dark knight 66
New member
מעבר לבגרות......
שלום לכולם,
בני המוכר כאוטיסט, עומד לחצות את גיל 18 - ולהפוך למבוגר מבחינה חוקית.
אני מחפש מידע בנושא שימור זכויותיו לאחר גיל זה, ופעולות שמתחייבות ממני בעת הזו.
אשמח לקבל הפניות וקישורים
שלום לכולם,
בני המוכר כאוטיסט, עומד לחצות את גיל 18 - ולהפוך למבוגר מבחינה חוקית.
אני מחפש מידע בנושא שימור זכויותיו לאחר גיל זה, ופעולות שמתחייבות ממני בעת הזו.
אשמח לקבל הפניות וקישורים