הקורסה שלך לא ישנה...שנת 2004
אם זה לא סוד, מעניין כמה ק"מ הרכב עבר שהגעת לתקלות יקרות כגון הגיר [אוטומט או ידני?] ועתה ראש המנוע.
ראש מנוע זה נטו מהתחממות. לעתים בגלל קישקוש כגון נזילה של נוזלי קירור מחיבורי צינורות עקב קורוזיה. בתאוריה גילוי של אובדן מי הקירור עוד כשהנזק קל מאפשרת לתקן בקלילות. מפרקים הצינור, מנקים ו/או משייפים הקורוזיה עם נייר זכוכית קל ומחברים מחדש את הבנד הישן או חדש...וחסל סדר נזילה. השלמת הנוזל ושוב אתה רחוק שנות שימוש מבעיות במערכת הקירור ובראש המנוע.
חשוב להרים מכסה מנוע ולהסתכל מה קורה שם. שלא נידמה לבת היענה שאגב גם היא במציאות ולמרות תדמיתה, איננה טומנת ראשה בחול