מעלילות הרב קו

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
למה הכסף לתחנת השירות לא מוחזר? בולשיט

הונאה ותרמית !!!
על מנת לקבל החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר יותר, יש צורך לנסוע במיוחד אל תחנות השירות ולשלם עבור הנסיעה סכום כספי שלא יוחזר לעולם !!! כך שלמעשה מדובר באליה וקוץ בה, כלומר אין כל החזר כספי או פיצוי בשלב מאוחר יותר אלא יש רק כאבי ראש ובזבוז של זמן יקר.

לגבי שאלתך האם צריך לבטל את כרטיס הרב-קו רק בגלל שלעיתים רחוקות מתרחשות תקלות ?

אז תשובתי היא כזו:

ראשית כל יש להסדיר את פעילותו של כרטיס הרב-קו ולהקים תחנות שירות שיספקו שירות מלא לכולם וללא יוצא מן הכלל (הכוונה היא שכל מחזיק רב-קו יוכל לקבל שירות מלא ללא כל קשר לפרופיל הכרטיס או למפעיל התח"צ). הדבר השני החשוב לא פחות הוא להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים ובנקאות ולאפשר רכישת כרטיסי נסיעה היכן שמוכרים לחם ויוגורט.

כל עוד שני הדברים הנ"ל לא קיימים במלואם ובשלמותם, אין להשתמש בכרטיס הזה שאינו חוקי כלל.
למה הכסף לתחנת השירות לא מוחזר? בולשיט
הוא מוחזר ועוד איך. כל הכסף שהשתמשת בו כדי להגיע לתחנה וזה שנסעת איתו באוטובוס ונאלצת לשלם מוחזר - אתה רק צריך להביא את כרטיסיות הנייר ולהראות ששילמת. הם מחזירים לך. מניסיון.
 

nitsansh

New member
אני כתבתי דבר כזה???

אז מבקשים החזר או פיצוי מהחברה בשלב מאוחר
יותר.
שוב - תקלות הן חלק בלתי נפרד מהחיים. תקלה היא תקלה, היא לא אסון.
בגלל שלעיתים רחוקות מתרחשות תקלות, צריך לבטל את כרטיס הרב-קו?
אני כתבתי דבר כזה???
למרות מגרעותיו כרטיס רב קו הוא דבר טוב.
חבל שיש אי התאמה בין המפעילים השונים שפוגמת ביעילות של השימוש ברב קו.
 

25306yosef

New member
כרטיס הרב-קו הוא דבר רע ביותר !!!

אני כתבתי דבר כזה???
למרות מגרעותיו כרטיס רב קו הוא דבר טוב.
חבל שיש אי התאמה בין המפעילים השונים שפוגמת ביעילות של השימוש ברב קו.
כרטיס הרב-קו הוא דבר רע ביותר !!!
ואם אולי מתקבל הרושם שכרטיס הרב-קו הוא דבר טוב, זה רק בגלל הבלאגן שנוצר מריבוי המפעילים והצורך לבצע מעברים בין המפעילים.

אבל אם קואופרטיב אגד היה מתאחד עם דן ובכל הארץ היה מפעיל תח"צ אחד בלבד כפי שהיה פעם לפני הרפורמה, היה אפשר להשתמש עם כרטיסיות הנייר המעולות שאין איתן תקלות כלל ומעולם לא היה איתן תקלות ובנוסף הן גם מהוות מסמך משפטי המאפשר נסיעה בחינם להבדיל מהרב-קו המחייב תשלום נוסף במזומן במקרה של תקלה.

שים לב שעם כרטיסיות הנייר המעולות של קואופרטיב אגד ניתן היה אפשר לנסוע בחינם חופשי חופשי בכל אזורי הארץ וללא יוצא מן הכלל ובהתאם לקוד מחיר הנסיעה. דבר שרק אפשר לחלום עליו בכרטיס הרב-קו.
 
