מספר תמונות מקרית מוצקין

מצב
הנושא נעול.

scooby5

Member
ברוב התחנות בארץ המצב של הקטר

תחנת קרית מוצקין - תחנה מוזרה
מבנה התחנה עצמו נמצא ממש בקצה הצפוני של שני הרציפים והקטר צריך לעצור בדיוק על סוף הרציף לצורך נוחות הנוסעים כדי שיוכלו לרדת מול מבנה התחנה...
ברוב התחנות בארץ המצב של הקטר
הוא כזה. יש אף תחנות, שבהן חצי רכבת נמצאת בחוץ, אם מדובר ברכבת שהיא לא DD לגבי השילוט - השילוט הוא סטנדרטי, פשוט מוקף במסגרת אדומה - שהיתה שם מאז ומעולם
 

mister K

New member
השילוט במוצקין הוא שילוט חדש

ברוב התחנות בארץ המצב של הקטר
הוא כזה. יש אף תחנות, שבהן חצי רכבת נמצאת בחוץ, אם מדובר ברכבת שהיא לא DD לגבי השילוט - השילוט הוא סטנדרטי, פשוט מוקף במסגרת אדומה - שהיתה שם מאז ומעולם
השילוט במוצקין הוא שילוט חדש
שהוחלף לא מזמן. התחנה הייתה מספר חודשים ללא שילוט.
 

scooby5

Member
לא. לא. לא.

השילוט במוצקין הוא שילוט חדש
שהוחלף לא מזמן. התחנה הייתה מספר חודשים ללא שילוט.
לא. לא. לא.
השילוט היה כזה מאז שנפתחה התחנה במתכונתה החדשה. היתה הפסקה קצרה של מספר חודשים, לצורך הבניה בתחנה (המעליות והקיר האקוסטי). את כל הצביעה של העמודים והמדרכות ביצע מנהל התחנה החדש, בתחילת כהונתו כמנהל התחנה.
 

NNN747

New member
שאלה:

לא. לא. לא.
השילוט היה כזה מאז שנפתחה התחנה במתכונתה החדשה. היתה הפסקה קצרה של מספר חודשים, לצורך הבניה בתחנה (המעליות והקיר האקוסטי). את כל הצביעה של העמודים והמדרכות ביצע מנהל התחנה החדש, בתחילת כהונתו כמנהל התחנה.
שאלה:
הרכבת {דאבל-דק} שנסעה מכיוון צפון לדרום לנתב"ג הייתה מאורכבת- 5 קרונות דאבל דק + קטר בובו????
 

mister K

New member
השלטים הם חדשים

לא. לא. לא.
השילוט היה כזה מאז שנפתחה התחנה במתכונתה החדשה. היתה הפסקה קצרה של מספר חודשים, לצורך הבניה בתחנה (המעליות והקיר האקוסטי). את כל הצביעה של העמודים והמדרכות ביצע מנהל התחנה החדש, בתחילת כהונתו כמנהל התחנה.
השלטים הם חדשים
והם הותקנו הרבה אחרי סיום העבודות. השלטים הישנים זרוקים ליד המסילה, בין חיפה מזרח ללב המפרץ. ניתן לראותם בקלות מהרכבת.
 

scooby5

Member
אני אבדוק את זה

השלטים הם חדשים
והם הותקנו הרבה אחרי סיום העבודות. השלטים הישנים זרוקים ליד המסילה, בין חיפה מזרח ללב המפרץ. ניתן לראותם בקלות מהרכבת.
אני אבדוק את זה
למרות שאני בטוח שהיו אותם שלטים בדיוק. לגבי השאלה של 47 - למיטב זכרוני - כן. הרכבת בכיוון ההפוך - גם כן.
 

