מעבר בין טפסים

מעבר בין טפסים

שלום לכולם, ישנו ארגון שמשאיל ציוד לציבור. תהליך ההשאלה מתבצע באופן הבא: יושב אדם שמקבל פניות טלפוניות מהציבור להשאלת הציוד הנדרש, רושם את הפנייה ופרטי הפונה. לאחר מכן, אמור אדם מהארגון לעבור על רשימת הפניות, ליצור קשר עם הפונה ולקבוע פגישה לשם השאלת הציוד (בהנחה והציוד קיים ואינו בהשאלה). יצרתי טופס פניות בהם מתקבלת הפנייה, הציוד הנדרש ופרטי הפונה. כמו כן ישנו יומן פגישות. השאלה שלי, כיצד לתכנן את המערכת כך שיתבצע המעבר מהפניות לפגישות באופן יעיל? (קביעת הפגישה לא מתבצעת מיד לאחר רישום הפנייה, היא יכולה להיערך אף מספר ימים לאחר מכן). תודה מראש!
 
למעלה