מעלילות הרב קו

מצב
הנושא נעול.
המון מידע על תח"ץ

מה בדיוק נכתב בפורום ?
לנסוע מנקודה A לנקודה B דרך נקודה C עם מפעיל תח"צ בשם D ?

וגם אם ההמלצה שניתנה בפורום לנוסע הפוטנציאלי איננה האופציה הטובה ביותר, כמה כבר זמן וכסף הוא מפסיד מכך שבחר לנוסע בדרך שאינה הדרך הטובה ביותר ?

הרי מי שנוסע קבוע כבר מכיר היטב את כל האופציות ויודע מהי האופציה הטובה ביותר.

במקרה של עורכי דין, מדובר בהוצאה כספית מרובה ביותר ובהשקעה של הרבה מאוד זמן שאפשר לעשות בו דברים אחרים מהנים הרבה יותר.
המון מידע על תח"ץ
תולדות התחבורה הציבורית ,פרויקטים בביצוע + תמונות, פרויקטים עתידים, ניתוח והשוואה של התח"ץ בארץ ועוד...
 

25306yosef

New member
המון מידע על תח"ץ....

המון מידע על תח"ץ
תולדות התחבורה הציבורית ,פרויקטים בביצוע + תמונות, פרויקטים עתידים, ניתוח והשוואה של התח"ץ בארץ ועוד...
המון מידע על תח"ץ....
אבל אין כל מידע רשמי ומוסמך (הכוונה היא למסמכים פנימיים שהודלפו ולא לכתבות בעיתונות) על שחיתויות וקומבינות ואי סדרים במשרד התחבורה וכו...

לכן לא רלוונטי לענייננו.
 
אני חושב שהמידע בפורום מאוד רלבנטי

המון מידע על תח"ץ....
אבל אין כל מידע רשמי ומוסמך (הכוונה היא למסמכים פנימיים שהודלפו ולא לכתבות בעיתונות) על שחיתויות וקומבינות ואי סדרים במשרד התחבורה וכו...

לכן לא רלוונטי לענייננו.
אני חושב שהמידע בפורום מאוד רלבנטי
ביחוד המידע על תשתיות חדשות, וגם מידע על אוטובוסים שינויים בקווים ...
 

25306yosef

New member
רלבנטי לכל הפריקים של התשתיות החדשות

אני חושב שהמידע בפורום מאוד רלבנטי
ביחוד המידע על תשתיות חדשות, וגם מידע על אוטובוסים שינויים בקווים ...
רלבנטי לכל הפריקים של התשתיות החדשות
כל עוד אין באפשרותי להנות מהתשתיות הרכבתיות החדשות, הן לא מביאות לי כל תועלת.

מתמונות של תשתיות חדשות בהקמה, רק פריקים נהנים.

*************************************************************

לגבי שינויים בקווים קיימים (פעילים) והוספה ו/או ביטול של קווים, זה בהחלט מעניין מאוד מכיוון שמדובר בשרות שמיש שניתן להנות ממנו ולהשתמש בו.
 
אז אתה מסכים איתי שיש ערך למידע שניתן בחינם?

רלבנטי לכל הפריקים של התשתיות החדשות
כל עוד אין באפשרותי להנות מהתשתיות הרכבתיות החדשות, הן לא מביאות לי כל תועלת.

מתמונות של תשתיות חדשות בהקמה, רק פריקים נהנים.

*************************************************************

לגבי שינויים בקווים קיימים (פעילים) והוספה ו/או ביטול של קווים, זה בהחלט מעניין מאוד מכיוון שמדובר בשרות שמיש שניתן להנות ממנו ולהשתמש בו.
אז אתה מסכים איתי שיש ערך למידע שניתן בחינם?
ללא תלות ב"הנאה" מהמידע.
 

25306yosef

New member
בוודאי שיש ערך למידע הניתן בחינם, אבל...

