מסלולו החדש של קו 69 של קווים

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
מסלולו החדש של קו 69 של קווים
לפי רשימת התחנות של קו 69 מסתבר שהוא מגיע עד בר אילן ובשעות הערב ממשיך עד שער ביה"ח תל השומר. מקיראון יוצאים רק שני אוטובוסים בבוקר ותו לא. גם התדירות צומצמה - או הוחזרה למה שהיה בתקופת דן - לכל 30 דקות
 

אבי83808

New member
מסלולו החדש של קו 69 של קווים
לפי רשימת התחנות של קו 69 מסתבר שהוא מגיע עד בר אילן ובשעות הערב ממשיך עד שער ביה"ח תל השומר. מקיראון יוצאים רק שני אוטובוסים בבוקר ותו לא. גם התדירות צומצמה - או הוחזרה למה שהיה בתקופת דן - לכל 30 דקות
לא הבנתי
רק 2 אוטובוסים יוצאים מקיראון והשאר יוצאים מבר אילן? אני גר בפ"ת ובעיתון שלנו (מלאבס) היה רשום בסוף שבוע שבגלל שביטלו את 169 הוא גם עושה חלק ממנו והוא גם לא יוצא מבר אילן. איזה תדירות הייתה לו עד עכשיו?
 

אוהד11

New member
לא הבנתי
רק 2 אוטובוסים יוצאים מקיראון והשאר יוצאים מבר אילן? אני גר בפ"ת ובעיתון שלנו (מלאבס) היה רשום בסוף שבוע שבגלל שביטלו את 169 הוא גם עושה חלק ממנו והוא גם לא יוצא מבר אילן. איזה תדירות הייתה לו עד עכשיו?
לפי המסלול והלו"ז רק שני אוטובוסים שלו יוצאים
מקיראון עד רכבת ארלוזרוב. כל היתר מגיעים עד גבעת שמואל/אונ' בר אילן וחוזרים משם ואף אוטובוס מת"א אינו ממשיך לתוך קיראון. במסלולו הקודם מאז הוא הועבר לחקבת קווים בחודש אוגוסט התדירות היתה כל 25 דקות.
 

אבי83808

New member
לפי המסלול והלו"ז רק שני אוטובוסים שלו יוצאים
מקיראון עד רכבת ארלוזרוב. כל היתר מגיעים עד גבעת שמואל/אונ' בר אילן וחוזרים משם ואף אוטובוס מת"א אינו ממשיך לתוך קיראון. במסלולו הקודם מאז הוא הועבר לחקבת קווים בחודש אוגוסט התדירות היתה כל 25 דקות.
באמת???
אני הבנתי שכל האוטובוסים מגיעים לקיראון כי זה חלק מ-169 שבוטל.
 
מסלולו החדש של קו 69 של קווים
לפי רשימת התחנות של קו 69 מסתבר שהוא מגיע עד בר אילן ובשעות הערב ממשיך עד שער ביה"ח תל השומר. מקיראון יוצאים רק שני אוטובוסים בבוקר ותו לא. גם התדירות צומצמה - או הוחזרה למה שהיה בתקופת דן - לכל 30 דקות
עבודה בעיניים.זה מה שזה.
 
עבודה בעיניים.זה מה שזה.
 

אוהד11

New member
עבודה בעיניים.זה מה שזה.
את צודקת, יתר על כן, במשך עשרות שנים לא הפריע
לאף אחד שפעל קו (59) מתחנה מרכזית ת"א דרך בני ברק לגבעת שמואל ובמקביל לו פעל קו 69 לקרית אונו/קיראון. שני הקווים הללו עברו גלגולים, לרבות הפסקות זמניות עקב מלחמות, אבל אף אחד לא טרח לבטל את הקשר בין גבעת שמואל לבין תחנה מרכזית. משום מה, עקב העברת הקו לקווים לפני ארבעה חודשים, החברה קיבלה סוכריה וקיצצה בקו "לטובתם" של תושבי גבעת שמואל וקיראון
 