"ובהתאם לקוד מחיר הנסיעה"

כרטיס הרב-קו הוא דבר רע ביותר !!!
ואם אולי מתקבל הרושם שכרטיס הרב-קו הוא דבר טוב, זה רק בגלל הבלאגן שנוצר מריבוי המפעילים והצורך לבצע מעברים בין המפעילים.

אבל אם קואופרטיב אגד היה מתאחד עם דן ובכל הארץ היה מפעיל תח"צ אחד בלבד כפי שהיה פעם לפני הרפורמה, היה אפשר להשתמש עם כרטיסיות הנייר המעולות שאין איתן תקלות כלל ומעולם לא היה איתן תקלות ובנוסף הן גם מהוות מסמך משפטי המאפשר נסיעה בחינם להבדיל מהרב-קו המחייב תשלום נוסף במזומן במקרה של תקלה.

שים לב שעם כרטיסיות הנייר המעולות של קואופרטיב אגד ניתן היה אפשר לנסוע בחינם חופשי חופשי בכל אזורי הארץ וללא יוצא מן הכלל ובהתאם לקוד מחיר הנסיעה. דבר שרק אפשר לחלום עליו בכרטיס הרב-קו.
"ובהתאם לקוד מחיר הנסיעה"
לכל קוד היה צריך כרטיסיה נפרדת.
עם ערך צבור אפשר לשלם באמצעות אותו ערך צבור על נסיעות בקודים שונים.

אני כתבתי לך כבר לפני יותר משנה שכרטיסי הנייר ילכו וייעלמו והנה הגענו למצב שבו כרטיסי נייר קיימים רק לנסיעות בודדות.
למה אתה סבור שאם היה מפעיל אחד בלבד בארץ כרטיסיות הנייר היו נשארות? המעבר לכרטיס הרב-קו לא מותנה בריבוי מפעילים. גם עם מפעיל אחד (ובכל מקרה יש יותר מאחד, כי יש גם את רכבת ישראל שאותה סביר להניח אגד לא הייתה מספחת אליה) סביר להניח שהיה מתרחש מעבר לכרטיס מגנטי שיחליף את כרטיסי הנייר.

אתה נאבק את מאבק האתמול. הפור כבר נפל. הרב-קו יילך ויתפוס עוד ועוד נפח כאמצעי העיקרי לתשלום על נסיעות בתחבורה ציבורית.
הכרטיסיות ילכו וייעלמו והערך הצבור יתפוס את מקומן.
כאשר תפעל מסלקה משותפת במלוא ההיקף וכאשר קואופרטיב אגד יעבור גם הוא למכירת ערך צבור ולא רק לכיבודו באזור מסויים במדינה, הכרטיסיות ייעלמו לחלוטין מהאוטובוסים בישראל ואולי גם מהרכבת.
מי שיסרב להצטרף לעגלת הרב-קו וירצה בכל זאת ליסוע בתח"צ, ייאלץ בכל פעם לרכוש כרטיס נסיעה בודד. ולא אתפלא אם בעתיד היותר רחוק גם בשביל כרטיסים בודדים יהיה צורך לקנות רב-קו אנונימי.
את המאבק הזה הפסדת ואין לך סיכוי בו.
 

25306yosef

New member
עם כל הכבוד לשיטת הערך הצבור בכרטיס הרב-קו,

"ובהתאם לקוד מחיר הנסיעה"
לכל קוד היה צריך כרטיסיה נפרדת.
עם ערך צבור אפשר לשלם באמצעות אותו ערך צבור על נסיעות בקודים שונים.

אני כתבתי לך כבר לפני יותר משנה שכרטיסי הנייר ילכו וייעלמו והנה הגענו למצב שבו כרטיסי נייר קיימים רק לנסיעות בודדות.
למה אתה סבור שאם היה מפעיל אחד בלבד בארץ כרטיסיות הנייר היו נשארות? המעבר לכרטיס הרב-קו לא מותנה בריבוי מפעילים. גם עם מפעיל אחד (ובכל מקרה יש יותר מאחד, כי יש גם את רכבת ישראל שאותה סביר להניח אגד לא הייתה מספחת אליה) סביר להניח שהיה מתרחש מעבר לכרטיס מגנטי שיחליף את כרטיסי הנייר.

