שלושת הפסקאות הראשונות הן על מערכות פרבריות.
רכבות הטרמינל, רכבות הקטעים המשותפים, והקטעים התת קרקעיים של הגרייט נורת'רן והטמזלינק כולם נחשבים לחלק ממערכת הרכבות הלאומית ואינם חלק מהתחתית.
 
מערכת התת שטח שייכת לתחתית אבל מאפייני השיתוף שלה - 2 עד 3 קווים שונים לקטע מסילה ותדירות של 10 רכבות בשעה לקו בכיוון דומות יותר למערכת פרברית מאשר למערכת מטרו ואפשר לחשוב עליה כעל שני פרוזדורים חוצים נוסח שיטת השטאדטבאהן הגרמנית שבה פרוזדור יחיד חוצה את העיר פלוס חיבור כלשהו בין הפרוזדורים.
 
רק קווי התחתית העמוקה (ענפים או לא) אינם בקטגוריה של רכבת פרברית אך הרלוונטיות שלהם היא לעניין התדירות כי השאלה היתה על תדירויות ורציתי לתאר את העניין מהפחות תדיר לתדיר ביותר.
עדיף בהרבה על 2 רכבות בשעה. למעשה גם על ארבע רכבות בשעה.