מספר שאלות

snaiberg

New member
מספר שאלות

רכשתי מחשב נייד לראשונה בחיי ויש לי מספר שאלות לגבי הסוללה: לא ידעתי שיש לבצע הטענה ראשונית וישר חיברתילחשמל כאשר הבנתי שטעיתי עשיתי טעינה כזאת האם פגעתי בסוללה? דבר נוסף איך מוומלץ לעבוד מחובר לחשמל וסוללה בפנים או מחןבר לחשמל בלי סוללה שאלה נוספת כמה שעות אמורה להחזיק סוללה
 

RoyBO

New member
אם המחשב נשאר חודש מחובר לסוללה

ולחשמל קבוע, אז זה לא בריא לסוללה. המלצה שלי תשאיר מחובר קבוע ופעם בחודש תעשה מחזור שלם של פריקה וטעינה. סוללה של 6 תאים, אמורה במערכת הפעלה XP ובשימוש מינימלי (ללא אינטרנט אלחוטי) להחזיק מעל 3 שעות.
 
../images/Emo207.gif אם הבטריה הולכת לי

בזמן שיש לי עוד אחריות, אני אקבל חדשה? או שבטריות לא ניכללות באחריות?
 

מלקי

New member
סביר להניח ש

תקבל חדשה רק אם הסתבר שהיא תקולה מהיצור, כלומר זהו מוצר שידוע (ואצלי אף רשום) שהוא נגמר וזה טבעי במוצר - זה לא דבר שנכלל באחריות. אני מניח שגם שימוש לא נכון בסוללה לא מכוסה ע"י האחריות. אם, לדוגמא היא תפסיק לעבוד תוך חודש (או משהו קיצוני אחר) אז ייתכן שייתנו לך חדשה כי תוכל להוכיח שזה לא משימוש לא נכון אלא כנראה תקלה שלא בשליטתך
 
למעלה