A r i e T

New member
תודה, מאוד נהניתי:

מספר תמונות מקרית מוצקין
צולמו הבוקר 24.12 לקראת השעה 10:00. הרכבות בתמונות - 09:56 רכבת מהירה לכיוון נתב'ג 09:59 רכבת לעכו ולנהריה צפייה מהנה
תודה, מאוד נהניתי:
א. בגלל שזה מזכיר תקופה של לפני 5 שנים, כששירתתי בגבול דרום לבנון, הייתי נוסע המון בקו ת"א מרכז - נהריה (עוד לא היה את הקו מראש העין- דרום), יורד בתחנה הסופית שהיתה בעצם רציף קטן+בוטק'ה, חוצה את צומת הדודות ועולה על אוטובוס של המועצה האיזורית "מעלה היורדים" (לא זוכר את השם) שנסע צפונה לראש הנקרה, ומשם נסע לאורך המוצבים של גדר המערכת ופיזר את החיילים. את אותו המסלול בכוון ההפוך עשיתי ביציאות הביתה...לא היה תענוג יותר גדול מזה. תחשבו לעצמכם כמה הקו הזה היה מפוצץ בימים שלפני הנסיגה. ב. וגם בגלל שהתחנה הזו מוקפת בהרבה אקליפטוסים, ממש כמו תחנת ראש העין של פעם...
 

NNN747

New member
זאת חורשת אקליפטוסים....

תודה, מאוד נהניתי:
א. בגלל שזה מזכיר תקופה של לפני 5 שנים, כששירתתי בגבול דרום לבנון, הייתי נוסע המון בקו ת"א מרכז - נהריה (עוד לא היה את הקו מראש העין- דרום), יורד בתחנה הסופית שהיתה בעצם רציף קטן+בוטק'ה, חוצה את צומת הדודות ועולה על אוטובוס של המועצה האיזורית "מעלה היורדים" (לא זוכר את השם) שנסע צפונה לראש הנקרה, ומשם נסע לאורך המוצבים של גדר המערכת ופיזר את החיילים. את אותו המסלול בכוון ההפוך עשיתי ביציאות הביתה...לא היה תענוג יותר גדול מזה. תחשבו לעצמכם כמה הקו הזה היה מפוצץ בימים שלפני הנסיגה. ב. וגם בגלל שהתחנה הזו מוקפת בהרבה אקליפטוסים, ממש כמו תחנת ראש העין של פעם...
זאת חורשת אקליפטוסים....
של קק"ל- זהו גן שמור עם שביל יפה ומטופח
 

NNN747

New member
שאלה נוספת:

זאת חורשת אקליפטוסים....
של קק"ל- זהו גן שמור עם שביל יפה ומטופח
שאלה נוספת:
לא כל-כך קשורה לנושא של קרית מוצקין: קרו מקרים של בעיה ברכבת כאשר היא נתקעה בדרך- באמצע נסיעה בקו???
 

אורי404

New member
למה שלא יקרו מקרים כאלה?

שאלה נוספת:
לא כל-כך קשורה לנושא של קרית מוצקין: קרו מקרים של בעיה ברכבת כאשר היא נתקעה בדרך- באמצע נסיעה בקו???
למה שלא יקרו מקרים כאלה?
גם קרו מקרים בקו לירושלים, שהקרונות התנתקו מהקטר.
 

NNN747

New member
בעבר הקו לי-ם היה בלוף אחד גדול...

למה שלא יקרו מקרים כאלה?
גם קרו מקרים בקו לירושלים, שהקרונות התנתקו מהקטר.
בעבר הקו לי-ם היה בלוף אחד גדול...
שגם קרונות יירדו מהפסים, הגיעו למהירות איטית ביוצר ועוד שטויות מקווה שזה לא יקרה גם בפתיחת הקו החדש...
 

mister K

New member
מועצה אזורית מעלה יוסף

תודה, מאוד נהניתי:
א. בגלל שזה מזכיר תקופה של לפני 5 שנים, כששירתתי בגבול דרום לבנון, הייתי נוסע המון בקו ת"א מרכז - נהריה (עוד לא היה את הקו מראש העין- דרום), יורד בתחנה הסופית שהיתה בעצם רציף קטן+בוטק'ה, חוצה את צומת הדודות ועולה על אוטובוס של המועצה האיזורית "מעלה היורדים" (לא זוכר את השם) שנסע צפונה לראש הנקרה, ומשם נסע לאורך המוצבים של גדר המערכת ופיזר את החיילים. את אותו המסלול בכוון ההפוך עשיתי ביציאות הביתה...לא היה תענוג יותר גדול מזה. תחשבו לעצמכם כמה הקו הזה היה מפוצץ בימים שלפני הנסיגה. ב. וגם בגלל שהתחנה הזו מוקפת בהרבה אקליפטוסים, ממש כמו תחנת ראש העין של פעם...
מועצה אזורית מעלה יוסף
 
