sharonrosen
New member
מעבר למזון מוצק
אסתר שלום, היינו בסדנא שלך על מעבר למוצקים לפני כחודש. נתתי לביתי, יסמין, בננה עם חלב במשך שלושה ימים, ונראה שהיא אהבה את זה. הבעיה היא שיומיים היא כבר לא עשתה קקי, ונראה שהבטן קצת מציקה לה. אני מתלבטת עם להמשיך עם הבננות (היום לא נתתי לה), עדיין לא הגענו לכמות של חצי בננה. העם לנסות לתת לה פרי אחר, או להמשיך עם בננות? כמה חלב להוסיף (האם זה צריך להיות ממש דליל?) היא כבר כמעט בת 8 חודשים ורק יונקת. האם יכול להגרם לה נזק (חוסר תזונתי כלשהו)? תודה רבה, שרון.
אסתר שלום, היינו בסדנא שלך על מעבר למוצקים לפני כחודש. נתתי לביתי, יסמין, בננה עם חלב במשך שלושה ימים, ונראה שהיא אהבה את זה. הבעיה היא שיומיים היא כבר לא עשתה קקי, ונראה שהבטן קצת מציקה לה. אני מתלבטת עם להמשיך עם הבננות (היום לא נתתי לה), עדיין לא הגענו לכמות של חצי בננה. העם לנסות לתת לה פרי אחר, או להמשיך עם בננות? כמה חלב להוסיף (האם זה צריך להיות ממש דליל?) היא כבר כמעט בת 8 חודשים ורק יונקת. האם יכול להגרם לה נזק (חוסר תזונתי כלשהו)? תודה רבה, שרון.