שילוט תחנות רכבת ישראל
באמצע שנות ה-90 הוזמנה על-ידי רכבת ישראל הכנת 'פרוגרמה לתחנת נוסעים' - מסמך שמגדיר מפרטים להקמת תחנות נוסעים חדשות - לא מבחינת עיצוב ארכיטקטי וכיו"ב, אלא מבחינת אורך רציפים, כמות תאורה וחנייה, רמת גימור וכיו"ב. כנספח למסמך העבה והחשוב הזה הוכן בזמנו גם תקן לעיצוב השילוט בתחנות, בו נקבעה צורת וגודל כל השלטים, הגופן שבו ניתן להשתמש והצבעים המותרים לשימוש. הנספח הזה הוכן על-ידי המעצב הנודע דן רייזינגר (שגם עיצב את פנים תחנות הכרמלית ועוד עשרות לוגואים מפורסמים בארץ, בין היתר) ומשמש, עם עדכונים, עד היום. התחנות הראשונות שזכו לשילוט החדש היו קרית חיים, קריית מוצקין ותחנת תל אביב השלום, וכיום כמעט בכל התחנות (ובעצם, בכולן?) יש כבר את השילוט הזה. כאמור, בתקן נקבעו מספר מוגבל של צבעים שניתן להשתמש בהם במסגרות השילוט. בשלוש התחנות שהזכרתי לעיל, בחרו האדריכלים להשתמש באותו הצבע בו צבעו את כל אלמנטי המתכת בתחנה - צהוב, אדום וירוק-כחלחל, בהתאמה. בתחנות רבות אחרות מאז נבחרו הצבעים על-ידי האדריכלים לפי טעמם, או באותה שיטה (כמו בתחנות קו החוף בין חיפה לתל אביב). למיטב זכרוני, קרית מוצקין היתה מההתחלה עם שילוט אדום.