מסר לאחיי גיבורי שדרות ויישובי עוטף עזה:

highwindow

New member
מסר לאחיי גיבורי שדרות ויישובי עוטף עזה:

יש לכם 2 דרכים לגיטימיות דמוקרטיות ולגיטימיות למחות: הראשונה: להגיע כל לילה לביתו של עמיר פרץ, שר הבליטחון (לא טעות!) ופשוט לעשות רעש: להשמיע מוזיקה שהוא לא אוהב בפול ווליום, לשרוק, לצעוק, להפעיל סירנות במגאפון. אין צורך לצעוק סיסמאות ואין צורך לגלוש להסתה. ההפגנה יכולה להיות תחת הכותרת: "פרץ, אתה לא יכול לישון - אנחנו לא יכולים לחיות". השנייה: להפסיק לשלם מיסים - ארנונה, חשמל, מים וכך תפגעו במקום הכי כואב למדינה - בכיס. כך אולי מישהו יתעורר בממשלה ויתחיל לגלות איזשהי יוזמה למענכם. בהצלחה!
 
אני לא ממש בטוחה כי אלו הן הדרכים.

הפרעה לאיש ציבור בחייו הפרטיים ולא למלא חוקי מדינה אלו לא הדרכים שלפי דעתי יש לנקוט כדי לעורר שינוי משמעותי ורציני במהלכים שקורים פה כיום.
 

highwindow

New member
בסה"כ הצעתי כמה דרכים למחאה לא אלימה

אני אפילו מתנגד לחסימת עורקי תחבורה ראשיים, כי גם זה מהווה סוג של אלימות. כואב לי מאוד על תושבי שדרות וישוביי הנגב המערבי (שאמנם נראים/נשמעים פחות באמצעי התקשורת, אך סובלים לא פחות) ולכן חשבתי שדרכי הפעולה שהצעתי הן די סבירות, בוודאי ביחס לאופציות רדיקליות יותר. מובן שיש אלטרנטיבה אחרת והיא שביתת רעב, אבל במקרה זה דומה שהיא לא מתאימה, שכן האזרחים שנמצאים יום-יום תחת אש מתענים די והותר.
 

REvolutionZ

New member
לא יעיל

בקשר לראשון היו מחאות כאלה במשך תקופה מסוימת וגם היו שובתי רעב. זה הרטיט לו את השפם? (ביטוי ציורי :)) כניראה שלא. לפחות לא רואים משהו בפועל שהשתנה מאז. בקשר לשני. שדרות בקושי עשרים אלף תושבים יחד עם שאר היישובים אולי קצת יותר. טיפה קטנה בים. נהיה במצב אפילו גרוע יותר מהערבים בעזה. לממשלה לא יהיה אכפת. הם יוכלו ת'כלס במידה מסוימת להפקיר אותנו כך. כי אנחנו כביכול מתנגדים לממשלה.. אז למה שיהיה אכפת להם? (ועוד יותר מי פרייאר לאבד את המעט שעוד נשאר לו, למי שיש. שזה חשמל, מים וכו'.) העצות לא ממש יעזרו. מקווה שאתה מבין.
 

highwindow

New member
כך או כך, אני מאחל לכם הצלחה במאבק

שמרו על עצמכם ושימו פס על הפוליטיקאים כי מהם לא תצמח הישועה.
 
למעלה