ברוב התחנות בארץ המצב של הקטר
הוא כזה. יש אף תחנות, שבהן חצי רכבת נמצאת בחוץ, אם מדובר ברכבת שהיא לא DD לגבי השילוט - השילוט הוא סטנדרטי, פשוט מוקף במסגרת אדומה - שהיתה שם מאז ומעולם
ברוב התחנות בארץ המצב של הקטרתחנת קרית מוצקין - תחנה מוזרה
מבנה התחנה עצמו נמצא ממש בקצה הצפוני של שני הרציפים והקטר צריך לעצור בדיוק על סוף הרציף לצורך נוחות הנוסעים כדי שיוכלו לרדת מול מבנה התחנה...
הוא כזה. יש אף תחנות, שבהן חצי רכבת נמצאת בחוץ, אם מדובר ברכבת שהיא לא DD לגבי השילוט - השילוט הוא סטנדרטי, פשוט מוקף במסגרת אדומה - שהיתה שם מאז ומעולם