מעבר לדור שלישי

dReAmBoy20

New member
מעבר לדור שלישי

שלום, יש לי שאלה אם אני קונה מכשיר שנקנה באורנג' ממישהו (כלומר מכשיר יד שניה) וזה מכשיר דור שלישי אך לי יש כרגע סים קארד רגיל יש איזשהי אפשרות מעבר באורנג' רק לקבל סים של דור שלישי? או אולי לעשות העברת בעלות למכשיר אלי ואז להצטרף רק לתוכנית דור שלישי כלומר בלי לרכוש מהם מכשיר? תודה, שגיא.
 

ELADSC

New member
אורנג כרגע לא מוכרת סים דור שלישי

ללא מכשיר ,כך שהדרך לקבל סים דור שלישי ,היא רק דרך העברת בעלות או קניה עם מכשיר
 

באבא2000

New member
טעות

מוכרת למי שברשותו מכשיר דור 3 מאחד הדגמים שנמכר באורנג'. מחיר 99 ש"ח
 

dReAmBoy20

New member
שאלה חשובה

יש לי שאלה איך מתבצע כל הקטע של העברת בעלות של מכשיר. נגיד והחלטתי לקנות מכשיר יד שניה שנקנה אצל איזה יבואן מורשה בארץ איך אני מעביר בעלות למכישר במקרה זה? ואם הוא נקנה באורנג' איך אני מעביר בעלות? ועוד שאלה, מישהו יודע איזה מטען יש לסמסונג 990, האם זה אותם מטענים כמו לכל דגמי סמסונג הקודמים או מטען אחר? וכמה הוא עולה בערך... תודה על העזרה, שגיא.
 

katom72

New member
סים אונלי והעברת בעלות

היי יש אפשרות לרכוש רק סים של דור 3, כפי שכבר תוקן פה. עלות הסים 99 שח והוא יהיה באחת מהתוכניות של הדור השלישי וכולל חבילת UMTS לגלישה בדור 3. לגבי העברת בעלות של מכשיר - לא ניתן לבצע העברת בעלות למכשיר שנקנה באופן פרטי לא דרך החברה, אך ניתן לשייך את המכשיר למנוי. כלומר, שיהיה רשום במערכות שאתה משתמש בקו עם מכשיר שלא נקנה מאורנג. זה נרשם כ"מוצר מותקן". זה בעיקר כדאי כשרוצים להוסיף אחריות למכשיר או כשהמכשיר (חס וחלילה) אובד או נגנב.
 

ELADSC

New member
שמוכרים סים דור 3 למי דבא עם מכשיר

3 שנמכר באורנג
 

dReAmBoy20

New member
הבנתי...

יש למישהו מידע על העברת בעלות באורנג'... ועל המטען של סמסונג 990.
 

tal2000

New member
בקשר למטען

הוא שונה משאר המטענים של הסמסונגים שאתה מכיר. טל.
 
למעלה