מסיבת נשים+אפטרפרטי 4.10.01

at_li

New member
מסיבת נשים+אפטרפרטי 4.10.01

מסיבת נשים ב4.10.01 בסוכות אלכוהול חופשי קרטיבים מוזיקה מגוונת ***********ללא הגבלת גילאים********** =====AFTERPARTY====== נרגילות שש-בש מוזיקה סתלבט בקומפורט 13 ת"א *הנחה עם הזמנה **הנחה נוספת ברכישה מוקדמת לפרטים נוספים: 058675151 גלית 054320053 יעל
 

MARMELAD

New member
שאלה למבינות:

למה למסיבות הומואים בנות יכולות להיכנס ולמסיבות לסביות בנים לא יכולים להיכנס?
 

טל קר

New member
השערה: אולי זה קשור לאחוז

הגברים שהותקפו על ידי נשים לעומת אחוז הנשים שהותקפו על ידי גברים? כלומר שכניסת נשים למסיבות הומואים יכולה לאפשר בטחון אישי סביר לשני המינים ושכניסת גברים למסיבות לסביות לא בהכרח יכולה.
 

אופק L

New member
גברים סטרייטים או הומוסקסואלים?

זה הרי לא סוד שלהומוסקסואלים יש כמות גדולה של ידידות וחברות, אז לא ברור לי הנושא של "נשים שהותקפו על ידי גברים". זכותן של הלסביות לקיים מסיבות ללא גברים - אני חושב שזה לגיטימי לחלוטין. והעובדה שנשים יכולות להיכנס למסיבות גברים - רק מחמאה עבורנו הגברים. מסיבות של לסביות מושכות המון גברים סטרייטיים שזה הקינק שלהם (זה לא סוד שזוג נשים זו פנטזיה של הרבה גברים סטרייטיים ונושא מרכזי במספר לא מבוטל של סרטים כחולים), לעומת מסיבות הומוסקסואלים שנשים פשוט לא מגיעות לשם כי לסביות הרי לא נמשכות לגברים ואילו נשים סטרייטיות לא מחפשות שם כלום כי בלאו הכי אף אחד לא יסתכל עליהן. יכול להיות שזה גם קשור לנושאי שיחה ולמהות קשר בין זוג גברים לעומת קשר בין זוג נשים. אני לא בקיא בסטטיסטיקת הסטוצ´ים בין זוגות לסביות אבל אני מניח שהיא באחוז נמוך יותר מהסטטיסטיקה בקרב הזוגות ההומוסקסואלים.
 

טל קר

New member
גברים סטרייטים כמובן. הם הרוב

המוחלט בין התוקפים גם של נשים וגם של גברים. לדעתי מסיבות הלסביות סגורות בגלל הגברים הסטרייטים שזה הקינק שלהם שיכולים לאיים על בטחונן של המשתתפות. ובקשר למסיבות גייז - זה לא נכון שלא מגיעות סטרייטיות וסטרייטים. אלו נחשבות מסיבות טובות במיוחד עם אנשים יפים ומוזיקה טובה. לא הבנתי מה הקטע של נשים סטרייטיות שלא הולכות למסיבות כי אף אחד שם לא יסתכל עליהן. לא כולן הולכות למסיבות כדי למצוא חתן, גם אנשים יפים ומוזיקה טובה זה טוב, ושלישית מה רק סינגלס הולכות למסיבות? ואם הן לא סינגלס מה אכפת להן אם הגברים במסיבה כן או לא מסתכלים עליהן? להפך זו הזדמנות ללכת למקום עם אנשים יפים ומוזיקה טובה בלי שיזילו עליך ריר/יצבטו אותך בתחת/יעירו לך הערות סקסיסטיות/ישלחו לך יד אל החזה ב"כאילו מקרה"/יטרידו אותך מינית בדרך אחרת (אם את אישה כמובן. גברים עדין יכולים לעבור את כל זה במסיבות גברים).
 

*GormE*

New member
אתה נתת נקודה מאוד-מאוד חשובה

והיא- "כי בלאו הכי אף אחד לא יסתכל עליהן" -המדובר על הנשים הסטריטיות. אני לא יודעת מי מכם קרא את גליון "מוזה" האחרון, אבל היתה כתבה מרתקת על האישה בעין האמנות, והעיקרון שלה, היא שתמיד נשים יהיו נצפות, אפילו הן צופות על עצמן בעוד שגברים מביטים ובוחנים אותן. כך שבאמנות מאוד מקובל לראות אישה עירומה, למרות שבעצם היא לא ערומה- היא לובשת מסיכה מתוך ידיעה שצופים עליה. עכשיו, כמובן שניתן להשליך עובדה זו על ההעדפה המינית- אישה תבחן את עצמה יותר ברגע שהיא חושבת שעוד מישהו בוחן אותה- רצוי גבר כלשהו שמעוניין בה. במסיבות לנשים בלבד (זוהי השערה, תקטלו אותי אם טעות בידי) האוירה נינוחה יותר מבחינה הזו- מי שמביטה בי, כבר יודעת כיצד האנטומיה הנשית נראית וכי אני לא חורגת מגדר הסביר. כאשר זכר מגיע- הוא כמו דמות צופה שלא מבין עניין. לכן הוא זר. במסיבת גייז אני הייתי מרגישה הרבה יותר נוח- כי אני יודעת שאין אף אחד שצופה בי, ואני יכולה להיות עצמי בלי לדאוג לכך שבוחנים אותי, ואילו הגברים- להם אין את ההסטוריה ארוכת השנים של הביקורת העצמית. לכן ייתכן שזו הסיבה.
 

MARMELAD

New member
טוב, אז דיסקסתי לי את הנושא

בחבורה שלי ואלו המסקנות: א. לסביות יותר מופנמות בהומואים כמגזר לכן למשל הרבה יותר קשה לזהות לסבית מהומו ברחוב או יותר נכון רואים הרבה יותר הומואים מלסביות ברחוב. ב. עניין הקינק - סטרייטים חושבים שלסביות זה מחרמן, אם הם ייכנסו למסיבה כזאת הם רק יפריעו סטרייטיות ובנות בכלל חושבות שהומואים זה מגניב ואם הם ייכנסו למסיבה כזאת יהיה יותר כיף לכולם. ג. הומואים מעריצים נשים- ליפסטיק, פלטפורמות ווויטני יוסטון... לכן אישה רק יכולה להוסיף לאווירה. כמובן שלא יותר מדי. ד. לכל הומו טוב יש חברה צמודה. חלק מבלים איתם גם במסיבות מכמה סיבות: -----הם רוצים להגיד להורים שהם יצאו עם רינה -----הם מרגישים קצת פחות הומואים אם הם יוצאים עם בחורה.. אז מה אם חצי שעה אח"כ הם בחדר חושך עם שלושה שרירניים -----הם לא מסתובבים כל כך עם הומואים אחרים, אבל אי אפשר ללכת למסיבה לבד -----הם סתם רוצים לצ´פר את המזדנבת
אז אלו דעות החבורה ואני מקווה שלא שכחתי כלום
MARMELAD
 

DJNYC

New member
יש לי שאלה אליך מרמלד...

ההודעות שלך נכתבות בצורה מאוד משעשעת ועם זאת אני רוצה לשאול אותך שאלה. האם הדברים שאתה כותב אלו דברים שאתה עומד מאחוריהם ומאמין בהם, או שאלו דברים שאתה זורק לחלל החדר בשביל להנעים לנו את הקריאה. שניהם כמובן לגיטימים, אבל הייתי רוצה לדעת איך צריך להתייחס אליהם.. תודה.
 

MARMELAD

New member
תשובה ברצינות

אני לא זורק שום דבר לאוויר סתם ככה כדי לגרות או להכעיס אני אומר דברים שיש מאחוריהם הגיון מסוים מאחר וחלקם דברים שלא נעים לאמר אני פותר את עצמי מחוסר הנוחות בחיוך וקריצה למשל בסיפור שלי על המשפחה שלי יכולתי להציג את המשפחה המורחבת של אמא´לה כמו שהצגתי ויכולתי גם להציג אותם במשפט אחד "משפחה מסוכסכת, קיצונית, מרקע מסורתי ועני" תגיד לי- מה עדיף בעיניך?
 
למעלה