אדום סל צהiב רגל
New member
מסיבת עיתונאים
היום ב18:00 במלחה לא רוצים להגיד מה אבל זה נשמע מענין נחכה בסבלנות... אולי ספונסר... ואולי אולי סולומון.. ד`א מה המצב כולם?
היום ב18:00 במלחה לא רוצים להגיד מה אבל זה נשמע מענין נחכה בסבלנות... אולי ספונסר... ואולי אולי סולומון.. ד`א מה המצב כולם?