Shark Alarm
New member
מסילות הרכבת ../images/Emo26.gif
מסילות הרכבת
היום נסעתי להנאתי (או שלא, לצרכי הצבא..
) על קו הרכבת הוד השרון כפר סבא-ת"א-ראשון לציון.. וראיתי בדרך (או יותר נכון בתחנת "בני ברק") מלא מלא מלא מלא מלא מסילות, אבל בערימות (
) בנוסף גם ראיתי סמינורים/סמפורים. למה כולם נמצאים שם
באם זה בגלל הכפלת הקו המדובר
מסילות הרכבת
היום נסעתי להנאתי (או שלא, לצרכי הצבא..