אתה נאבק את מאבק האתמול. הפור כבר נפל. הרב-קו יילך ויתפוס עוד ועוד נפח כאמצעי העיקרי לתשלום על נסיעות בתחבורה ציבורית.
הכרטיסיות ילכו וייעלמו והערך הצבור יתפוס את מקומן.
כאשר תפעל מסלקה משותפת במלוא ההיקף וכאשר קואופרטיב אגד יעבור גם הוא למכירת ערך צבור ולא רק לכיבודו באזור מסויים במדינה, הכרטיסיות ייעלמו לחלוטין מהאוטובוסים בישראל ואולי גם מהרכבת.
מי שיסרב להצטרף לעגלת הרב-קו וירצה בכל זאת ליסוע בתח"צ, ייאלץ בכל פעם לרכוש כרטיס נסיעה בודד. ולא אתפלא אם בעתיד היותר רחוק גם בשביל כרטיסים בודדים יהיה צורך לקנות רב-קו אנונימי.
את המאבק הזה הפסדת ואין לך סיכוי בו.
עם כל הכבוד לשיטת הערך הצבור בכרטיס הרב-קו,
אין כל תועלת לערך הצבור במקרה שהנוסע נדרש לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד עקב תקלה. בכרטיסיות הנייר תקלה שכזו לא יכולה להיות לעולם. לכן אין כל בעיה בלהחזיק 20 כרטיסיות שונות עם קודים שונים.

וזוהי למעשה הבעיה היחידה שמונעת ממני להשתמש בכרטיס הרב-קו. את שאר הבעיות הרבות והתקלות והטעויות הצפויות, אין לי כל בעיה לבלוע. אין לי גם כל בעיה לנסוע במיוחד מנהריה לדימונה רק בשביל להגיע לתחנת השירות לצורך קבלת החזר של כמה שקלים אבודים.

הבעיה היא רק, מה אני עושה אם נתקעתי באיזה מקום עם רב-קו תקול ?

ברכבת ישראל אפשר כמובן לרכוש כרטיס נסיעה לצורך נסיעה חד פעמית במקרה של תקלה ברב-קו, כנ"ל גם במטרונית וכו... אבל מה עושים באוטובוס ???

מכיוון שאני לא מעוניין להיתקע ואני גם לא מעוניין להתווכח עם הנהג, אני בוחר שלא להשתמש בכרטיס הזה והוא מבחינתי פסול לחלוטין.
 
טוב, על הבעיה המסויימת הזו שלך שאינך מוכן

עם כל הכבוד לשיטת הערך הצבור בכרטיס הרב-קו,
אין כל תועלת לערך הצבור במקרה שהנוסע נדרש לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד עקב תקלה. בכרטיסיות הנייר תקלה שכזו לא יכולה להיות לעולם. לכן אין כל בעיה בלהחזיק 20 כרטיסיות שונות עם קודים שונים.

וזוהי למעשה הבעיה היחידה שמונעת ממני להשתמש בכרטיס הרב-קו. את שאר הבעיות הרבות והתקלות והטעויות הצפויות, אין לי כל בעיה לבלוע. אין לי גם כל בעיה לנסוע במיוחד מנהריה לדימונה רק בשביל להגיע לתחנת השירות לצורך קבלת החזר של כמה שקלים אבודים.

הבעיה היא רק, מה אני עושה אם נתקעתי באיזה מקום עם רב-קו תקול ?

ברכבת ישראל אפשר כמובן לרכוש כרטיס נסיעה לצורך נסיעה חד פעמית במקרה של תקלה ברב-קו, כנ"ל גם במטרונית וכו... אבל מה עושים באוטובוס ???

