מספר שאלות
רכשתי מחשב נייד לראשונה בחיי ויש לי מספר שאלות לגבי הסוללה: לא ידעתי שיש לבצע הטענה ראשונית וישר חיברתילחשמל כאשר הבנתי שטעיתי עשיתי טעינה כזאת האם פגעתי בסוללה? דבר נוסף איך מוומלץ לעבוד מחובר לחשמל וסוללה בפנים או מחןבר לחשמל בלי סוללה שאלה נוספת כמה שעות אמורה להחזיק סוללה
רכשתי מחשב נייד לראשונה בחיי ויש לי מספר שאלות לגבי הסוללה: לא ידעתי שיש לבצע הטענה ראשונית וישר חיברתילחשמל כאשר הבנתי שטעיתי עשיתי טעינה כזאת האם פגעתי בסוללה? דבר נוסף איך מוומלץ לעבוד מחובר לחשמל וסוללה בפנים או מחןבר לחשמל בלי סוללה שאלה נוספת כמה שעות אמורה להחזיק סוללה