מעוניינת לעבור קורס ספינינג.אשמח להמלצות....

מעוניינת לעבור קורס ספינינג.אשמח להמלצות....

ההתלבטויות הן רוני, רודריגס או שמעון בכר.... רק אציין שחשוב לי לרכוש כמה שיותר ידע וכלים שיעזרו לי לאחר שאסיים את הקורס ואצא לשטח, ולא העיקר לקבל תעודה ולסיים עם זה... אם אחד המדריכים בקורס קורא הודעה זו אני אשמח לקבל "הודעת שיכנוע" ואף במסרים האישיים :) אשמח לשמוע המלצות על כל מה שאפשר תודה
 

Tami661

New member
../images/Emo91.gifבהתאם לאופציות שהעמדת ולאחר האירוח

המוצלח שנערך כאן לפני כעשרה ימים בנושא הנדון, בנוסף - המלצות חמות שזרמו כאן מבוגריו: לכי על רודריגז
אם אכן חשוב לך לרכוש כמה שיותר ידע וכלים ולא העיקר לקבל תעודה - אז ממש אין כאן מקום להתלבטות. יחד עם זאת, אני סקרנית לדעת מדוע לא הזכרת את וינגייט? בקישור שיפתח לך כאן עם ההקלקה - תמצאי תשובות רבות לשאלות שרצות לך טרום קבלת ההחלטה וגם לכאלו שאולי יעלו לך בשלב מאוחר יותר, תוכלי להתרשם גם מתשובותיו של רן מגן שהוא רכז קורס מדריכי רכיבת הסטודיו של וינגייט על שלוחותיו.
 
תודה על ההמלצות..

האם תוכלי לשלוח לי קישור של הפורום ספינינג האחרון? וקישור לפרטים של הקורס של דיויד רודריגס... תודה רבה
 

gin11

New member
רודריגז../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif

ובכן .. חד משמעי ... רודריגז. ולא - אין מ3ב שאכתוב פה תשדיר פרסומת לגביי הקורס ... אך יכולה להגיד ... שאם את אכן מחפשת ידע , כלים, מק3ועיות ושאר ירקות ... הרי הקורס שלו והאדם הם התשובה . אינני יכולה לומר דבר על שני האחרים ... אני בוגרת הקורס של דיוויד ... לפני כשנתיים( איך שהזמן טס ) התקופה הזו היתה אחת היפות ... מכל רגע נהניתי ... הן ממבנה הקורס ... מסדר היום שבו ... מהתכנים הרבים .. מהמגוון ... מאופן הקניית ה חומר ... שילוב של תאוריה ומעשה ... בד בבד ... יישום אמיתי ב-LIVE לאורך כל הקורס .... חוויה אמיתית ... .. ובהחלט בסופו של הקורס ... לאחר קבלת התעודה המיוחלת ...( כמה התאמצתי בשבילה ) . הרגשתי טוב ! הבנתי - שהתעודה ... שווה !!!! הגעתי לשטח ... ועם תחושה טובה ... בה3לחה בבחירה .
 

gin11

New member
ברור ... ועכשיו אתחנף עוד ק3ת :)

ליסטן , אם תשאלו אותי מה הקורס האמיתי שנרשמתי אליו לפני שנתיים ואני עדיין נמ3את בו ? ! ?!?!??
משום מה הלימודים לא מגיעים בו לקו הסיום .
לקבל "תעודת גמר" בקורס הזה ... זה בלתי אפשרי . בקורס הזה .. הדרישות גבוהות . .. גבוהות מאוד ...אפילו בשמיים העליונים ....
מתקבלים אליו מ3ויינים בלבד עם בעלי פוטנציאל גבוה" ...
ובקורס הזה ... יש הרבה רגעים יפים ... והרבה רגעים של תסכול ... ובקורס הזה ... יש הרבה הצלחות ורגעים של כשלונות ... ובקורס הזה לעולם ... לא שוקטים ולא נחים על זרי דפנה ... ותמיד שואפים ליותר .. ולעולם לא אומרים די ... ואחרי כל אימון יש משובים ... לא תמיד נעימים ... ובקורס הזה לומדים להיות באמת מדריכים .... פרטים ... בית ספר להכשרת מדריכי ספין " מייקי דוט קום" . נ.ב. המסר שלי אלייך הוא ... ראשית ... הלמידה האמיתית היא העבודה בשטח . ואם את באה עם ניסיון עשיר בספינינג כמתאמנת .( לפני הקורס רכבתי כבר חמש שנים ) .. זה הטוב ביותר . הניסיון ... המדריכים הרבים שראיתי גרמו לי להתגבש . איתי למדו בקורס כאלה שנפלו מעולם האירובי ... לא ממש הבינו מה האופניים האלה ... ... להם - בטח קשה יותר . להיות ספינר .. זה להיות בנשמה ... ולא עוד מקור לכסף . ואם יהיה לך ... מדריך צמוד , שלא יתפשר איתך על שום דבר ... וידרוש ממך את המקסימום ... יעיר לך ויאיר את דרכך ... אשרייך . יאיר , נו , איך ההתחנפות ?!
 

אוסי18

New member
../images/Emo12.gif-יו, הפתיח שלך ממש דומה ל"קורס"של התוכנית-

"לרדת בגדול"......... אבל בטוחה שאת עוברת אותו.......
.
 

Tami661

New member
כמה נכון וכמה המילה "התחנפות" נקראת בדיוק

בנימה שהיא נכתבה
מי שמכיר אתכם - לעולם לא יטעה
 

gin11

New member
ששששש.......

זה לא הו3אות מוכרות ... 3ריך לשלם על כך מס . הסכום חסוי . תגיד לי , אתה חושב שמהחנפנות הזה יי3א לי משהו ?!?!?! אקבל כבר את תעודת ההצטיינות ??? אם התשובות על השאלות הן כן .... החנפנות משתלמת . ואתה - רשע מרושע ... גרגמל לידך ... בעל לב של זהב .
 

gin11

New member
על רן מגן

יש לי רק טוב ... זה רק אחד מתוך , שכתבתי עליו .
 
למעלה