אבי83808

New member
את צודקת, יתר על כן, במשך עשרות שנים לא הפריע
לאף אחד שפעל קו (59) מתחנה מרכזית ת"א דרך בני ברק לגבעת שמואל ובמקביל לו פעל קו 69 לקרית אונו/קיראון. שני הקווים הללו עברו גלגולים, לרבות הפסקות זמניות עקב מלחמות, אבל אף אחד לא טרח לבטל את הקשר בין גבעת שמואל לבין תחנה מרכזית. משום מה, עקב העברת הקו לקווים לפני ארבעה חודשים, החברה קיבלה סוכריה וקיצצה בקו "לטובתם" של תושבי גבעת שמואל וקיראון
למה היו 2 קווים מקבילים?
זה לא טוב כי בסוף אף אחד לא ירוויח? היה בכלל קו 59? עד מתי?
 
למה היו 2 קווים מקבילים?
זה לא טוב כי בסוף אף אחד לא ירוויח? היה בכלל קו 59? עד מתי?
69 בימיו האחרונים של דן היה שילוב
בין קו 69 הישן - נסע במסלול 68 על ציר בגין, ז'בוטינסקי וכביש 4, ומשם במסלול הרגיל עד לרימון. לבין קו 59 שנסע כמו 69 המוכר לך דרך בני ברק עד לגבעת שמואל. הקו המשולב החל לפעול באמצע שנות התשעים, עם ביטולו של 59. (קו 59 מאור יהודה הפועל כיום החל לפעול רק ב-1997 לערך).
 

jan777

New member
למה היו 2 קווים מקבילים?
זה לא טוב כי בסוף אף אחד לא ירוויח? היה בכלל קו 59? עד מתי?
גם בבת ים
קו 40 ו-42 מאוד דומים. מתחילים ומסיימים באותו מקום ורק כרבע מהמסלול הוא שונה ובכל זאת הם תמיד מפוצצים וזה לא שהתדירות שלהם גרועה. משהו כמו כל 10 דקות עד 20 דקות.
 

hai001

New member
מסלולו החדש של קו 69 של קווים
לפי רשימת התחנות של קו 69 מסתבר שהוא מגיע עד בר אילן ובשעות הערב ממשיך עד שער ביה"ח תל השומר. מקיראון יוצאים רק שני אוטובוסים בבוקר ותו לא. גם התדירות צומצמה - או הוחזרה למה שהיה בתקופת דן - לכל 30 דקות
לדעתי זה יתרון שהוא לא יעשה את הסיבוב
בתל אביב, כי גם ככה יש הרבה קווים שמגיעים בעלי תדירות גבוהה כמובן, אבל זה חסרון שהוא לא מגיע לעזריאלי.
 

mister K

New member
מסלולו החדש של קו 69 של קווים
לפי רשימת התחנות של קו 69 מסתבר שהוא מגיע עד בר אילן ובשעות הערב ממשיך עד שער ביה"ח תל השומר. מקיראון יוצאים רק שני אוטובוסים בבוקר ותו לא. גם התדירות צומצמה - או הוחזרה למה שהיה בתקופת דן - לכל 30 דקות
בקווים ממשיכים לעשות צחוק מהנוסעים בקו הזה
בסופו של דבר הדבר היחיד שיצא מכל השינוי זה עוד קו שמגיע מגבעת שמואל לרכבת מרכז בלבד (שירות שכבר קיים בתור קו 45). התדירות נשארה אותה תדירות, האוטובוסים הפכו למיניבוסים והכי גרוע - כעת הקו לא מגיע לתמח"ת וגם לא לעזריאלי, אולי שתי התחנות שהיו הכי עמוסות בקו!!! אבל חס מלדבר בכלל על החזרת הקו לתמח"ת, שכן לקווים יותר נוח ויותר זול להוציא אותו ממסוף החברות החדשות ברכבת מרכז, ופשוט ולזרוק ז** על הנוסעים. אם בקווים היו קצת יותר חכמים הם היו לפחות מעבירים את הקו דרך עזריאלי, שכן ניתן לבצע פניית פרסה בקלות במחלף קפלן ואחר כך לעצור בתחנה, שאולי הייתה התחנה הכי עמוסה בקו. אבל כמו שכבר נאמר כאן, "אין שכל אין דאגות". והרי צריך גם להצדיק כביכול את המעבר למיניבוסים שכן אם הקו יעצור בעזריאלי יהיו יותר מדי נוסעים, עדיף שייזרקו לקו 68 שגם ככה מפוצץ ויילכו ברגל מכביש גהה לתוך גבעת שמואל. אבל העיקר החיסכון. והדבר הכי מוזר בכל העניין הוא שכל השינויים האלה נעשים באישור מלא של משרד התחבורה שכלל לא איכפת לו מהעובדה שהשירות מהתמח"ת ומעזריאלי לגבעת שמואל בוטל לחלוטין. ועוד מילה רעה על האתר של קווים: מישהו מבין מהיכן קו 69 יוצא? מהמרכז המסחרי ברמת אילן או מהכניסה לקרית אונו? הוא עובר בקרן היסוד או בז'בוטינסקי??? הרי גם ככה כל נהג בקו הזה נוסע איך שהוא רוצה, אז לא נורא אם מבלבלים קצת את הנוסעים. לסיכום, מכל הבזיונות שמעוללת לנו חברת קווים, לדעתי בזיון קו 69 כבר לוקח בהליכה את המקום הראשון. אני כבר לא נוסע בקו הזה אפילו שהוא עוצר לי מתחת לבית ופה נראה לי שקווים ומשרד התחבורה השיגו את המטרה שלהם.
 

down under

New member
בקווים ממשיכים לעשות צחוק מהנוסעים בקו הזה
בסופו של דבר הדבר היחיד שיצא מכל השינוי זה עוד קו שמגיע מגבעת שמואל לרכבת מרכז בלבד (שירות שכבר קיים בתור קו 45). התדירות נשארה אותה תדירות, האוטובוסים הפכו למיניבוסים והכי גרוע - כעת הקו לא מגיע לתמח"ת וגם לא לעזריאלי, אולי שתי התחנות שהיו הכי עמוסות בקו!!! אבל חס מלדבר בכלל על החזרת הקו לתמח"ת, שכן לקווים יותר נוח ויותר זול להוציא אותו ממסוף החברות החדשות ברכבת מרכז, ופשוט ולזרוק ז** על הנוסעים. אם בקווים היו קצת יותר חכמים הם היו לפחות מעבירים את הקו דרך עזריאלי, שכן ניתן לבצע פניית פרסה בקלות במחלף קפלן ואחר כך לעצור בתחנה, שאולי הייתה התחנה הכי עמוסה בקו. אבל כמו שכבר נאמר כאן, "אין שכל אין דאגות". והרי צריך גם להצדיק כביכול את המעבר למיניבוסים שכן אם הקו יעצור בעזריאלי יהיו יותר מדי נוסעים, עדיף שייזרקו לקו 68 שגם ככה מפוצץ ויילכו ברגל מכביש גהה לתוך גבעת שמואל. אבל העיקר החיסכון. והדבר הכי מוזר בכל העניין הוא שכל השינויים האלה נעשים באישור מלא של משרד התחבורה שכלל לא איכפת לו מהעובדה שהשירות מהתמח"ת ומעזריאלי לגבעת שמואל בוטל לחלוטין. ועוד מילה רעה על האתר של קווים: מישהו מבין מהיכן קו 69 יוצא? מהמרכז המסחרי ברמת אילן או מהכניסה לקרית אונו? הוא עובר בקרן היסוד או בז'בוטינסקי??? הרי גם ככה כל נהג בקו הזה נוסע איך שהוא רוצה, אז לא נורא אם מבלבלים קצת את הנוסעים. לסיכום, מכל הבזיונות שמעוללת לנו חברת קווים, לדעתי בזיון קו 69 כבר לוקח בהליכה את המקום הראשון. אני כבר לא נוסע בקו הזה אפילו שהוא עוצר לי מתחת לבית ופה נראה לי שקווים ומשרד התחבורה השיגו את המטרה שלהם.
אפילו לא בצחוק לא לזרוק את מספר הקו 45
כאופציה מגבעת שמואל לרכבת. לוקח לו מעל 30 דקות רק מאזור קוקה קולה. לקווים 64,70 ממחלף גבעת שמואל ועד לרכבת לוקח לא יותר מ-20 דקות אם אין פקקים. הפרש הזמן בין 45 לשאר הקווים לרכבת הוא לפחות עוד 15 דקות, לפחות.
 