אז אתה מסכים איתי שיש ערך למידע שניתן בחינם?
ללא תלות ב"הנאה" מהמידע.
בוודאי שיש ערך למידע הניתן בחינם, אבל...
רובו של המידע הניתן בחינם הוא מידע חסר כל ערך שלא מביא כל תועלת.

חלק קטן ביותר מהמידע המצוי חופשי באינטרנט ונגיש בחינם, הוא גם מידע בעל ערך.

ויקיפדיה לדוגמה זהו מקור מידע שאסור להסתמך עליו מכיוון שרובו אינו מדוייק וחלק מהערכים גם שגויים ולא נכונים. כמו ויקיפדיה יש עוד אין סוף דוגמאות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בסדר, מה שתגיד.

מי שבוחר להשתמש בכרטיס לא חוקי,
עליו לשאת בתוצאות.

וכל עוד אנשים ימשיכו להשתמש בקזינו הבלתי חוקי הזה, הם ימשיכו להפסיד את כספם וגם את זמנם.

כרטיס הרב-קו אינו חוקי !!!
בסדר, מה שתגיד.
 

down under

New member
מדוע הכרטיס לא חוקי?

מי שבוחר להשתמש בכרטיס לא חוקי,
עליו לשאת בתוצאות.

וכל עוד אנשים ימשיכו להשתמש בקזינו הבלתי חוקי הזה, הם ימשיכו להפסיד את כספם וגם את זמנם.

כרטיס הרב-קו אינו חוקי !!!
מדוע הכרטיס לא חוקי?
בניגוד לאיזה חוק הוא פועל?


על מנת שדבר יהיה בלתי חוקי עליו להיות נוגד או חוק מדינה או בהעדר חוק מדינה אזי תקנה ממשלתית כלשהי או חוק עזר עירוני (אם זה בתחומי עיר מסויימת).
אם קיום הרב קו לא סותר לא תקנה ממשלתית כלשהי ולא חוק פלילי של הכנסת וגם לא חוק עזר עירוני (נניח שהיה חוק ברמת גן שאוסר קיום כרטיסים כאלו) הרי שהוא לא בלתי חוקי כלומר
הוא כן חוקי.
אז על איזה חוק/תקנה/חוק_עזר זה עובר?
 

25306yosef

New member
ראשית, 1. פעילותו איננה מוסדרת בשום חוק

מדוע הכרטיס לא חוקי?
בניגוד לאיזה חוק הוא פועל?


על מנת שדבר יהיה בלתי חוקי עליו להיות נוגד או חוק מדינה או בהעדר חוק מדינה אזי תקנה ממשלתית כלשהי או חוק עזר עירוני (אם זה בתחומי עיר מסויימת).
אם קיום הרב קו לא סותר לא תקנה ממשלתית כלשהי ולא חוק פלילי של הכנסת וגם לא חוק עזר עירוני (נניח שהיה חוק ברמת גן שאוסר קיום כרטיסים כאלו) הרי שהוא לא בלתי חוקי כלומר
הוא כן חוקי.
אז על איזה חוק/תקנה/חוק_עזר זה עובר?
ראשית, 1. פעילותו איננה מוסדרת בשום חוק
2. אין שום גוף המסדיר את פעילותו מול האזרח ואין כל יד מכוונת. שורר בתחום כאוס מוחלט ואין עם מי לדבר. משרד התחבורה לא עוסק בכלל בתח"צ, הוא רק חותם על מסמכים. מי שמפעיל ומנהל את הכרטיס ואת התחבורה הציבורית היא חברה פרטית בשם עדליא - ייעוץ כלכלי בע"מ. חברת עדליא עובדת ישירות מול מפעילי התח"צ ואיננה נותנת כל שירות לאזרח. האזרח נופל בין הכסאות ואין עם מי לדבר. מגברת אפרת קילשטוק הממונה על יישום חוק חופש המידע במשרד התחבורה מתקבלת התשובה הקבועה בנוסח הלקוני הבא:

