מסך LED?

עידו123456

New member
מסך LED?

טוב, התקבעתי על ה Dell Studio 1535 ואני שוקל ברצינות להזמין אותו מארה"ב. יוצא שאם אני מזמין אותו עם מסך LED זה יוצא בערך אותו מחיר (אחרי משלוח ומע"מ) כמו המחיר של notebookclub וזה אחרי עוד כמה תוספות על גבי המפרט שיש בארץ. יתרונות חסרונות של מסך LED? יש דגם של מחשב נייד שנמכר היום בארץ עם מסך LED שיהיה אפשר להתרשם בעין?
 

RoyBO

New member
מסך לד יותר דק

ממש רואים הבדל בעיניים. וגם אפשר לבדוק את היצרן וסוג המסך דרך לוח ההתקנים.
 

עידו123456

New member
יש למסך LED יתרון טכנולוגי ברור?

כלומר, אם נוציא את העלות מהמשוואה, האם ברור שכדאי לי ללכת על מסך LED, או שיש שיקולים נגד? (בנתיים הבנתי שהמשקל קטן יותר, המסך דק יותר ומחזיק יותר זמן מעמד, שזה הכל שיקולים בעד) שיקולים נגד שיכולים להיות, טכנולוגיה לא מוכחת, הבדל נראה לעין בתמונה (כמו לדוגמא ההבדל בין מסך מבריק למט) עוד שאלה, איך אתה מרוצה מהמסך של ה ?1330 (או נשאל את זה אחרת, אם תהיה לך שוב בחירה בין מסך LCD רגיל למסך LED, האם שוב תקנה מסך LED?) תודה.
 

gili667

Member
צריכת חשמל נמוכה יותר , מסך ברור ולא מעיף ע

לד הנך אמור לראות ברור בכל מצב תאורה אין לי מושג איזה מסך יש לי (לא מצאתי הגדרה ברורה בקונטרול פאנל) - אין בעית השתקפויות אך עדין לא ניסיתי אותו מחוץ לבנין מסכים מבריקים אינני אוהב הם מעיפים מהר את העינים אני מרוצה מאד מה1330 , תצוגה ברורה , לא מעיף עינים אני מניח שאיננו לד (אין לי למה להשוות לגבי העובי)
 

RoyBO

New member
כן

הוא פשוט יותר טוב. זה הופך להיות הסטנדרט בשוק.
 

יאיר B

New member
שלושה יתרונות גדולים:

1. צריכת חשמל נמוכה יותר, 2. זמן חיים ארוך יותר (לנורות הלד, המסך הוא אותו דבר), 3. בהירות גבוהה יותר ופחות מאמץ לעיניים (הלד לא מהבהב כמו הנאון הרגיל שיש במסכים האחרים). אגב, הוא גם טיפה יותר קל. מצד שני הוא כרגע יקר יותר (אם כי אני מאמין שהוא יהפוך לסטנדרט עוד שנה +). יש לי Asus EeePC שיש לו תאורת לד. רואים בסדר גמור.
 

עידו123456

New member
תודה לכולם

עכשיו נשאר רק לוודא את נושא האחריות על DELL עם חברת יעל, ולשכנע את DELL ארה"ב להוסיף אחריות NBD למחשב Studio...
 

gili667

Member
יתכן , אם כי פחות סביר לטעמי

המסכים הישנים של פעם היו פעם 14 אינטש...... במחשב הראשון שלי הרזולוציה היתה מאד נמוכה , כמדומני 480 על 640 זכרון המחשב כ ו ל ו הרגיל היה 16 מגה והתקנתי 32 שהיה אז מאד יקר :) התמונה היתה טובה מאד לאסוס יש דגמים שונים , אולי זהו דגם אחר משלך
 

sb21

New member
והוא גם "ירוק" יותר- נורת המסך לא מכילה כספית

.
 
למעלה