מעבר ממת"ב ל-YES

KaZaA

New member
מעבר ממת"ב ל-YES

ברצוני לספר לכם על תלאותי - ממש סיפור לא יאמן! לפני כשנתיים גמרה בליבי ההחלטה לעבור ממת"ב ל-YES. הסיבות שמורות עימי. נציג השירות של YES הבטיח לי שהחברה לוקחת על עצמה להודיע לחברת הכבלים שברצוני להתנתק מהם - ואכן לא חלף זמן רב ונציג השיווק של חברת מת"ב התקשר אלי וניסה לשכנע אותי להשאר במת"ב. לאחר שהבהרתי לו את סיבותי הופיעו בביתי טכנאי מת"ב וניתקו אותי מהכבלים ולקחו את הממיר הדיגיטלי. שבוע לאחר מכן הגיעו נציגי YES וחיברו אותי לטלויזיה בלווין. לאחר מספר חודשים גילה אבי לתדהמתו שלמרות שנותקנו ממת"ב הם ממשיכים לגבות תשלומים חודשיים בהוראת הקבע מהבנק. תשלומים אלו המשיכו עד לאוגוסט אלפיים (למרות שלמעשה התנתקתי מהם בפברואר). לאחר שפנינו אליהם הם התנצלו והחזירו את הכסף - וחשבנו שהנה נגמרו צרותינו. החודש אנחנו מקבלים בדואר דרישה מעורך הדין שמייצג את מת"ב לתשלום 500 ש"ח עבור חוב לחברת מת"ב - כששאלנו על מה החוב - הובהר לנו שמדובר בחודשים שבהם למעשה היינו מנותקים. כאשר הבהרנו להם את העובדה הזו - ובידינו המכתב מחברת הלווין YES הם טענו שלא הודענו להם למעשה על רצוננו להתנתק מהם ולכן עלינו לשלם עבור החודשים הללו. אבל הנציגים שלכם באו ולקחו את הממירים!! זה לא מהווה הוכחה לכך שידעתם שאנחנו מתנתקים מכם? - כאן באה התשובה המדהימה - אנשי הניתוק לא יודעים את מה שאנשי הגביה יודעים - הם כנראה ברוגז! לא מדברים אחד עם השני... זה פשוט לא יאמן! עכשיו אני נדרש לספק להם את המכתב ש-YES כתבו להם לפני שנתיים ואם לא אמצא - אז אני צריך להופיע בבית משפט. חלמאות זו לא מילה - מה אתם חושבים??
 

ררעות1

New member
גם לנו קרה סיפור דומה

כשעברנו ממתב לYES YES הודיעו למתב על המעבר ומתב התקשרו ואז באו ניתקו ולקחו ממירים וYES התחברו אלינו ובכל זאת מתב המשיכו לגבות כסף לכן התקשרנו אלהם והעמדנו אותם על טעותם הם החזירו את הכסף ובכל זאת בחודש אחרי שוב גבו כסף ושוב התקשרנו וקבלנו החזר בזה זה נגמר... בקשר לחלק השני על החוב של 500 ש"ח על תשלום עלמספר חודשים שבהם כבר התנתקנת אותו הסיפור קרה לדודי אך הוא לא עבר לשום חברה אחרת ולכן הודיע להם טלפונית בעצמו על הרצון להתנתק ולקח להם 3 חודשים לבוא לקחת את הממירים שבנתיים ישבו בצד בסלון מנותקים ובכל זאת מתב טנו שדודי השתמש בממיר דבר שלא אפשרי אם נתקו אותו ממתב והתעקשו לגבות מהם כסף על3 החודשעם ההלו דודי התלנון ולמיטב זכרוני קבל את כספו בחזרה לאחר הרבה כאב ראש
 
גם לי ... גם לי.....

אותו סיפור בדיוק התנתקתי ואחרי שנתיים וחצי נשלח מכתב מעו"ד רביע על חוב של כ 570 שקלים שלא היה ולא נברא .... נו מה שילמתי, בלתי אפשרי להילחם עם הכולירות בבתי משפט .
 
למעלה