מעדכנת בצער על י"מ3

מעדכנת בצער על י"מ3

לא היתי מרוצה מהרופאת נשים שלי לגבי התייחסותה ממעקב זקיקים שבעקבותיה לא נכנסתי להריון,בצער רב! החלטתי להחליף רופא ומצאתי רופא פריון מצויין ע"פ ההמלצות. ספרתי לו על ההסטוריה והוא טוען שאני לא צריכה מעקב זקיקים או פרופיל הורמונלי כי אנו בנסיונות ס"כ 3 חודשים ושאין סיבה לעשות את הבדיקות אילו כי אני בריאה והמחזור סדיר ושיש ביוץ ושצריך לנסות בי"מ 12 עד 15 ואז יקלט ההריון ולבוא אליו אחרי 3 חודשים במידה ולא יקלט ההריון.נדהמתי מתשובתו מה דעתכן בנות?
 
זו הגישה הרווחת אצל כלל הרופאים

לנסות חצי שנה ורק אז, נחלקות הדעות לשתיים: אלו הדוחפים איקאקלומין מייד ואלו השולחים לבדיקות מינוריות. הסטטיסטיקה אומרת שהרוב יקלטו תוך השנה הראשונה לנסיונות, אז יש לך עוד זמן ובעז"ה תיקלטי בקרוב בהצלחה
 
מה שבעצם אומר לוותר על בדיקות

הורמנליות ומעקב זקיקים.אני בכל זאת רוצה להעזר במעקב זקיקים. לחפש רופא אחר?אני לא רוצה לחכות ואז להתאכזב.
 

scorp30

New member
מעדכנים למעלה בשרשור העדכון,

ככה יותר קל לבצע את העדכון וגם לא פותחים הודעה חדשה שאין בה צורך. תתעודדי חודש חדש מתחיל.
 

27bubu

New member
אני מנסה גם 3 חודשים

ויש לי שאלה לגבי החודש. היום אני '"מ 13 ואתמול לא שכבנו כי חטפתי דלקת בדרכי השתן שהלכתי למות. היום אחרי שהתחלתי טיפול נרגעתי. מה אתן אומרות לעשות או לא לעשות? אני מפחדת שפספסנו, מצד שני מפחדת שהאיזור עוד רגיש שם....
 

scorp30

New member
לקחת כדורים או משהו? בדרך כלל כתוב

על הכדורים אם מותר או לא. לדעתי כדי להרגע כי גם לא תהני וגם אני לא בטוחה כמה זה בריא עד שזה לא עובר לחלוטין. הייתי ממליצה שתיצרי קשר עם הרופא שלך ותשאלי ליתר בטחון. וזה שאת מרגישה יותר טוב זו בשורה מעולה!!!
 
גם אני מבייצת אבל אסור לי לחגוג|בוע

בגלל הצילום רחם...
 

liatka

New member
חודש הבא את ועוד איך....

תחגגי ותגשימי את אגדת צילום הרחם
אני כבר 3 חודשים מחכה בגלל הגרידא....החודש חזרנו לניסיונות. אז.....הזמן טס גם כשלא "נהנים"....מבטיחה. יהייה בסדר.זהו הבעיה ניפתרה את בדרך הנכונה.
 

hadarbe

New member
הי ליאתקה,

לא ידעתי שהמחזור שלך סוף סוף הגיע...אני לא מעודכנת כנראה.... שמחה מאוד בשבילך ומחזיקה לך מיליון אצבעות!!!!
 

liatka

New member
תודה מתוקה אבל זהו ש...

הוא לא הגיע..הגיעו רק ההכתמות החומות בתאריך המחזור.. פשוט החלטתי שאני לא שומרת יותר ומתחילים לחזור למרוץ. ביום ראשון ימ"מ 18 אני במעקב זקיקים+רירית ניראה מה יהייה. תודה על הדאגה!!!
 

Sailorgirl

New member
דלקות בדרכי השתן ../images/Emo10.gif

מקווה שאלה שחוטפות את העונש הזה יודעות ממה זה בא? שיעור קצר אם לא, וסליחה שזה באנגלית המידע מגיע ממומחה לאורולוגיה וכמובן שאני חוויתי על בשרי יותר מדי פעמים אז בבקשה: The infection (in the yonger woman) is caused by increased sexual intercourse, which of course is why often women get them when they are trying to have a baby. The reason we get infected is because the intercouse can cause "particles" from the anus come closer to the vagina and basically infect it. - Zihum Why do some women get it and not others? Well, the main cause is that the women who get these are lacking an enzyme that protects the genital area from infection. This is where cranberry comes in - the cranberry can behave like this enzyme an in a sense, replace the action of the missing enzyme. And this is where how to prevent it comes in: By drinking or taking cranberry tablets you will not make the infection go away! what it will do is help for a while, but essentially, what you need is antibiotics - a short course will do - 3 days usually - and you are clear of it. But, if you take cranberry regularly you can help prevent it from happening again! Other ways to prevent it - because we are trying to have a baby, and many of us will not get up to shower after making love - it is suggested to shower - or at least wash your private areas properly before making love, that way you will minimise the likelyhood of contracting the infection. As for taking the antibiotics and trying for a baby - always ask your Doctor specifically about the medication you were given. Sorry if this is too graphic, but I thought it was worth putting this on the forum pages as I have seen a few messages about it recently . עכשיו אולי יש פה מלאכית שמוכנה להקליד את זה בעברית???
 

Sailorgirl

New member
Forgot....

And of course, you HAVE to make sure you drink enough water if you have an infection - even if that means that you are running to the bathroom - drinking plenty of water dilutes the urine, of course, and makes it hurt a little less... for what that is worth
 

solantro006

New member
בבקשה:

הזיהום(בנשים צעירות יותר),נגרם כתוצאה מעליה בקיום יחסי המין,וזו הסיבה שנשים לעתים קרובות לוקות בזיהום כשמנסות להכנס להריון. הסיבה לזיהום היא ש"חלקיקים"מפי הטבעת מתקרבים ובאים במגע עם איבר המין ובכך מזהמים אותו. מדוע נשים מסוימות לוקות בזיהום ואחרות לא?,ובכן הסיבה העיקרית היא שלנשים מסוימות חסר אנזים אשר מגן על אזור איבר המין מזיהום. וכאן נכנס עניין האוכמניות,שכן הן יכולות "להתנהג" במובן מסוים כמו אותו האנזים,ולהחליף את הפעולה של האנזים החסר. ניתן למנוע את התופעה:לשתות או לקחת טבליות אוכמניות לא יעביר את הזיהום אך כן יעזור לזמן מה. אך מה שבאמת צריך זו אנטיביוטיקה.שימוש קצר יספיק-3 ימים בד"כ,ואת נקיה מהזיהום. דרך אחרת למניעה היא,שמכיוון שאנחנו מנסות להרות וחלקנו נמנעות מלהתרחץ אחרי האקט,יש הטוענים כי מקלחת או לפחות שטיפה יסודית של האזורים האינטימיים לפני קיום היחסים מקטינה את הסיכויים לקבל זיהום. בנוגע ללקיחת אנטיביוטיקה בזמן הניסיונות להרות,שאלי את הרופא באופן פרטני בקשר לתרופה שניתנה לך. ועניין אחרון,שתי הרבה מים,שכן הם מנקים את השתן,וכך גם כואב פחות.
 
רק תיקון קטן בתרגום- cranberry

זה לא אוכמניות, זה חמוציות. יש מיץ חמוציות שאפשר לקנות או כדורים מיוחדים שלוקחים שעשויים מחמוציות.
 
למעלה