תחנת נהריה והדודות

תודה, מאוד נהניתי:
א. בגלל שזה מזכיר תקופה של לפני 5 שנים, כששירתתי בגבול דרום לבנון, הייתי נוסע המון בקו ת"א מרכז - נהריה (עוד לא היה את הקו מראש העין- דרום), יורד בתחנה הסופית שהיתה בעצם רציף קטן+בוטק'ה, חוצה את צומת הדודות ועולה על אוטובוס של המועצה האיזורית "מעלה היורדים" (לא זוכר את השם) שנסע צפונה לראש הנקרה, ומשם נסע לאורך המוצבים של גדר המערכת ופיזר את החיילים. את אותו המסלול בכוון ההפוך עשיתי ביציאות הביתה...לא היה תענוג יותר גדול מזה. תחשבו לעצמכם כמה הקו הזה היה מפוצץ בימים שלפני הנסיגה. ב. וגם בגלל שהתחנה הזו מוקפת בהרבה אקליפטוסים, ממש כמו תחנת ראש העין של פעם...
תחנת נהריה והדודות
לפני חמש שנים גם אני הייתי מגיע פעם בשבועיים לתחנת נהריה, עובר את הצומת ולוקח מעדן או לחמניה מהדודות עד שתגיע אותה הסעה... דרך אגב, קו הרכבת היה באמת מפוצץ רק החל מאמצע 1999, אחרי שהופעל במרץ 1999 לוח הזמנים שבו רכבת כל שעה, ולא כל שעתיים. כמובן שהשינוי הפיע ליותר מהכפלה בכמות הנוסעים הכוללת, ולפעמים אפילו הכפלת כמות הנוסעים בכל רכבת (!).
 

NNN747

New member
הבאסה....

תחנת נהריה והדודות
לפני חמש שנים גם אני הייתי מגיע פעם בשבועיים לתחנת נהריה, עובר את הצומת ולוקח מעדן או לחמניה מהדודות עד שתגיע אותה הסעה... דרך אגב, קו הרכבת היה באמת מפוצץ רק החל מאמצע 1999, אחרי שהופעל במרץ 1999 לוח הזמנים שבו רכבת כל שעה, ולא כל שעתיים. כמובן שהשינוי הפיע ליותר מהכפלה בכמות הנוסעים הכוללת, ולפעמים אפילו הכפלת כמות הנוסעים בכל רכבת (!).
הבאסה....
שבתמונות לא הראו אי סיי 3 במוצקין- מי עוד יכול לצם ולשלוח את התמונות שלו????
 

A r i e T

New member
נו, אז יש זכרונות משותפים...

תחנת נהריה והדודות
לפני חמש שנים גם אני הייתי מגיע פעם בשבועיים לתחנת נהריה, עובר את הצומת ולוקח מעדן או לחמניה מהדודות עד שתגיע אותה הסעה... דרך אגב, קו הרכבת היה באמת מפוצץ רק החל מאמצע 1999, אחרי שהופעל במרץ 1999 לוח הזמנים שבו רכבת כל שעה, ולא כל שעתיים. כמובן שהשינוי הפיע ליותר מהכפלה בכמות הנוסעים הכוללת, ולפעמים אפילו הכפלת כמות הנוסעים בכל רכבת (!).
נו, אז יש זכרונות משותפים...
אולי יצא לך לראות בהסעה כמה חיילים חובשי כיפה עם כומתה שחורה\טורקיז? - אני הייתי אחד מהם. מהדודות פשוט אי אפשר היה להתחמק בידים ריקות. כמעט תמיד נאלצתי לעלות להסעה עם קרואסון ביד אחד ושוקו קרלו בשניה. אני גם זוכר טוב תאריכים מהקו הזה: נסיעה ראשונה שלי בקו (מנהריה) היתה בתאריך 6.1.2000, הקטר היה G26 בצביעה מקורית. הנסיעה האחרונה שלי בקו (לנהריה) היתה ב23.4.2000, עליתי בבת גלים לרכבת הכי מפוצצת בנוסעים שראיתי אי פעם. האם השתנה מאז משהו בכמות הנוסעים בין חיפה ונהריה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה