מספיק רק ש

aron12

New member
מספיק רק ש

מספיק רק שהליכוד יאבד עוד 2-3 מנדטים כתוצאה מכל פרשות השחיתות ויירד ל27 מנדטים, ושהעבודה תקח משינוי 5-6 מנדטים, ועמרם מצנע ראש ממשלה... די למפלגות מגוחכות (שינוי, עלה ירוק, הירוקים, ישראל אחרת), רק "אמת" לממשלת שמאל שפויה!! אסור להצביע שינוי !
 

rubikon

New member
חלומות בהקיץ-כך קוראים לזה חה,חה,חה

אתם קאמיקאזים-המלכתם על עצמכם איש כל כך לא חכם[בלשון המעטה] וכל כך לא מוכשר[בלשון המעטה]+חבורת שלום עכשיו+מצפן הפוסט ציוניים-וזו תגובת הציבור-תלכו לפח הזבל של ההיסטוריה-ואני בהחלט מצר על כך,וזאת בייחוד בגלל חסד נעורים.
 

rubikon

New member
Man-מה היתה מעדיף שאעשה-שקר בנפשי

אלה עובדות החיים-כמה שהן לא נעימות לך-איך אמר ברק-"מבחן התוצאה", והתוצא היא שמצנע הביא אתכם לעברי פי פחת-ואני בהחלט מצר על כך-כפי שציינתי בהודעתי, בגלל חסד נעורים למפלגתו של בן גוריון-גלילי-אלון ז´ל-ושמעון פרס יבדל לחיים ארוכים,מקימי המדינה וכח המגן שלה.
 

La Gamba

New member
מצנע?

הרי רוב הטענות נגד העבודה באים ממעשיו של פואד.
 

rubikon

New member
גמבה-טענות של מי?של אלה במפלגת

העבודה-בייחוד החלק השמאלני שבה-שלא ראו בעין יפה את השתתפות העבודה בממשלת האחודות[אני רואה בכך מעשה פטריוטי ממדרגה ראשונה]פרס+פואד העדיפו את טובת המדינה על טובת המפלגה ופרשו אחרי שעשו להם את המות-לפרוש וזאת מסיבות של אגואיזם מפלגתי צר במקום אחריות לאומית. אני מקוה שמפלגת העבודה תתעשת-אחרי הבחירות-בהן תפסידו לא בכבוד-תדיח את האלמנטים שהביאו אותה לעברי פי םחת-תבחר באיש המופלא-פרס-לשקם את החורבות-הוא כבר עשה זאת פעם ובכשרון רב ותצטרפו לממשלת האחדות הלאומית -לפחות עד אחרי הנצחון המוחלט-אשר אינו משתמע לשתי פנים-על הטרור הערבי-לאחר מכן כל אחד ילך לדרכו וילחם עליה.רק פרס מסוגל להרים אתכם מהקרשים. שמאלן[השומר הצעיר] הדוגל במשנתו של יעקב חזן-מורי ורבי.
 

La Gamba

New member
אלה הטענות שאני שומע

מה אני אגיד לך? לא ראיתי בינתיים אף אחד שתמך במפלגת העבודה כי היא ישבה בממשלת האחדות, ראיתי הודעות הקוטלות את המפלגה אחרי שישבה שנים בממשלת האחדות הזו, ואחרים הקוטלים את העבודה כי האי לא מוכנה לשבת בממשלת אחדות. כך לתוקפי העבודה לא איכפת מה היא תעשה, הם עדיין ישנאו את המפלגה.
 

EverMan

New member
האנשים דרכם היא אחת.

אותם אנשים שיצאו מהמפלגה שלנו דר"א - והקימו את שלום עכשיו - הם אותם אנשים עם אותה דרך של סוציאליזם ושלום שתמיד הייתה לעבודה. אין שום הבדל. ומה שאנשים מעדיפים להגיד זה לא : אתם צודקים. אלא אתם טועים בגלל שיש בכם שמאל סהרורי. ובכן , לא , אין בנו שמאל סהרורי , אנו לא חד"ש , וגם אין בנו את המיעוט של הסהרורים במרצ.
 
שתי מפלגות: מהשמאל הסוציאלים

הדמוקרטי ומהימין הקפיטליזם. ככה צריך להיות.
 

EverMan

New member
לא נכון.

אני חושב שצריכות להיות 4 מפלגות. סוציאליסטית ניצית. סוציאליסטית יונית. ליברלית ניצית. ליברלית יונית. ואסור שתהיה קואליציה. כל אחד מצביע בנושאים הנכונים לפי צו ליבו. ז"א - אם יש חוק סוציאלי - אז המפלגות הסוציאליות יצביעו בעדו. אם יש חוק יוני - המפלגות היוניות יצביעו בעדו. כך תקיים מקסימום דעות.
 

rubikon

New member
Man-ומה עם ציונות-איננה בהגדרות שלך

מה דעתך על-ציונית סוציאלסטית-ניצית-וכן הלאה?
 

EverMan

New member
אני מניח מראש שכל המפלגות

ציוניות וכולן רוצות את ישראל כמדינה יהודית. אני לא מוצא לנכון להכניס לכנסת כלל אנשים שלא מכירים בישראל. אם הם לא מכירים - מקומם לא פה.
 
למעלה