מסילות הרכבת

מצב
הנושא נעול.

Shark Alarm

New member
מסילות הרכבת ../images/Emo26.gif

מסילות הרכבת

היום נסעתי להנאתי (או שלא, לצרכי הצבא..
) על קו הרכבת הוד השרון כפר סבא-ת"א-ראשון לציון.. וראיתי בדרך (או יותר נכון בתחנת "בני ברק") מלא מלא מלא מלא מלא מסילות, אבל בערימות (
) בנוסף גם ראיתי סמינורים/סמפורים. למה כולם נמצאים שם
באם זה בגלל הכפלת הקו המדובר
 

vitamin P

New member
הם שם מאז שהקו נפתח אפילו לפני

מסילות הרכבת

היום נסעתי להנאתי (או שלא, לצרכי הצבא..
) על קו הרכבת הוד השרון כפר סבא-ת"א-ראשון לציון.. וראיתי בדרך (או יותר נכון בתחנת "בני ברק") מלא מלא מלא מלא מלא מסילות, אבל בערימות (
) בנוסף גם ראיתי סמינורים/סמפורים. למה כולם נמצאים שם
באם זה בגלל הכפלת הקו המדובר
הם שם מאז שהקו נפתח אפילו לפני
ככה לפחות אני זוכר כנראה מקום אכסון טוב לכל אלה....
 

Shark Alarm

New member
ועוד שאלה לגבי הקו ../images/Emo26.gif

מסילות הרכבת

היום נסעתי להנאתי (או שלא, לצרכי הצבא..
) על קו הרכבת הוד השרון כפר סבא-ת"א-ראשון לציון.. וראיתי בדרך (או יותר נכון בתחנת "בני ברק") מלא מלא מלא מלא מלא מסילות, אבל בערימות (
) בנוסף גם ראיתי סמינורים/סמפורים. למה כולם נמצאים שם
באם זה בגלל הכפלת הקו המדובר
ועוד שאלה לגבי הקו

ראיתי את המשולש המדובר, האם פעם נסעו רכבות (ללא צורך בהחלפה באוניברסיטה) מהוד השרון כפר סבא לכיוון חיפה
הםא יש כוונה לעשות כך בעתיד
 

אורי404

New member
רכבות משא נוסעות גם נוסעות.

ועוד שאלה לגבי הקו

ראיתי את המשולש המדובר, האם פעם נסעו רכבות (ללא צורך בהחלפה באוניברסיטה) מהוד השרון כפר סבא לכיוון חיפה
הםא יש כוונה לעשות כך בעתיד
רכבות משא נוסעות גם נוסעות.
הן עושות זאת יום-יום. לגבי רכבות נוסעים - כאשר יש משחקים באצטדיון ליד תחנת בני ברק, אז יש רכבות נוסעים של נסיעות מיוחדות שנוסעות בצלע המזרחית (מחיפה לכיוון ראש העי, ולהיפך). בעבר הרחוק היו רכבות נוסעים, שנסעו בצלע הזו. הן היו של קו חיפה-ירושלים.
 

mucool2

New member
תודה אורי, ענית יותר טוב ממני!

רכבות משא נוסעות גם נוסעות.
הן עושות זאת יום-יום. לגבי רכבות נוסעים - כאשר יש משחקים באצטדיון ליד תחנת בני ברק, אז יש רכבות נוסעים של נסיעות מיוחדות שנוסעות בצלע המזרחית (מחיפה לכיוון ראש העי, ולהיפך). בעבר הרחוק היו רכבות נוסעים, שנסעו בצלע הזו. הן היו של קו חיפה-ירושלים.
תודה אורי, ענית יותר טוב ממני!
 

mucool2

New member
לא רכבות נוסעים

ועוד שאלה לגבי הקו

ראיתי את המשולש המדובר, האם פעם נסעו רכבות (ללא צורך בהחלפה באוניברסיטה) מהוד השרון כפר סבא לכיוון חיפה
הםא יש כוונה לעשות כך בעתיד
לא רכבות נוסעים
רכבות משא משתמשות בצלע הצפון-מזרחית של המשולש כדי לעקוף את האיילון לכוון לוד. יכול להיות שבעבר נסעו רכבות מתחנת בני ברק (ת"א צפון) לחיפה דרך קו החוף (ואז התחברו שם), אבל אני לא בטוח שכך היה, ושהחיבור היה קיים בכלל. על העתיד אני לא יכול לענות. אבל לא נראה לי שיעשו את זה בשנים הקרובות, כי אין צורך בכך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה