מסע אופניים בית ספרי-יום ו' 4.11

מסע אופניים בית ספרי-יום ו' 4.11

ביום שישי הקרוב יערך בישוב מסע אופניים של תלמידי ביה"ס תחת הכותרת "רכיבה בטוחה". המסע יצא ממגרש הספורט בשעה 10:00 בבוקר ויעבור דרך הרחובות: אהוד-מנורה - יהודה - הגבעה - המעין - היער - נחל מודיעין (חלק עליון) וחזרה לרחוב אהוד לכיוון מגרש הכדורסל. הרחובות הנ"ל יסגרו לתנועת רכבים בין השעות 10:00-11:00 לסירוגין לפי התקדמות המסע. אנא התעזרו בסבלנות ותכננו את יציאתכם מהבית בהתאם. אנו מזמינים את תושבי היישוב לעודד את הרוכבים הצעירים (כיתות א'-ו') וזו ההזדמנות להזכיר כי ההשתתפות במסע האופניים מותנה, עפ"י הוראות משרד החינוך, בחבישת קסדה ומגיני ברכיים, לצערינו, תלמידים שיגיעו ללא פריטים אלו לא יוכלו להשתתף במסע. להתראות ביום ו' (בתקווה כמובן שלא יהיה מבול)
 

leari22

New member
מזג אויר../images/Emo182.gif../images/Emo188.gif../images/Emo183.gif

התקשרתי לשירות המטרולוגי לברר בנוגע למזג האויר ביום שישי, לפי מה שהם חוזים בשישי יהייה גשום קר מאוד ורוחות חזקות מאוד. לצערנו כמובן.. אז יש לשים לב.
 

Shachamb

New member
האם הורים משתתפים ?

אוסנת פלג מאוד מתעניין האם הורים משתתפים ברכיבה או צופים בלבד? שחם
 
בהתאם לרצון וליכולת של הילד

אם הילד שלכם (ואני מתייחסת לשאלה באופן כללי, שחם) זקוק לעזרה בעליות או בכלל בנסיעה, והמדובר בעיקר בילדי א'-ב' אז כמובן מומלץ שאחד ההורים יהיה איתו. וגם אם הילד הוא רוכב מצטיין ואתם רוצים לרכב איתו בשביל החוויה, אתם כמובן מוזמנים. אני מתכוונת לרכב עם נועם רק בשביל הכיף להתראות מחר אסנת לו"ז הארוע למי שרוצה להצטרף: 7:45 - הגעה לביה"ס והשארת האופניים במגרש הספורט (יש הורים שישמרו על האופניים מכל כיתה) 8:00-9:00 - פעילות זה"ב בכיתות. 9:00-9:30 - טקס קצר במגרש הספורט בנושא זהירות בדרכים 9:30-10:15 - קישוט האופניים 10:15-11:15 - מסע אופניים 11:15-11:45 - סיום המסע וחלוקת תעודות השתתפות כל הזמנים כמובן משוערים
 

nirashalev

New member
עדכון דיווחים

היום, יום שישי אופק המתין לנו לשווא, מאחר והמסע החל בשעה 9:00 כמובן שכל הצדדים נפגעו. יש לשים לב באם מעלים אירועים/דיווחים לאתר לעדכנם.
 
למעלה