"בנסיבות העניין יש לדחות את בקשתך לקבלת המידע מכיוון שהמידע המבוקש אינו מצוי ברשות משרד התחבורה"

ולעניין הבלתי חוקי,

השימוש בכרטיס הרב-קו הוא למעשה מטרד לנוסע, אך למעשה נכפה על הנוסע להשתמש במטרד הזה על מנת לקבל את ההנחות המוענקות רק למי שמחזיק בכרטיס (אין כיום את האפשרות שהיתה בעבר לרכוש כרטיסיות מנייר, לכן מדובר כאן בכפייה על אוכלוסיה חלשה שמשתמשת בתחבורה ציבורית).

יתירה מכך, מדובר גם בהונאה וברמיה (למרות שהנוסע כבר שילם ממיטב כספו, אין הוא יכול להוכיח את הדבר ועליו לשלם פעם נוספת במקרה של תקלה).

יש לפחות חוק אחד האוסר לכפות על אדם בניגוד לרצונו דבר המטריד אותו שאיננו מעוניין בו.
יש לפחות חוק אחד האוסר הונאה ורמיה.

לכן בנסיבות העניין יש מספיק ראיות לכך שהכרטיס איננו חוקי.
 

down under

New member
אף אחד לא כופה כלום על אף אזרח!

ראשית, 1. פעילותו איננה מוסדרת בשום חוק
2. אין שום גוף המסדיר את פעילותו מול האזרח ואין כל יד מכוונת. שורר בתחום כאוס מוחלט ואין עם מי לדבר. משרד התחבורה לא עוסק בכלל בתח"צ, הוא רק חותם על מסמכים. מי שמפעיל ומנהל את הכרטיס ואת התחבורה הציבורית היא חברה פרטית בשם עדליא - ייעוץ כלכלי בע"מ. חברת עדליא עובדת ישירות מול מפעילי התח"צ ואיננה נותנת כל שירות לאזרח. האזרח נופל בין הכסאות ואין עם מי לדבר. מגברת אפרת קילשטוק הממונה על יישום חוק חופש המידע במשרד התחבורה מתקבלת התשובה הקבועה בנוסח הלקוני הבא:

"בנסיבות העניין יש לדחות את בקשתך לקבלת המידע מכיוון שהמידע המבוקש אינו מצוי ברשות משרד התחבורה"

ולעניין הבלתי חוקי,

השימוש בכרטיס הרב-קו הוא למעשה מטרד לנוסע, אך למעשה נכפה על הנוסע להשתמש במטרד הזה על מנת לקבל את ההנחות המוענקות רק למי שמחזיק בכרטיס (אין כיום את האפשרות שהיתה בעבר לרכוש כרטיסיות מנייר, לכן מדובר כאן בכפייה על אוכלוסיה חלשה שמשתמשת בתחבורה ציבורית).

יתירה מכך, מדובר גם בהונאה וברמיה (למרות שהנוסע כבר שילם ממיטב כספו, אין הוא יכול להוכיח את הדבר ועליו לשלם פעם נוספת במקרה של תקלה).

יש לפחות חוק אחד האוסר לכפות על אדם בניגוד לרצונו דבר המטריד אותו שאיננו מעוניין בו.
יש לפחות חוק אחד האוסר הונאה ורמיה.

לכן בנסיבות העניין יש מספיק ראיות לכך שהכרטיס איננו חוקי.
אף אחד לא כופה כלום על אף אזרח!
כל אחד יכול לשלם לנסיעה בודדת במזומן בלבד כמו שהיה לפני הרב קו. עוורים ממשיכים לנסוע חינם וקשישים בחצי מחיר, גם ללא רב קו.

הונאה ורמיה הרי שצריך להוכיח כוונה מראש וזדונית לרמות ולהונות את האזרח לפני ביצוע הפעולה בפועל על מנת שפעולה כלשהי תחשב להונאה/רמייה.


בקיצור, אתה סתם כתבת טקסט ב-ascii או unicode שרק, למראית עין, נראה משהו בעל הגיון או נכונות אבל זה היה בעצם סתם קודים על המסך.

למשפט הבא שיבוא בסוף המשפט הזה יש את אותה נכונות ואותה משמעות כמו דבריך. הנה המשפט:
כדגכד'ג קכדגכדג ק4רעא43עקר גכ 4ארע ע ר4590עהכע דג.
 

25306yosef

New member
קיימת כפייה להשתמש ברב-קו!

אף אחד לא כופה כלום על אף אזרח!
כל אחד יכול לשלם לנסיעה בודדת במזומן בלבד כמו שהיה לפני הרב קו. עוורים ממשיכים לנסוע חינם וקשישים בחצי מחיר, גם ללא רב קו.

הונאה ורמיה הרי שצריך להוכיח כוונה מראש וזדונית לרמות ולהונות את האזרח לפני ביצוע הפעולה בפועל על מנת שפעולה כלשהי תחשב להונאה/רמייה.


בקיצור, אתה סתם כתבת טקסט ב-ascii או unicode שרק, למראית עין, נראה משהו בעל הגיון או נכונות אבל זה היה בעצם סתם קודים על המסך.

למשפט הבא שיבוא בסוף המשפט הזה יש את אותה נכונות ואותה משמעות כמו דבריך. הנה המשפט:
כדגכד'ג קכדגכדג ק4רעא43עקר גכ 4ארע ע ר4590עהכע דג.
קיימת כפייה להשתמש ברב-קו!
על מנת לקבל את ההנחות בתחבורה ציבורית (אזרחים רגילים לא פנסיונרים), יש צורך להשתמש ברב-קו מכיוון שאין יותר כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי (מנייר) כפי שהיה בעבר. ומי שרוצה להמשיך לרכוש כרטיס בודד, צריך לשלם יותר.

לגבי הונאה ורמיה,

משרד התחבורה מעולם לא הסדיר את השימוש בכרטיס הרב-קו ואף העביר את הטיפול בו לטיפולה של חברה פרטית שאיננה נותנת כל שירות לאזרח, אך יחד עם זאת הוא כופה על האזרחים את השימוש בכרטיס הרב-קו על מנת לקבל הנחות ולמרות שהוא יודע או אמור לדעת שיש כאוס מוחלט בכל הקשור לכרטיס הרב-קו, לכן יש כאן דבר שנעשה בזדון וללא כל רצון להסדיר את הדבר. אם באמת משרד התחבורה היה רוצה להסדיר את הדבר, היה באפשרותו לעשות זאת ללא כל בעיה. אבל במשרד התחבורה בחרו לתת לחברת עדליא לנהל את כל התחבורה הציבורית בכל הארץ למרות שהם אמורים לדעת מהכאוס בתחום.
 

nitsansh

New member
אפשר להגיש תביעה נגד החברות בתנאי שתוכיח

קיימת כפייה להשתמש ברב-קו!
על מנת לקבל את ההנחות בתחבורה ציבורית (אזרחים רגילים לא פנסיונרים), יש צורך להשתמש ברב-קו מכיוון שאין יותר כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי (מנייר) כפי שהיה בעבר. ומי שרוצה להמשיך לרכוש כרטיס בודד, צריך לשלם יותר.

לגבי הונאה ורמיה,

משרד התחבורה מעולם לא הסדיר את השימוש בכרטיס הרב-קו ואף העביר את הטיפול בו לטיפולה של חברה פרטית שאיננה נותנת כל שירות לאזרח, אך יחד עם זאת הוא כופה על האזרחים את השימוש בכרטיס הרב-קו על מנת לקבל הנחות ולמרות שהוא יודע או אמור לדעת שיש כאוס מוחלט בכל הקשור לכרטיס הרב-קו, לכן יש כאן דבר שנעשה בזדון וללא כל רצון להסדיר את הדבר. אם באמת משרד התחבורה היה רוצה להסדיר את הדבר, היה באפשרותו לעשות זאת ללא כל בעיה. אבל במשרד התחבורה בחרו לתת לחברת עדליא לנהל את כל התחבורה הציבורית בכל הארץ למרות שהם אמורים לדעת מהכאוס בתחום.
אפשר להגיש תביעה נגד החברות בתנאי שתוכיח
שנגרם לך נזק...
המצב הוא שעם רב קו אתה זכאי להנחות אז אין לך נזק אלא תועלת...
 

