מסיבת חוגים
קיבלתי מייל מאגודת הסטודנטים, שלכבוד הסילסבטר (אני מניחה) יש מסיבת חוגים (תקשורת, סטטיסטיקה, סוציולוגיה, ועוד) במועדון הלופט. האם מי שלא לומד באחד מהחוגים שהתפרסמו לא יכול להשתתף במסיבה? מה המשמעות של "מסיבת חוגים"? למה המסיבה מיועדת לחלק מהסטודנטים ולא לכולם? תודה
קיבלתי מייל מאגודת הסטודנטים, שלכבוד הסילסבטר (אני מניחה) יש מסיבת חוגים (תקשורת, סטטיסטיקה, סוציולוגיה, ועוד) במועדון הלופט. האם מי שלא לומד באחד מהחוגים שהתפרסמו לא יכול להשתתף במסיבה? מה המשמעות של "מסיבת חוגים"? למה המסיבה מיועדת לחלק מהסטודנטים ולא לכולם? תודה