מכיוון שאני לא מעוניין להיתקע ואני גם לא מעוניין להתווכח עם הנהג, אני בוחר שלא להשתמש בכרטיס הזה והוא מבחינתי פסול לחלוטין.
טוב, על הבעיה המסויימת הזו שלך שאינך מוכן
בשום פנים ואופן, בשום מקרה ובשום מצב לשלם במזומן, אין לי דרך להגיב.
אבל לפחות הבהרת שהבעיה האמיתית שלך אינה תקלות ברב-קו וגם לא אי-הסדרתו בחוק, אלא שהאפשרות היחידה לשלם על כרטיסים בודדים באוטובוסים היא באמצעות כסף מזומן, רחמנא ליצלן.
 

orchilit

New member
הכרטיס שלי נשחק פעם אחת ולא היה סיפור גדול.

ומה בדיוק תעשה אם וכאשר תתרחש התקלה ?
מה בדיוק תעשה אם וכאשר תהיה לך תקלה בכרטיס והנהג ידרוש ממך לשלם עבור הנסיעה ובמזומן ?
הכרטיס שלי נשחק פעם אחת ולא היה סיפור גדול.
הנהג ראה, אמר לי שאני צריך להחליף אותו ולשלם לו כרגע, לשמור את הקבלה ולמסור אותה כשאני מתקן את הכרטיס בעמדת הרב קו , ויחזירו לי את הכסף . והחזירו. בלי שום בעייה.
 

25306yosef

New member
מי שבוחר להשתמש בכרטיס לא חוקי,

מעלילות הרב קו
היום עליתי לאוטובוס של דן וביקשתי מהנהג לטעון ערך צבור. להפתעתי נטען ערך צבור רגיל למרות שבכרטיס מוגדר פרופיל סטודנט. הנהג אמר שהייתי צריך לציין שאני רוצה ערך צבור של סטודנט. הדבר נשמע תמוה שהרי הסטטוס מוגדר בכרטיס והוא אמור לטעון חוזה בהתאם לסטטוס. בנוסף לכך לא נוספה לערך הצבור שטענתי היתרה שנותרה בחוזה הקודם והיא רשומה בנפרד ואין אפשרות להשתמש בה.
עכשו אני אצטרך להגיע לתחנה המרכזית במיוחד כדי לטפל בבעיה...
מי שבוחר להשתמש בכרטיס לא חוקי,
עליו לשאת בתוצאות.

וכל עוד אנשים ימשיכו להשתמש בקזינו הבלתי חוקי הזה, הם ימשיכו להפסיד את כספם וגם את זמנם.

כרטיס הרב-קו אינו חוקי !!!
 

olli3

New member
מנהל
אז למה אתה לא מגיש בג"צ או מעניין משרד

מי שבוחר להשתמש בכרטיס לא חוקי,
עליו לשאת בתוצאות.

וכל עוד אנשים ימשיכו להשתמש בקזינו הבלתי חוקי הזה, הם ימשיכו להפסיד את כספם וגם את זמנם.

כרטיס הרב-קו אינו חוקי !!!
אז למה אתה לא מגיש בג"צ או מעניין משרד
עורכי דין בהגשת ייצוגית בנושא?
 

25306yosef

New member
אין לי כסף לבג"צ ואין לי כסף לעורכי דין

אז למה אתה לא מגיש בג"צ או מעניין משרד
עורכי דין בהגשת ייצוגית בנושא?
אין לי כסף לבג"צ ואין לי כסף לעורכי דין
וכידוע עורכי דין לא נותנים שירות בחינם.

בחינם אתה יכול לקבל רק עצות אחיתופל... את הכסף שלי אני מעדיף להשקיע במקומות אחרים ולא אצל עורכי דין ובתי משפט. והאמת היא שאני בכלל לא סובל מהכרטיס הבלתי חוקי הזה מכיוון שאני בכלל לא משתמש בו.
 

olli3

New member
מנהל
רשמתי תביעה ייצוגית לא סתם.

אין לי כסף לבג"צ ואין לי כסף לעורכי דין
וכידוע עורכי דין לא נותנים שירות בחינם.

בחינם אתה יכול לקבל רק עצות אחיתופל... את הכסף שלי אני מעדיף להשקיע במקומות אחרים ולא אצל עורכי דין ובתי משפט. והאמת היא שאני בכלל לא סובל מהכרטיס הבלתי חוקי הזה מכיוון שאני בכלל לא משתמש בו.
רשמתי תביעה ייצוגית לא סתם.
בתביעה ייצוגית אתה לא משלם שום דבר על הייצוג. אתה פשוט חותם על כך ש60-80% מהסכום שיפסק בתביעה ילך למשרד עורכי הדין.
 

25306yosef

New member
אבל בכל זאת נדרשת הוצאה כספית...

רשמתי תביעה ייצוגית לא סתם.
בתביעה ייצוגית אתה לא משלם שום דבר על הייצוג. אתה פשוט חותם על כך ש60-80% מהסכום שיפסק בתביעה ילך למשרד עורכי הדין.
אבל בכל זאת נדרשת הוצאה כספית...
אתה מכיר בכלל עורך דין שמתמצא בתחבורה ציבורית ויסכים לתת שירות 100% בחינם ?

אני לא מכיר עורך דין שכזה. כל עורך דין שתיפגש איתו ידרוש תשלום כלשהו.
 

olli3

New member
מנהל
למה אתה מתעקש?

אבל בכל זאת נדרשת הוצאה כספית...
אתה מכיר בכלל עורך דין שמתמצא בתחבורה ציבורית ויסכים לתת שירות 100% בחינם ?

אני לא מכיר עורך דין שכזה. כל עורך דין שתיפגש איתו ידרוש תשלום כלשהו.
למה אתה מתעקש?
ההוצאה היחידה שלך תהיה על הגעה למשרד לצרכים שונים (חתימות, ייפו כח וכו').

זה כל הרעיון שעומד מאחורי ייצוגית, שאתה לא תתעסק בשום דבר ולא תצטרך לשלם שום דבר.

עורכי הדין לא לוקחים על עצמם תביעות ייצוגית סתם. הם בודקים עם יש בסיס מוצק ובוחנים מה האחוזים שלהם לזכיה בתיק. במידה ואתה יודע שהכרטיס הזה לא חוקי כי הוא עובר על כמה וכמה חוקי מדינה או מתנגד אליהם בדרך כזו או אחרת - עליך להציג זאת לעורך הדין שיחקור את זה לעומק ויגבש דיעה באם הנושא בעל סיכוי זכיה גבוה לצד סיכוי הפסד אפסי.

תראה למשל את הייצוגית נגד הרכבת. את רוב הסכום, משרד עורכי הדין יקבל במידה והנתבעת תימצא אשמה. הם מוכנים לייצג מספר אנשים ללא כל תשלום מצד אותם אנשים כי הרווח אותו הם משיגים הוא עצום. כל זאת כמובן, כשיש בסיס מוצק לתביעה וסיכוי ההפסד בה הם אפסיים.
 

25306yosef

New member
יש כיום הרבה מאוד עורכי דין

למה אתה מתעקש?
ההוצאה היחידה שלך תהיה על הגעה למשרד לצרכים שונים (חתימות, ייפו כח וכו').

זה כל הרעיון שעומד מאחורי ייצוגית, שאתה לא תתעסק בשום דבר ולא תצטרך לשלם שום דבר.

עורכי הדין לא לוקחים על עצמם תביעות ייצוגית סתם. הם בודקים עם יש בסיס מוצק ובוחנים מה האחוזים שלהם לזכיה בתיק. במידה ואתה יודע שהכרטיס הזה לא חוקי כי הוא עובר על כמה וכמה חוקי מדינה או מתנגד אליהם בדרך כזו או אחרת - עליך להציג זאת לעורך הדין שיחקור את זה לעומק ויגבש דיעה באם הנושא בעל סיכוי זכיה גבוה לצד סיכוי הפסד אפסי.

