מעורב ירושלמי

מעורב ירושלמי ../images/Emo53.gif

מבקשת מתכון למעורב ירושלמי. הבן שלי (שבד"כ לא אוכל כלום חוץ משניצל והמבורגר, ולא מוכן לטעום מאכלים חדשים),אכל את זה בבר מצווה של חבר, וכשחזר, באמצע הלילה, דבר ראשון סיפר כמה זה טעים, ושאל אם אני יכולה להכין כזה. אז בבקשה, אשמח לקבל המלצות ומתכונים. תודה.
 

al55

New member
מעורב ירושלמי. פשוט מאוד וטעים.

מה שצריך זה כמה סוגי בשר. תחול עוף. לבבות עוף כבד עוף חזה עוף או שוורמה הודו. לטגן המון טבעות בצל, להוסיף חוייג מרק תימני או תערובת תבלינים: פלפל שחור,כורכום,כמון,פפריקה,מלח. להוסיף את הבשר חוץ מהכבד לערבב מידי פעם להוסיף את הכבד לבשל עוד 10 דקות, לטעום ולתקן תיבול. בהצלחה.
 

עידנית

New member
מנצל"ש מולטי שף - טוב אז קיבלתי

במתנה הוא מבלה את ימיו בתצוגה פעם ניסינו לעשות עליו לביבות ירקות ויצא פוי כזה... מה לגבי לטגן חצילים לא מתקרבת איליו בלי המלצה . מה כן בודאות מצליח לך עם המולטי כלום הזה (אוי שלא ישמע אותי) ???
 

RUTHIE1

New member
אני עושה במולטי שף קציצות בשר כנסי

מתכון: קציצות בשר במולטי-שף החומרים: 1 כרישה גדולה או 2 קטנות, פרוסות דק 1 כף שמן חצי ק"ג בשר טחון (אני משתמשת במעורב-עוף+הודו+בקר) 3 פרוסות לחם (אני שמה קל) ללא הקשה, מורטבות במים וסחוטות היטב ביצה אחת שמיר קצוץ מלח, פלפל שחור אופן ההכנה: מטגנים את הכרישה עם השמן (ראי הערה) במחבת רגילה.מקררים היטב. מערבבים במעבד מזון עם שאר החומרים ושמים במקרר לחצי שעה עד שעה. יוצרים קציצות בקוטר כ-6 ס"מ ובעובי כ-1 ס"מ ומטגנים. הערה: אני מכינה בבת אחת הרבה כרישות מטוגנות (כ-8-10 כרישות על כ-4 כפות שמן),מחלקת את התערובת ל-4 קופסאות קטנות ומקפיאה, ואח"כ לפי הצורך משתמשת בזה בכל מקום שבו צריך לטגן בצל.לדעתי הכרישה הרבה יותר עדינה מהבצל והרבה יותר טעימה. הערה 2: אני בשלנית לא רעה, אוהבת לבשל וגם די יודעת. יחד עם זאת, לפני שקיבלתי את המולטי שף אף פעם לא הצלחתי לטגן קציצות- או ששמתי הרבה מדי שמן או שפחות מדי, או שאש נמוכה מדי או גבוהה מדי וכו'-העיקר שבסוף יצאו לי מתוך כ-25 קציצות אולי 5 טובות.מאז שהתחלתי לטגן במולטי-אין פספוסים, כולן יוצאות טעימות אותו דבר, וגם אפשר לטגן את כולן במקביל וזה חוסך זמן. הערה 3: את המולטי כדאי לחמם על דרגה 5 בהתחלה ולפני ששמים לטגן להוריד ל-1-2. מקווה שעזרתי, רותי
 

עידנית

New member
בהחלט עזרת , תודה רבה אולי

סופסוף אנסה שוב את המולטישף לגבי הכרישה : זה לא הירק בעל טעם אניס? ילדים אוכלים את הקציצות האלה ? תודה על ההערות הן בהחלט מאירות ! לילה טוב
 

droli

New member
כרישה שייכת למשפחת הבצל

הטעם האניסי שמור לשומר. (שורוק בו')
 

RUTHIE1

New member
כרישה נראית כמו בצל ירוק גדול

ונקראת גפ פורי או לוף. אני מניחה שאפשר להשתמש גם בבצל אלא שלי הכרישה יותר טעימה. טעם האניס שייך באמת לשומר. רותי
 

RUTHIE1

New member
והילדים שלי טורפים את הקציצות../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 
למעלה