mister K

New member
אפילו לא בצחוק לא לזרוק את מספר הקו 45
כאופציה מגבעת שמואל לרכבת. לוקח לו מעל 30 דקות רק מאזור קוקה קולה. לקווים 64,70 ממחלף גבעת שמואל ועד לרכבת לוקח לא יותר מ-20 דקות אם אין פקקים. הפרש הזמן בין 45 לשאר הקווים לרכבת הוא לפחות עוד 15 דקות, לפחות.
אני מכיר את קו 45 ובהחלט לא ממליץ עליו
קו איום ונורא. אבל האמת היא, שמרמת אילן גם קו 69 לא מהיר ממנו בהרבה בגלל הסיבוב הארוך בגבעת שמואל (ובשעות הבוקר הוא אפילו איטי ממנו בגלל הפקקים בגהה ובז'בוטינסקי). בכל מקרה, אני לא מתקרב גם ל-45 האיום להחריד וגם ל-69 הבזיוני. אני נוסע לרכבת רק עם 70 או 64 מהאוניברסיטה (ובלילה 68 כשאין ברירה). אגב, בימי שישי קווים 70 ו-64 עושים את הדרך מבר אילן לרכבת גם בפחות מ-20 דקות (הייתה אפילו פעם אחת שהגעתי לרכבת תוך רבע שעה בלבד).
 

down under

New member
אני מכיר את קו 45 ובהחלט לא ממליץ עליו
קו איום ונורא. אבל האמת היא, שמרמת אילן גם קו 69 לא מהיר ממנו בהרבה בגלל הסיבוב הארוך בגבעת שמואל (ובשעות הבוקר הוא אפילו איטי ממנו בגלל הפקקים בגהה ובז'בוטינסקי). בכל מקרה, אני לא מתקרב גם ל-45 האיום להחריד וגם ל-69 הבזיוני. אני נוסע לרכבת רק עם 70 או 64 מהאוניברסיטה (ובלילה 68 כשאין ברירה). אגב, בימי שישי קווים 70 ו-64 עושים את הדרך מבר אילן לרכבת גם בפחות מ-20 דקות (הייתה אפילו פעם אחת שהגעתי לרכבת תוך רבע שעה בלבד).
למה קו זוועתי?
הקו הזה, קו מ"ה (ארבעים וחמש) הוא קו מעולה למי שצריך לגבעתיים מרמת אביב וההיפך. למי שצריך מגבעת שמואל לרח' כצנלסון של גבעתיים או מי שצריך מעליית הנוער לבני ברק או מאונ' ת"א לגבול ר"ג/ב"ב. לכל המקרים הללו הוא אפילו מעולה. הוא דרעק, הוא סופר דרעק, הוא ממש פויה, למי שצריך את שני קצות המסלול שלו (חיבור למשל בין שתי האונ' המרכזיות, תרתי משמע, של מרכז המדינה). עדיף כבר כל קו מרמת אביב לאזור ארלוזורוב ומשם לקחת 64,68,70.
 

hai001

New member
למה קו זוועתי?
הקו הזה, קו מ"ה (ארבעים וחמש) הוא קו מעולה למי שצריך לגבעתיים מרמת אביב וההיפך. למי שצריך מגבעת שמואל לרח' כצנלסון של גבעתיים או מי שצריך מעליית הנוער לבני ברק או מאונ' ת"א לגבול ר"ג/ב"ב. לכל המקרים הללו הוא אפילו מעולה. הוא דרעק, הוא סופר דרעק, הוא ממש פויה, למי שצריך את שני קצות המסלול שלו (חיבור למשל בין שתי האונ' המרכזיות, תרתי משמע, של מרכז המדינה). עדיף כבר כל קו מרמת אביב לאזור ארלוזורוב ומשם לקחת 64,68,70.
אני כמעט לא משתמש שאני נוסע לתל השומר
כולה נוסע איתו שתי תחנות עד רכבת מרכז ומשם מחליף לקו 70 או קו 64 או קו 55 ומגיע תוך 30 לתל השומר. נסיעה יכולה לקחת כמעט 60 דקות שאין פקקים אבל בשעות העומס זה מחריד גם קו עמוס ונסיעה יכולה לקחת 75 - 90 דקות מתחנת רכבת אוניברסיטה ועד תל השומר.
 

hai001

New member
בקווים ממשיכים לעשות צחוק מהנוסעים בקו הזה
בסופו של דבר הדבר היחיד שיצא מכל השינוי זה עוד קו שמגיע מגבעת שמואל לרכבת מרכז בלבד (שירות שכבר קיים בתור קו 45). התדירות נשארה אותה תדירות, האוטובוסים הפכו למיניבוסים והכי גרוע - כעת הקו לא מגיע לתמח"ת וגם לא לעזריאלי, אולי שתי התחנות שהיו הכי עמוסות בקו!!! אבל חס מלדבר בכלל על החזרת הקו לתמח"ת, שכן לקווים יותר נוח ויותר זול להוציא אותו ממסוף החברות החדשות ברכבת מרכז, ופשוט ולזרוק ז** על הנוסעים. אם בקווים היו קצת יותר חכמים הם היו לפחות מעבירים את הקו דרך עזריאלי, שכן ניתן לבצע פניית פרסה בקלות במחלף קפלן ואחר כך לעצור בתחנה, שאולי הייתה התחנה הכי עמוסה בקו. אבל כמו שכבר נאמר כאן, "אין שכל אין דאגות". והרי צריך גם להצדיק כביכול את המעבר למיניבוסים שכן אם הקו יעצור בעזריאלי יהיו יותר מדי נוסעים, עדיף שייזרקו לקו 68 שגם ככה מפוצץ ויילכו ברגל מכביש גהה לתוך גבעת שמואל. אבל העיקר החיסכון. והדבר הכי מוזר בכל העניין הוא שכל השינויים האלה נעשים באישור מלא של משרד התחבורה שכלל לא איכפת לו מהעובדה שהשירות מהתמח"ת ומעזריאלי לגבעת שמואל בוטל לחלוטין. ועוד מילה רעה על האתר של קווים: מישהו מבין מהיכן קו 69 יוצא? מהמרכז המסחרי ברמת אילן או מהכניסה לקרית אונו? הוא עובר בקרן היסוד או בז'בוטינסקי??? הרי גם ככה כל נהג בקו הזה נוסע איך שהוא רוצה, אז לא נורא אם מבלבלים קצת את הנוסעים. לסיכום, מכל הבזיונות שמעוללת לנו חברת קווים, לדעתי בזיון קו 69 כבר לוקח בהליכה את המקום הראשון. אני כבר לא נוסע בקו הזה אפילו שהוא עוצר לי מתחת לבית ופה נראה לי שקווים ומשרד התחבורה השיגו את המטרה שלהם.
היום ראיתי בקו 69 מיניבוסים בז'בוטינסקי
בשעות הבוקר בדרכם לרכבת מרכז עם כמות נוסעים יחסית נמוכה בהפרש של 5 דקות פשוט בושה לראות את זה, בימים טובים שהוא היה אצל דן האוטובוסים בקו היו יחסית מלאים בנוסעים מכיוון קרית אונו לתחנה מרכזית חדשה.
 

amit1270

New member
היום ראיתי בקו 69 מיניבוסים בז'בוטינסקי
בשעות הבוקר בדרכם לרכבת מרכז עם כמות נוסעים יחסית נמוכה בהפרש של 5 דקות פשוט בושה לראות את זה, בימים טובים שהוא היה אצל דן האוטובוסים בקו היו יחסית מלאים בנוסעים מכיוון קרית אונו לתחנה מרכזית חדשה.
למה הכוונה "בהפרש של 5 דקות"?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה