)
 

25306yosef

New member
הונאה ותרמית !!!

אז מבקשים החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר
יותר.
שוב - תקלות הן חלק בלתי נפרד מהחיים. תקלה היא תקלה, היא לא אסון.
בגלל שלעיתים רחוקות מתרחשות תקלות, צריך לבטל את כרטיס הרב-קו?
הונאה ותרמית !!!
על מנת לקבל החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר יותר, יש צורך לנסוע במיוחד אל תחנות השירות ולשלם עבור הנסיעה סכום כספי שלא יוחזר לעולם !!! כך שלמעשה מדובר באליה וקוץ בה, כלומר אין כל החזר כספי או פיצוי בשלב מאוחר יותר אלא יש רק כאבי ראש ובזבוז של זמן יקר.

לגבי שאלתך האם צריך לבטל את כרטיס הרב-קו רק בגלל שלעיתים רחוקות מתרחשות תקלות ?

אז תשובתי היא כזו:

ראשית כל יש להסדיר את פעילותו של כרטיס הרב-קו ולהקים תחנות שירות שיספקו שירות מלא לכולם וללא יוצא מן הכלל (הכוונה היא שכל מחזיק רב-קו יוכל לקבל שירות מלא ללא כל קשר לפרופיל הכרטיס או למפעיל התח"צ). הדבר השני החשוב לא פחות הוא להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים ובנקאות ולאפשר רכישת כרטיסי נסיעה היכן שמוכרים לחם ויוגורט.

כל עוד שני הדברים הנ"ל לא קיימים במלואם ובשלמותם, אין להשתמש בכרטיס הזה שאינו חוקי כלל.
 
דעתך נשמעה בפעם המי יודע כמה ולא מסכימים איתך

הונאה ותרמית !!!
על מנת לקבל החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר יותר, יש צורך לנסוע במיוחד אל תחנות השירות ולשלם עבור הנסיעה סכום כספי שלא יוחזר לעולם !!! כך שלמעשה מדובר באליה וקוץ בה, כלומר אין כל החזר כספי או פיצוי בשלב מאוחר יותר אלא יש רק כאבי ראש ובזבוז של זמן יקר.

לגבי שאלתך האם צריך לבטל את כרטיס הרב-קו רק בגלל שלעיתים רחוקות מתרחשות תקלות ?

אז תשובתי היא כזו:

ראשית כל יש להסדיר את פעילותו של כרטיס הרב-קו ולהקים תחנות שירות שיספקו שירות מלא לכולם וללא יוצא מן הכלל (הכוונה היא שכל מחזיק רב-קו יוכל לקבל שירות מלא ללא כל קשר לפרופיל הכרטיס או למפעיל התח"צ). הדבר השני החשוב לא פחות הוא להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים ובנקאות ולאפשר רכישת כרטיסי נסיעה היכן שמוכרים לחם ויוגורט.

כל עוד שני הדברים הנ"ל לא קיימים במלואם ובשלמותם, אין להשתמש בכרטיס הזה שאינו חוקי כלל.
דעתך נשמעה בפעם המי יודע כמה ולא מסכימים איתך
גם בלונדון בעתיד הקרוב לא יתאפשר לשלם במזומן. הא!
 

25306yosef

New member
לא מסכימים איתי ?

דעתך נשמעה בפעם המי יודע כמה ולא מסכימים איתך
גם בלונדון בעתיד הקרוב לא יתאפשר לשלם במזומן. הא!
לא מסכימים איתי ?
אז שילכו לבלות את זמנם הפנוי בתחנות השירות ושיבושם להם.

אני מעדיף להשקיע את זמני ואת כספי במקומות אחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה