מסיבת חוגים

כלומית

New member
מסיבת חוגים

קיבלתי מייל מאגודת הסטודנטים, שלכבוד הסילסבטר (אני מניחה) יש מסיבת חוגים (תקשורת, סטטיסטיקה, סוציולוגיה, ועוד) במועדון הלופט. האם מי שלא לומד באחד מהחוגים שהתפרסמו לא יכול להשתתף במסיבה? מה המשמעות של "מסיבת חוגים"? למה המסיבה מיועדת לחלק מהסטודנטים ולא לכולם? תודה
 

stkachov

New member
כראה הכוונה היא

שתלמידי החוג שמארגןאת המסיבה זכאים לכניסה חינם, וסטודנטים מחוגים אחרים צריכים לשלם. כל חוג זכאי לסכום כסף מסויים לפעילותו, וכאשר אומרים מסיבת חוגים, הכווונה היא שאותם חוגים מממנים את המסיבה מהכספים שלהם.
 

amitk80

New member
אני מניח

שבאמת אותם סטודנטים באותם חוגים לא ישלמו. צריכה להיות אחלה מסיבה בלופט. הייתי שם במסיבה שנה שעברה והיתה אחלה אוירה אבל היה מפוצץ
 

MsUnderstood

New member
אם שנינו באים עם כרטיס סטודנט

איך יודעים שאני מהחוגים האלו ואתה לא? כתוב שהכניסה חינם לחברי אגודה,לא למי שלומד בחוגים האלו...
 

stkachov

New member
יכול להיות

שיש מכירה מוקדמת של כרטיסים, ומי שמחוג שמארגן את המסיבה זכאי לקבל כרטיס ללא תשלום
 
למעלה