מסיבת פורים

מסיבת פורים

כן,‏ מה דעתכם על מסיבת פורים ? נקבע מקום נשתה לחיים נאכל אוזני המן ו...‏ ‏.‏ ! אז יאלה מי תושפש את העניין לידיים ומתחיל להזיז עניינים.‏ כמובן שלצערנו הרב ידידנו נח לא יהיה אבל נשמור לו אוזן המן למזכרת. מה אומרים ?‏
 

Nחמן

New member
מי אמר שלא?

נעמי שמר אמרה, ש"הכל פתוח"...
עד פורים יכולים להשתנות עוד המון דברים ואף אני עוד עלול להפתיע...
בכל אופן שימרו לי לפחות אוזן המן אחד
והתחילו להרעיש ברעשנים עד שידידנו סהר יצוץ מאי שם ויביא לנו כמה עוגות
טעימות מתוצרת המגדניה שלו. סהר! איפה אתה?
 
רעיון מצויין.../tapuzforum/images/Emo45.gif

אפשר בהחלט לארגן מסיבה שתהיה גם מפגש של חברי פורום הו"ד, מציע שהארגון בראשות הרב רון ודרור יוביל את האירוע (כפי שכבר עשה זאת בעבר במפגש הפורום בפארק גני יהושע) אלא שהפעם זה יהיה במקום סגור עם אפשרות להבאת סטנדאפיסט (אולי אורי אורבך - דתי) אפשר לגייס גם את השחקן ההומו (?) מסרוגים... יכול להיות אירוע יפה ומעניין. נעשה משתה מרדכי עם שירה וריקודים. אני בעד!!!
 
למעלה