תראה למשל את הייצוגית נגד הרכבת. את רוב הסכום, משרד עורכי הדין יקבל במידה והנתבעת תימצא אשמה. הם מוכנים לייצג מספר אנשים ללא כל תשלום מצד אותם אנשים כי הרווח אותו הם משיגים הוא עצום. כל זאת כמובן, כשיש בסיס מוצק לתביעה וסיכוי ההפסד בה הם אפסיים.
יש כיום הרבה מאוד עורכי דין
רובם עוסקים בנושאים כמו: רוצחים, אנסים, סוטי מין, שודדים, בעיות משפחה, דיני עבודה, דיני מקרקעין, דיני תעבורה, דיני חברות, דיני מלכ"רים, דיני חוזים, וכו...

מהו בדיוק הז'אנר של עורכי הדין המתאים לתביעהייצוגית בתחום התח"צ / מינהל ציבורי ?

למיטב ידיעתי יש מעט מאוד עורכי דין שמתעסקים במינהל ציבורי ותח"צ, רובם מעדיפים לעסוק בז'אנרים שתוארו לעייל. אני לא מתכוון לכלות את זמני בין עורכי דין מהז'אנרים שתוארו לעייל. כבר ניסיתי פעם לעשות משהו אבל לאחר 4 שיחות טלפון שבהן ראיתי שכולם מעדיפים לעסוק ברוצחים ושודדים ושאר הז'אנרים שתוארו לעייל, הבנתי שבלי עזרה ממישהו בעל ניסיון, חבל על הזמן...
 
אז אסור לנו להאמין לשום דבר שנכתב בפורום

אין לי כסף לבג"צ ואין לי כסף לעורכי דין
וכידוע עורכי דין לא נותנים שירות בחינם.

בחינם אתה יכול לקבל רק עצות אחיתופל... את הכסף שלי אני מעדיף להשקיע במקומות אחרים ולא אצל עורכי דין ובתי משפט. והאמת היא שאני בכלל לא סובל מהכרטיס הבלתי חוקי הזה מכיוון שאני בכלל לא משתמש בו.
אז אסור לנו להאמין לשום דבר שנכתב בפורום
כולל התגובה שלך?
הרי בפורום מחלקים הרבה עצות חינם.
 

25306yosef

New member
מה בדיוק נכתב בפורום ?

אז אסור לנו להאמין לשום דבר שנכתב בפורום
כולל התגובה שלך?
הרי בפורום מחלקים הרבה עצות חינם.
מה בדיוק נכתב בפורום ?
לנסוע מנקודה A לנקודה B דרך נקודה C עם מפעיל תח"צ בשם D ?

וגם אם ההמלצה שניתנה בפורום לנוסע הפוטנציאלי איננה האופציה הטובה ביותר, כמה כבר זמן וכסף הוא מפסיד מכך שבחר לנוסע בדרך שאינה הדרך הטובה ביותר ?

הרי מי שנוסע קבוע כבר מכיר היטב את כל האופציות ויודע מהי האופציה הטובה ביותר.

במקרה של עורכי דין, מדובר בהוצאה כספית מרובה ביותר ובהשקעה של הרבה מאוד זמן שאפשר לעשות בו דברים אחרים מהנים הרבה יותר.
 
ראה זה פלא

מה בדיוק נכתב בפורום ?
לנסוע מנקודה A לנקודה B דרך נקודה C עם מפעיל תח"צ בשם D ?

וגם אם ההמלצה שניתנה בפורום לנוסע הפוטנציאלי איננה האופציה הטובה ביותר, כמה כבר זמן וכסף הוא מפסיד מכך שבחר לנוסע בדרך שאינה הדרך הטובה ביותר ?

הרי מי שנוסע קבוע כבר מכיר היטב את כל האופציות ויודע מהי האופציה הטובה ביותר.

במקרה של עורכי דין, מדובר בהוצאה כספית מרובה ביותר ובהשקעה של הרבה מאוד זמן שאפשר לעשות בו דברים אחרים מהנים הרבה יותר.
ראה זה פלא
בשרשור אחר מצאו עורכי דין שיטפלו בנושא עישון ברכבת ...
 

25306yosef

New member
אתה משווה בכלל בין איסור עישון לבין תח"צ ???