25306yosef

New member
מה אשמות החברות בדבר ?

אפשר להגיש תביעה נגד החברות בתנאי שתוכיח
שנגרם לך נזק...
המצב הוא שעם רב קו אתה זכאי להנחות אז אין לך נזק אלא תועלת...
מה אשמות החברות בדבר ?
למה אני צריך להגיש תביעה נגד החברות ומה הן אשמות ובמה בדיוק חטאו כשמשרד התחבורה כפה עליהן להכניס לשימוש את הרב-קו הבלתי חוקי וללא כל הסדרה ?

האם החברות הן השעיר לעזאזל שצריכות לספוג את כל התביעות של הנוסעים רק בגלל מחדלים ואי סדרים במשרד התחבורה ?

אני יודע שזה מאוד קל. אבל זו לא הדרך והחברות לא צריכות לתת את הדין רק בגלל המחדלים ואי הסדרים במשרד התחבורה.

להגיש תביעה נגד חברות התח"צ, זה בדיוק אותו הדבר כמו להגיש תביעה נגד חברת ריטליקס (ספקית הקופות הרושמות לרשתות השיווק) רק בגלל שבאחת מרשתות השיווק נמכר לי מוצר מקולקל שפג תוקפו שגרם לי להרעלת קיבה.

התביעה אם תוגש, צריכה להיות מוגשת נגד משרד התחבורה ולא נגד החברות שאין להן כל יד בדבר שנכפה עליהן.
 

nitsansh

New member
אין לך קשר חוזי עם משרד התחבורה

מה אשמות החברות בדבר ?
למה אני צריך להגיש תביעה נגד החברות ומה הן אשמות ובמה בדיוק חטאו כשמשרד התחבורה כפה עליהן להכניס לשימוש את הרב-קו הבלתי חוקי וללא כל הסדרה ?

האם החברות הן השעיר לעזאזל שצריכות לספוג את כל התביעות של הנוסעים רק בגלל מחדלים ואי סדרים במשרד התחבורה ?

אני יודע שזה מאוד קל. אבל זו לא הדרך והחברות לא צריכות לתת את הדין רק בגלל המחדלים ואי הסדרים במשרד התחבורה.

להגיש תביעה נגד חברות התח"צ, זה בדיוק אותו הדבר כמו להגיש תביעה נגד חברת ריטליקס (ספקית הקופות הרושמות לרשתות השיווק) רק בגלל שבאחת מרשתות השיווק נמכר לי מוצר מקולקל שפג תוקפו שגרם לי להרעלת קיבה.

התביעה אם תוגש, צריכה להיות מוגשת נגד משרד התחבורה ולא נגד החברות שאין להן כל יד בדבר שנכפה עליהן.
אין לך קשר חוזי עם משרד התחבורה
כשאתה קונה כרטיס נסיעה מחברת התחבורה אתה עושה חוזה עם החברה וזכאי לתמורה עבור הכסף ששילמת. אם בגלל מחדל של החברה לא קיבלת את התמורה שאתה זכאי לקבל זכותך לבטל את החוזה ולקבל החזר של החוזה שלא ניצלת.
 

