מספר כתבות על התוכנית מאתרים שונים

eliranri

New member
מספר כתבות על התוכנית מאתרים שונים

צרפתי בכתובות אינטרנט נלוות תהנו
 

דור לוי

New member
בהצלחה וכמה שאלות של אדם ספקן

קודם כל - מה שלא יהיה - שיהיה בהצלחה. ועכשיו לשאלות: 1. נכון לעכשיו הפורום עדיין לא ברשימת הפורומים - האם זו תקלה? האם זה אמור לעלות בקרוב? 2. כשזה יהיה ברשימה - האם זה יהיה הפורום הרשמי של הסדרה? 3. האם הסדרה כבר צולמה כולה או שרק חלק מהפרקים? ולשאלה החשובה מבחינתי - שרק הזמן יענה עליה... אני כ"כ רוצה לקוות שזה יהיה שונה אבל משום מה אני קצת סקפטי - אני מקווה שאתבדה. קראתי את הקישורים לכתבות על התוכנית והתגובות שניתנו להם. התמונה שקיבלתי זה ככה: א. ויכוח על המקורבים - מי מקורב למי - מי יבחר את מי - ולמען אילו אינטרסים. ב. לפי מה שאני זוכר, הקרדיט שנתנו לתוכנית על הצעת החוק בנושא הרכבת לא מגיע להם - אולי הם שיכנעו להציע חוק, אבל אחת התוכניות בולדוזר או בולדוג כבר שכנעה את מנכל הרכבת לערוך שינויים כך שהחוק בעצם לא רלבנטי. (ומצד שני אולי הקרדיט הפוך...) ג. איךשהוא הרייטינג נחמד, אבל התקשורת ככלל מתייחסת לנושאים האלו כסוג של פורנוגרפיה... הפורנוגרפיה של העוני. ד. אם הם באמת רוצים להתעסק ולקדם נושאים משמעותיים בנוגע לקשר-הון שלטון ולמדינה שלנו - יש לנו מבחר הצעות ונושאים שהם יכולים לקחת על עצמם. והלוואי שאני טועה ... ובכל מקרה שוב שיהיה בהצלחה.
 

eliranri

New member
תשובות לשאלותייך:

1. זאת לא תקלה, אני מעריך שכאשר התוכנית תעלה לאויר הפורום יופיע ברשימת הפורומים. 2. כשהפורום יהיה ברשימה הוא אכן יהיה הפורום הרשמי של הסדרה. 3. כמו בכל ריאליטי שלא מצולם ישר עד הסוף אני מעריך שגם "דרוש מנהיג" לא צולם כולו.
 

מומווו

New member
הצעת החוק של הנכים היתה מתאשרת

אכן אתה צודק ההצעה של קיצור זמן ההודעה של נכה לרכבת היתה מוסכמת ואושרה בעבר. גם הצעת החוק האמורה היתה ביוזמת הקאוליציה וקיצרה את זמן ההמתנה מ-12 ל-6 שעות. היא היתה עוברת גם בלי ה"מנהיגים".
 
למעלה