ראה זה פלא
בשרשור אחר מצאו עורכי דין שיטפלו בנושא עישון ברכבת ...
אתה משווה בכלל בין איסור עישון לבין תח"צ ???
חוק איסור עישון זה לא חוק העוסק בתח"צ וגם לא במינהל ציבורי.

עורך דין המתמחה בעישון טבק ואיסורו, לא מתמחה בשחיתות ובקומבינות הבלתי חוקיות הנרקמות אי שם בחדרי החדרים בתוך משרדי הממשלה.

במקרה עסקינן צריך עורך דין בעל ניסיון (רצוי מאוד ניסיון עשיר ביותר) במינהל ציבורי ובשחיתויות ואי סדרים. רצוי גם ניסיון בתח"צ. למיטב ידיעתי אין הרבה עורכי דין שכאלה.

מומחיות בעישון טבק ואיסורו, לא תביא לנו כאן כל תועלת.
 

olli3

New member
מנהל
שוב שטויות יוצאות מהמקלדת שלך כי אינך בקיא

אתה משווה בכלל בין איסור עישון לבין תח"צ ???
חוק איסור עישון זה לא חוק העוסק בתח"צ וגם לא במינהל ציבורי.

עורך דין המתמחה בעישון טבק ואיסורו, לא מתמחה בשחיתות ובקומבינות הבלתי חוקיות הנרקמות אי שם בחדרי החדרים בתוך משרדי הממשלה.

במקרה עסקינן צריך עורך דין בעל ניסיון (רצוי מאוד ניסיון עשיר ביותר) במינהל ציבורי ובשחיתויות ואי סדרים. רצוי גם ניסיון בתח"צ. למיטב ידיעתי אין הרבה עורכי דין שכאלה.

מומחיות בעישון טבק ואיסורו, לא תביא לנו כאן כל תועלת.
שוב שטויות יוצאות מהמקלדת שלך כי אינך בקיא
לפני מספר שנים הורחב איסור העישון לכל תחנת המתנה לתחבורה ציבורית, בין אם זו סככת התחנה שנמצאת בתוך שכונת מגורים לבין אם זה רציף האוטובוסים שאינו מקורה בתחנה מרכזית לבין אם זה בתוך התחנה המרכזית המקורה.

אותו הדבר לגבי רציפי המתנה לרכבות, כולל הרכבת הקלה.

אז בהחלט שיש קשר לתחבורה ציבורית כי עד לפני כשנתיים היה מותר לעשן בכל רציף ובכל תחנה.
 

25306yosef

New member
ומה זה קשור לשחיתות במינהל הציבורי ?

שוב שטויות יוצאות מהמקלדת שלך כי אינך בקיא
לפני מספר שנים הורחב איסור העישון לכל תחנת המתנה לתחבורה ציבורית, בין אם זו סככת התחנה שנמצאת בתוך שכונת מגורים לבין אם זה רציף האוטובוסים שאינו מקורה בתחנה מרכזית לבין אם זה בתוך התחנה המרכזית המקורה.

אותו הדבר לגבי רציפי המתנה לרכבות, כולל הרכבת הקלה.

אז בהחלט שיש קשר לתחבורה ציבורית כי עד לפני כשנתיים היה מותר לעשן בכל רציף ובכל תחנה.
ומה זה קשור לשחיתות במינהל הציבורי ?
האם עורך הדין המתמחה בדיני איסור העישון במקומות הציבוריים, הוא גם עורך הדין המתמחה בהפרות חוק במינהל הציבורי ובשחיתויות וקומבינות במינהל הציבורי ?

ובלי כל קשר, מיהו (או מיהם בלשון רבים) בדיוק אותו עורך הדין המתמחה בדיני איסור העישון במקומות הציבוריים ?

כבר כתבתי לך מקודם שאין לי כל ניסיון בתחום עורכי הדין ובעבר לאחר 4 ניסיונות החלטתי שלא לכלות את זמני עוד על עורכי דין שאין להם שמץ של מושג בתחום המינהל הציבורי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה