מעבר למזון מוצק

sharonrosen

New member
מעבר למזון מוצק

אסתר שלום, היינו בסדנא שלך על מעבר למוצקים לפני כחודש. נתתי לביתי, יסמין, בננה עם חלב במשך שלושה ימים, ונראה שהיא אהבה את זה. הבעיה היא שיומיים היא כבר לא עשתה קקי, ונראה שהבטן קצת מציקה לה. אני מתלבטת עם להמשיך עם הבננות (היום לא נתתי לה), עדיין לא הגענו לכמות של חצי בננה. העם לנסות לתת לה פרי אחר, או להמשיך עם בננות? כמה חלב להוסיף (האם זה צריך להיות ממש דליל?) היא כבר כמעט בת 8 חודשים ורק יונקת. האם יכול להגרם לה נזק (חוסר תזונתי כלשהו)? תודה רבה, שרון.
 
There will always be changes

in the kaki when you start solids. this is not a reason to stop giving fruit. with time, the baby;´s digestive system will get used to the new foods. I would suggest that you add pears or dates next because they increase intestinal activity. Add more water to the fruit and this will also help. It should be quite watery at first.​
 
למעלה