25306yosef

New member
זו בדיוק השיטה המושחתת של משרד התחבורה

אין לך קשר חוזי עם משרד התחבורה
כשאתה קונה כרטיס נסיעה מחברת התחבורה אתה עושה חוזה עם החברה וזכאי לתמורה עבור הכסף ששילמת. אם בגלל מחדל של החברה לא קיבלת את התמורה שאתה זכאי לקבל זכותך לבטל את החוזה ולקבל החזר של החוזה שלא ניצלת.
זו בדיוק השיטה המושחתת של משרד התחבורה
משרד התחבורה העביר את הכדור אל חברות התחבורה ושהן ישברו את הראש עם כל המחדלים והשחיתויות הרבות ביותר של משרד התחבורה ולמרות שאין להן כל יד בדבר...

מכיוון שאני נגד כל השחיתות הבזויה הזו של משרד התחבורה, אני לא אתן יד לדבר וכמובן שלא אחשוב אפילו על האפשרות לתבוע את חברות התחבורה מכיוון שאין להן כל יד בדבר והן עושות את מה שהן עושות רק בגלל שמשרד התחבורה כפה עליהן לעשות את הדבר.

כך שכל המחדלים אינם מחדלים של חברות התחבורה, אלא מחדלים של משרד התחבורה שאינו מסדיר את השימוש ברב-קו, לכן חברות התחבורה הן למעשה השעיר לעזאזל. תביעה צריכה להיות מוגשת נגד משרד התחבורה על אי ההסדרה של הרב-קו.
 
ואם תהיה הסדרה של הרב-קו ועדיין במקרה של תקלה

זו בדיוק השיטה המושחתת של משרד התחבורה
משרד התחבורה העביר את הכדור אל חברות התחבורה ושהן ישברו את הראש עם כל המחדלים והשחיתויות הרבות ביותר של משרד התחבורה ולמרות שאין להן כל יד בדבר...

מכיוון שאני נגד כל השחיתות הבזויה הזו של משרד התחבורה, אני לא אתן יד לדבר וכמובן שלא אחשוב אפילו על האפשרות לתבוע את חברות התחבורה מכיוון שאין להן כל יד בדבר והן עושות את מה שהן עושות רק בגלל שמשרד התחבורה כפה עליהן לעשות את הדבר.

כך שכל המחדלים אינם מחדלים של חברות התחבורה, אלא מחדלים של משרד התחבורה שאינו מסדיר את השימוש ברב-קו, לכן חברות התחבורה הן למעשה השעיר לעזאזל. תביעה צריכה להיות מוגשת נגד משרד התחבורה על אי ההסדרה של הרב-קו.
ואם תהיה הסדרה של הרב-קו ועדיין במקרה של תקלה
תצטרך לשלם לנהג במזומן, אז הכל יהיה בסדר מבחינתך?
הרי שנינו יודעים שאתה משתמש בעניין "ההסדרה" כתירוץ.
כבר כתבת מה באמת מפריע לך.
הסיכוי הקטן שיקרה אסון גדול ועל מנת ליסוע באוטובוס תצטרך לשלם לנהג במזומן.
מבחינתך מזומן זה סדין אדום.
 

25306yosef

New member
ההסדרה צריכה לכלול גם מכונות אוטומטיות למכירת

ואם תהיה הסדרה של הרב-קו ועדיין במקרה של תקלה
תצטרך לשלם לנהג במזומן, אז הכל יהיה בסדר מבחינתך?
הרי שנינו יודעים שאתה משתמש בעניין "ההסדרה" כתירוץ.
כבר כתבת מה באמת מפריע לך.
הסיכוי הקטן שיקרה אסון גדול ועל מנת ליסוע באוטובוס תצטרך לשלם לנהג במזומן.
מבחינתך מזומן זה סדין אדום.
ההסדרה צריכה לכלול גם מכונות אוטומטיות למכירת
כרטיסי נסיעה וגם להוציא מהנהגים את העיסוק בעסקי כספים ובנקאות.

ואז אם יש תקלה, אין כל בעיה, הולכים למכונה האוטומטית ורוכשים כרטיס בודד לצורך נסיעה חד פעמית כמו ברכבת ישראל, מטרונית, כרמלית, החנות של הלחם עם היוגורט, וכו...

