מעוניין לשמוע את דעתכם

  • פותח הנושא DirtR
  • פורסם בתאריך

DirtR

New member
מעוניין לשמוע את דעתכם

בזמן האחרון מתרוצצת לי מחשבה לגבי אופנוע סופרמוטו אבל לא סתם אופנוע סופרמוטו, בא לי מאוד מאוד להסב כתום 380 לסופר, עכשיו בטח כולם מגרדים בפדחת ושואלים את עצמכם, למה?! אני כבר מסביר.... נתחיל בזה שאני לא מחפש אופנוע למסלול בכלל אני רוצה אופנוע חוקי לכביש ורצוי שיהיה זריז לא אופנוע לנסיעות מנהלתיות, רק לפאן של סוף שבוע. אז למה דו"פ ? דו"פ זה מחלה, לא יכול לרכב על שום דבר אחר העוצמה, הריגוש, הסאונד, ההתפרצות, הקלילות... שום מנוע מרובע לא עושה כל את זה וכלכך טוב. יש לציין שכרגע אני רוכב על כתום 250SX ולא נראה לי שתהיה בעיה להתרגל לכוח. ה-380 הוא ממש אופציה זולה בתור אופנוע נוסף מה גם שיש לי כבר ג'נטים וגם פלסטיקה שחורה מלאה כולל מיכל דלק וכיסא של דגמי 2003 (נפלאות EBAY). מה אתם אומרים ? ללכת על זה? או שהשתגעתי טוטאלית וללכת לישון...
 

kramberg

New member
לדעתי האישית

לא משנה מה אומרים כולם, לך על זה!
 

111SM

New member
יש איזה מישהו שרוכב

על 360/380 ביום יום או לפחות היה נשמע בן זזזזזזזזזז לחיות עם כזה כלי
 

MexMex

New member
למה לא?

אם כביש הדוק, וללא קטעים ישרים מעל נגיד....300 מטר, תקבל את הכי הרבה פאן לשקל בעולם. ומבחינת כוח לא תהייה לך קצה של בעייה. מצד אחד ה380 יותר מתון באופן הספקת הכוח מSX250, ומצד שני, עצם הרכיבה על אספלט בולעת כוחות סוס לרוב במהירויות של מעל 50 קמ"ש. בזמנו, רכבתי קצת על CR500 בכביש הציבורי. אחד התענוגות הכי מוגזמים שיש. לך על זה.
 

כRובי

New member
באף אחד מהמסלולים הקיימים כיום

בארץ ומשמשים לרכיבת סופרמוטו, לא תרגיש נחיתות כלשהי... ואם אתה כבר רגיל לדרך אספקת הכח של דופ"ים ולאופי שלהם, אז למה לא... (בטח ובטח אם כבר יש לך את הג'אנטים זמינים להרכבה מיידית)
 

DirtR

New member
../images/Emo9.gif תודה לכולם על החיזוקים

כנראה שנלך על זה... פרוייקט 380 יוצא לדרך בעוד חודש מהיום כשאני חוזר מחו"ל. בינתיים אם מישהו שומע על 380 מודל 98 או 99 (אם יש בכלל) הוא מוזמן לשלוח מסר. ובינתיים אפשר לטעום קצת פה.
 
למעלה