מס' שאלות לגבע[רוני תקראי לו להכנס]

Idan Katz

New member
מס' שאלות לגבע[רוני תקראי לו להכנס]

[סיכמנו שלא צריך לרשום באשכול ההוא, כן? סבבה] אז יש לי כמה שאלות בקשר לאלבום: קראתי שהאלבום הופק ע"י גבע אלון ובראיין סטיינר- השאלה שלי היא מיהו בראיין סטיינר? האם זה משהו מבלו סאן? ואם כן, האם הם הצמידו לך אותו [כפו עליך או נורא ביקשו..] או שהזמנת אותו מיוזמתך? בנוסף ראיתי שהאלבום הוקלט ב2 אולפנים שונים בקיבוץ ובת"א, רציתי לדעת אם יש סיבה מיוחדת לכך, ואם כן מה היא [וע"פ מה החלטת איזה שירים להקליט בכל אולפן], או שזה יצא כך מכל מיני אילוצים טכניים? שאלה אחרונה וקצת לא קשורה [אני גם חושב שאני יודע את התשובה אבל רוצה להיות בטוח] היא אהם בכוונתך להמשיך בקריירת סולו - והכוונה להוציא אלבום נוסף בעתיד במקביל לפליינג בייבי, ובמידה וכן [כמו שאני מניח] - האם הוא ישמע כמו דייז אוף האנגר?, ואם לא, במה הוא יהיה שונה ולמה? טוב, חפרתי, ועכשיו נראה אם יש לך כוח לענות, פשוט עניין אותי=] תודה מראש ותמשיך לעשות מוזיקה נפלאה.
 

Idan Katz

New member
תוספת קטנה...

אחרי האלבום הזה שהוא בעצם הפרוייקט הראשון שהפקת [כמעט] לבד, האם מעניין אותך להמשיך לעסוק בהפקות - כולל הפקות לאחרים [על תקן מפיק בלבד]?
 

שלמונזה

New member
אני יכולה לענות על השאלה ../images/Emo168.gif

הראשונה? בראין הוא אכן מהבלו סאן, והוא עובד בעיקר עם הפליינג בייבי אז דיי טבעי שיעבוד גם עם גבע
זה לפחות מה שאני יודעת מקשרי עם הבלו סאן
 

Slim Jim

New member
באמת? אחלה כלב הוא גזע נדיר בארץ

זה מזכיר לי חלום הזוי במיוחד שהיה לי השבוע: אני עושה סקי בהימלאיה, והתרסקי כמובן. שברתי צלעות ורגליים. ואז מעבר להר רץ לכיווני כלב סן-ברנרד עם חבית קוניאק משובח סביב צווארו. הוא היה די טיפש אבל נחמד ופיקח. אבל מספיק חכם כדי לחלץ אותי. נשאלת השאלה: איך לעזעזל הכלב השוויצרי הזה הגיע להימלאיה, ואיזה קוניאק הוא הביא לי... הינסי?קורבסייר?רמי מרטין?... VSOP? או XO? אני אוהב כלבים שבאים עם משקה אלכוהולי איתם! חלומות פז, חברים!
 

Dharmashetra

New member
זה תלוי בטעם של הכלב

אבל השאלה האמיתית היא איך הוא יכול להיות גם די טיפש וגם פיקח?
 

Dharmashetra

New member
זה תלוי בטעם של הכלב

אבל השאלה האמיתית היא איך הוא יכול להיות גם די טיפש וגם פיקח?
 
אז ככה...

בראיין שטיינר הוא המנהל של הפליינג בייבי מטעם בלו סאן ובמהלך ההקלטות לאלבום הוא עזר לי בכל מה שקשור לצד הטכני ולסגור את כל הפינות שקשורות בהקלטות וגם היה כתובת בשבילי בכל מה שקשור לדעה בסוגיות מוזיקאליות מסוימות. אף אחד לא "הצמיד" אותו אליי. הוא היה שם כי ביקשתי ממנו שיהיה. האלבום הוקלט בשני אולפנים כי בעצם יש לו שני חלקים. חלק אחד עם הלהקה (שהוקלט ב"אוזן מוזיקאלית" במעברות) והחלק השני הוא כל השירים שניגנתי לבד שהוקלטו ב"קיטשה", פלורנטין. גם גרתי קרוב מאד לאולפן הזה באותו הזמן וזה היה מאד נח. למה לא הקלטתי הכל באותו מקום? לא יודע. ככה זה יצא. כל האלבום הזה נעשה בתקציב נמוך אז לקחתי מה שיכולתי מכל מקום בהתאם למה התקציב איפשר. בקשר לעוד אלבומי סולו. נחיה ונראה...
 

גוטשה

New member
אחוי

עד שאתה כאן, בבקשה תענה על השאלות בקשר להופעות בארה"ב.
 
למעלה