וואו
הבת שלי בגיל חמש היתה במידות האלו.. גם אני בעד למשוך כמה שיותר בכיסא רכב ולא בוסטר (כיסא שמחובר לקרסים של האוטו ושממנו יוצאות שתי חגורות). את הבת שלי העברתי בגיל חמש לבוסטר עם גב (של גרקו), פשוט כי היא היתה גדולה וכבר יש לחץ חברתי (היא רוצה לקשור את עצמה, חברים שלה נוסעים איתנו באוטו וכו'). אני הייתי מעבירה כמו שהמליצו לכיסא בוסטר, כזה שהוא רחב ויש לו אופציה בעתיד להפוך לבוסטר, אבל עכשיו אפשר לקשור כרגיל (סאמיט, אלפא אומגה עלית..)