מסתורי האורגזמה הנשית

מסתורי האורגזמה הנשית

באיזור הווגינה ישנם 7 איזורים המסוגלים לייצר אורגזמות השונות אחת מהשניה גם בעוצמתן , וגם בסוג האורגזמה. נשים רבות בעלות מודעות עצמית, גם מודעות לנקודות הארוגניות בגופן ומסוגלות להגיע לרצף רב של אורגזמות מסוגים שונים. ראשית רצוי להתמקד בפרטנר אחד אשר יוכל להכיר בפירוט את האיזורים האירוטים בנרתיק האישה. ואלו הנקודות ליצירת אורגזמות משתנות: אורגזמת הדגדגן: האיזור הראשון הכי מוכר הוא הדגדגן המצוי בפתח אבר המין הנשי, הוא קל מאוד לגרוי . גרויו מהיר ואינו גורם לאובדן נוזלים נשיים. זו האורגזמה השטחית ביותר. אורגזמת השפתיים הפנימיות: אורגזמה זו נובעת מגירוי פתח הכניסה הפנימי אל אבר המון הנשי. במקרה זה מגורה כל אזור הכניסה, כולל הדגדגן, בעת גרויי השפתיים הפנימיות נוצר גרויי איטי יותר, מתון יותר, ומעניק עונג ועוררות מינית עמוקה יותר. הסיפוק רגשי שנוצר בעת אורגזמה שכזו גבוה. גם במקרה של אורגזמת השפתיים הפנימיות אין אובדן נוזלים נשיים. אורגזמת צינורית השתן: באורגזמה שכזו מגורים אצל האישה האזורים הקשורים בהשתנה. במהלך הכניסה לאורגזמה שכזו (שהיא עמוקה הרבה יותר וממלאת מאוד) מרפה האישה את אזור השלפוחית ואת השרירים הקשורים למתן שתן...מה שמאפשר לתחושה האורגזמית להציף את כל אזורי האגן והבטן התחתונה. אורגזמת נקודת הג'י: נקודה זאת נמצאת בתוך אבר המין הנשי, 4-5 ס"מ פנימה, בתקרת הנרתיק (כלפי הבטן), בעיקול קל כלפי פנים ולכן ניתן להשיגה בעזרת אצבע המסמלת את התנועה "בוא אלי". נקודה זו קשה מעט למציאה, ולכן היא מצריכה לימוד עצמי את האזור. ישנן נשים כי בתחילה האזור אינו נעים להן למגע , ורק גרויי בנקודות אחרות גורם למקום להתרכך מעט להתנפח ואז ניתן לגעת בו בהנאה. אורגזמה שכזו עמוקה מאוד וסוחפת וגורמת לייצור מוגבר של נוזלי גוף נשיים. אורגזמת השדיים: אורגזמה זו נקראת כך אך לא בהכרח היא נגרמת אך ורק ממגע באזור השדים והפטמות...והוא מיוצרת בעת חדירת אבר מין אל גוף האישה, וגרויי הפטמות יחד עם החדירה...זו אורגזמה מאוד עדינה, ובדרך כלל גורמת לרצון לחבוק את בן הזוג. אורגזמה אנאלית: זו אורגזמה הקשורה לגרויי פי הטבעת. זו אורגזמה כבדה למדי. ולא מצריכה בהכרח חדירה אנאלית, אלא גרויי פי הטבעת והאזורים הסמוכים לו. האורגזמה השמימית: זו האורגזמה העמוקה ביותר ונקודת הגרוי שלה מצויה באזור הכניסה לרחם. האורגזמה מתרחשת בקצה הנרתיק בנקודת המגע עם הרחם. כלומר בנקודה העמוקה ביותר. זו האורגזמה החזקה מכולן. האזור הזה מאוד רגיש למגע...ולכן לפני גרויו יש לגרות את כל האזורים מסביב ולגעת בו בעדינות רבה ולאורך זמן רב מאוד, עד שהאזור מתרגל למגע. יש לציין כי גם האורגזמה זו וגם אורגזמת נקודת הג'י דורשות גרוי רב ומתמשך בשתי נקודות אלה לעיתים הגוף מייצר נוזל הקרוי קאלאס. הנוזל הזה שונה מנוזלי הגוף המיוצרים במגע מיני...והוא מצוי בכמות די רבה...(לעיתים עד חצי ליטר של נוזל) תופעה כזאת מתרחשת אצל נשים בעלות עוצמה מינית גבוהה מאוד רק כשהן נמצאות עם גבר שבכוחו לעורר בהן את העוצמה הזאת. אלו 7 נקודות האורגזמה העיקריות בגוף האישה. מחר באם תבקשו יפה תקבלו הסבר איך לאמן את שרירי השליטה לקבלת אורגזמות שכאלה. רוקמת :)
 

swansea

New member
tאחד האתגרים שלי

הוא להגיע לאורגזמה אחרת חוץ מהזין. בינתיים מצאתי איזה נקודה חשודה ואני מתאמן עליה.
 

swansea

New member
יאללה, כדי להסיר ספק אחרון

אני אוסיף גם מים קדושים על ידייך וטקס וודו לכל אדם לפי בחירתך.
 
אמממ לך חצויה...

אבטיח הסברים מדויקים יותר.... אבל בעצם את כבר חייבת לי משהו....אממממ
 
לא נכון...לא נכון שאת

כבר לא זוכרת...וואלה יש לך זיכרון של עכבר.... גם נרשמתי....גם הובטח לי...וגם מישהי התעלפה מעייפות....אז עליה ריחמתי...וקצת ויתרתי...והיא נשבעה שהיא חייבת לי.....
 

סורר

New member
אם שמת לב יש

ז נקודות על ההנאה הנשית ודרך אגב על אזור הג'י אשר המסלול אליו עובר דרך תנועת באי הנה, מעניין, בתימנית גי' פירושו בא,. מכל מקום לגופו של עניין חן חן לך על ההשקעה בהבאת הדברים. ולפי הנראה שעוד היד נטויה ונמתין לבאות.
 

ליבי דו

New member
וואווווו

הנה אני מבקשת יפה... אהבתי את זה "תופעה כזאת מתרחשת אצל נשים בעלות עוצמה מינית גבוהה מאוד רק כשהן נמצאות עם גבר שבכוחו לעורר בהן את העוצמה הזאת." כל כך נכון - זה קודם כל החיבור בין שני בני הזוג.
 

Doggy Lover

New member
../images/Emo12.gif רוקמת../images/Emo35.gif את../images/Emo35.gif

ואם תגידי לי שאת עדיין מחפשת אביר... <אגב, אביר אחד חזר להיות צפרדע והשני התגלה כגמד על חמור...>
 
למעלה