הבנת ?
 
זה לא קשור לרב-קו

ההסדרה צריכה לכלול גם מכונות אוטומטיות למכירת
כרטיסי נסיעה וגם להוציא מהנהגים את העיסוק בעסקי כספים ובנקאות.

ואז אם יש תקלה, אין כל בעיה, הולכים למכונה האוטומטית ורוכשים כרטיס בודד לצורך נסיעה חד פעמית כמו ברכבת ישראל, מטרונית, כרמלית, החנות של הלחם עם היוגורט, וכו...

הבנת ?
זה לא קשור לרב-קו
זה נכון באותה מידה לעולם ללא רב-קו, למקרה למשל שאתה עומד בכניסה לאוטובוס, מחפש ומחפש ולא מוצא את כרטיסיית הנייר שאתה צריך (כן - גם איבוד של כרטיסיה או של כל נייר אחר זו תקלה שעלולה לקרות לכל אדם).
אתה מלביש את נושא המכונות האוטומטיות והוצאת התשלום מהנהגים על נושא הרב-קו אבל מדובר בשני נושאים שונים ונפרדים.
אם היו מכונות אוטומטיות כאלו בכל תחנת אוטובוס, ההסדרה של הרב-קו כנראה לא הייתה באמת משנה לך רו מעניינת אותך.
אותך מעניין שלא תיאלץ חס וחלילה לשלם במזומן.

אגב, סתם מתך סקרנות, כיצד אתה משלם לועד הבית? בכרטיס אשראי?
 

25306yosef

New member
זה כן קשור לרב-קו

זה לא קשור לרב-קו
זה נכון באותה מידה לעולם ללא רב-קו, למקרה למשל שאתה עומד בכניסה לאוטובוס, מחפש ומחפש ולא מוצא את כרטיסיית הנייר שאתה צריך (כן - גם איבוד של כרטיסיה או של כל נייר אחר זו תקלה שעלולה לקרות לכל אדם).
אתה מלביש את נושא המכונות האוטומטיות והוצאת התשלום מהנהגים על נושא הרב-קו אבל מדובר בשני נושאים שונים ונפרדים.
אם היו מכונות אוטומטיות כאלו בכל תחנת אוטובוס, ההסדרה של הרב-קו כנראה לא הייתה באמת משנה לך רו מעניינת אותך.
אותך מעניין שלא תיאלץ חס וחלילה לשלם במזומן.

אגב, סתם מתך סקרנות, כיצד אתה משלם לועד הבית? בכרטיס אשראי?
זה כן קשור לרב-קו
מכיוון שכרטיס הרב-קו מחייב את השימוש בכסף מזומן. ואילו כרטיסיות הנייר מספקות לך למעשה מסמך משפטי המאפשר לך נסיעה בחינם וללא כל צורך לשלם לנהג במזומן.

הסבירות שאדם יאבד את כרטיסיות הנייר המעולות של קואופרטיב אגד, היא בדיוק כמו הסבירות שהוא יאבד את הכסף המזומן, ומה עושה אדם שאיבד את הכסף המזומן שלו ? כך שכל מה שכתבת על כרטיסיית הנייר שאבדה לא רלוונטי מכיוון שגם את המזומן אפשר לאבד.

לועד הבית אני משלם בשיקים.
 

david80

Member
מי שבוחר לנסוע בתח"צ נחשב לאזרח סוג ב

מי שבוחר להשתמש בכרטיס לא חוקי,
עליו לשאת בתוצאות.

וכל עוד אנשים ימשיכו להשתמש בקזינו הבלתי חוקי הזה, הם ימשיכו להפסיד את כספם וגם את זמנם.

כרטיס הרב-קו אינו חוקי !!!
מי שבוחר לנסוע בתח"צ נחשב לאזרח סוג ב
למעט נוסעי הרכבת שהם בעיקר משתמשי רכב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה